GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 22 lutego 2018

1708. Recenzja: Yoskine Bamboo Sei Intense czarny reduktor zmarszczek z węglem bambusowym krem na dzień i na noc

Witajcie!

Dziś zmarszczki zrobimy na czarno.

Będę mówić o  Yoskine Bamboo Sei Intense czarny reduktor zmarszczek z węglem bambusowym krem na dzień i na noc.

Słowo od producenta: " CZARNY REDUKTOR ZMARSZCZEK Z WĘGLEM BAMBUSOWYM - KREM NA DZIEŃ i NA NOC
Czarny, przeciwzmarszczkowy krem na dzień i noc do dojrzałej cery normalnej i mieszanej z oryginalnym węglem z bambusa. 

Zawiera:

B-CHARCOAL POWDER
Matujący kompleks z naturalnym węglem drzewnym z bambusa, kwasem agarowym z huby oraz ekstraktem z liści czarnej herbaty. Redukuje problem błyszczącej skóry i idealnie wygładza wszelkie niedoskonałości cery.
Spektakularnie oczyszcza i zwęża pory. Działa antyoksydacyjnie spowalniając procesy starzenia się skóry.

DOUBLE DERM-LIFT
Liftingujący kompleks o fenomenalnych właściwościach rozprasowywania zmarszczek zarówno mimicznych, jak i tych powstałych na skutek upływającego czasu. Kilkukrotnie przyspiesza odtwarzanie kolagenu typu I, odpowiedzialnego za zachowanie sprężystości i idealnej gładkości skóry.

DLA DOJRZAŁEJ SKÓRY NORMALNEJ i MIESZANEJ."
Mazidło w słoiczku:







Od producenta:




Po otwarciu:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić tu: Klik! za ok. 50 zł.
  Zapach: przyjemny, ciepły.
 Konsystencja: czarno-kremista.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze słoiczka w tonacji srebrno-przezroczystej i białymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność
dobra. Taki kremik starczy na dwa miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że produkty  Yoskine nie są mi obce. Miałam już mazidła tej firmy do oczyszczania i ujędrniania skóry, do usuwania cellulitu, czy wygładzania zmarszczek. Za każdym razem byłam zadowolona z efektów działania specyfików. Zatem nie mogło być inaczej w przypadku czarnego reduktora zmarszczek, który spisał się naprawdę dobrze. Produkt używany systematycznie przez miesiąc - rano i wieczorem - wyraźnie spłycił moje zmarszczki mimiczne z czoła i okolic bruzd nosowo-wargowych. Skóra na całej twarzy wyraźnie się ujędrniła i tak jakby wewnętrznie rozświetliła. Mazidło bardzo szybko się wchłaniało i nie wałkowało pod makijażem. Produkt mnie nie podrażnił ani ni uczulił. Jego cudowny, ciepły, zapach przywodził mi na myśl luksusowe perfumy Armaniego - Code. Myślę, że produkt mogę spokojnie polecić kobietom, które chcą mieć pierwsze zmarszczki z głowy. 

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

33 komentarze:

  1. Nie sięgam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Yoskine jest mi dobrze znana, ale tego kremiku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że warto spróbować.
    Bardzo fajnie się to prezentuje.
    Może spróbuję i ja? Albo mamie podaruję?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czytam o zwykłym drogeryjnym kremie, który działa na zmarszczki, to zapala mi się czerwona lampka. Cięzko mi wierzyć w cuda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam produktów yoskine, ale ten wydaje się być dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca przekonuje mnie jego czarny odcień, ale działanie wydaje się być godne uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam czarne maseczki ale czarnego kremu jeszcze nie, super, że jesteś zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń
  9. Yoskine to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny krem, takiego jeszcze nie miałam ale mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale twoja recenzja brzmi ciekawie. Może kiedyś i ja skuszę się na ten krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A początkowo wątpiłam w jego działanie na zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy byłabym w stanie użyć czegoś w takim kolorze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że krem ten sprawdził się u Ciebie. Ja nie miałam żadnego produktu z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam nic z tej firmy...ciekawa propozycja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jeszcze zmarszczek nie widać, ale chcę mieć z głowy te z przyszłości :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mało się znam z ich produktami, ale ostatnio miałam próbkę 60+ i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się dosyć ciekawie zastanawiam się czy ja bym właśnie go zadowolona Ale obecnie mam za dużo tego typu produktów i robię całkowity Recykling zapasowy kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy kosmetyk i bardzo mnie zaintrygowałaś tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru