GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 3 lutego 2018

1693. Ciężki czas...

Witajcie!

Rzadko tu piszę o kwestiach emocjonalnych, bo od tego jest mój stary blog, ale myślę, że należy Wam się słówko wyjaśnienia, czemu u Was nie bywam...

Kilka dni temu przydarzyło mi się coś, co sprawiło, że rozleciałam się na kawałki i ciężko mi się posklejać z powrotem.
Intuicja i empatia, na których zawsze polegałam i które były mi niezawodnymi przewodniczkami i doradczyniami w sprawach damsko-męskich, po raz pierwszy w życiu pomyliły się i źle mną pokierowały.

Sformułowanie bowiem, że jest się komuś dla Was ważnym całkowicie obojętną, jest najgorszą rzeczą, jaką zauroczona osoba może usłyszeć.
Tym bardziej, że wcześniej wyczuwalne prądy emocjonalne i gra ciała mówiły mi co innego...

Wiadomo, że każdy człowiek jest inny i inaczej przeżywa stany emocjonalne, ale idea jest ta sama: chęć bycia z drugą osobą i wspólne poznawanie się dzień po dniu.
Jeśli więc słyszę, że to bez sensu i nawet nie warto próbować czy a nuż się uda, to boli.

Bardzo.

Nie wiem więc, ile zajmie mi ogarnięcie i otrząśnięcie się z tego wszystkiego.

Kilka dni?
Kilka tygodni?
Kilka miesięcy?

Jakieś tam posty na pewno będą się pojawiały.
Do Was też wpadnę.

Ale teraz priorytetem jest dla mnie to, by szybko odreagować i jeszcze szybciej zapomnieć...

Kathy Leonia


48 komentarzy:

  1. Oj znam ja ten stan ducha. To mija, takie pocieszenie! Będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope your heart and feelings recover soon, dear.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi Kochana... trzymaj się i nie poddawaj... Myślami jestem z Tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie są to łatwe chwile, chyba każdy choć raz przez to przechodzi i choć teraz trudno Ci w to uwierzyć, życie jeszcze spłata Ci cudowną niespodziankę i ze szczęścia będziesz się unosić nad ziemią! Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, trzymaj się! Czas leczy rany, więc po prostu poświęć go tyle ile potrzebujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bądź silna i trzymaj się. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę tego stanu, przechodziłam przez to kilka razy i za każdym rozpadałam się na malutkie kawałeczki. po ostatnim zbierałam się baardzo długo, więc mam nadzieję, że u Ciebie pójdzie szybko, aczkolwiek wiem, że nie jest to łatwe. trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się i bądź silna :*
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi strasznie. Ale pamiętaj, że jesteś silną i piękną kobietą i zaznasz szczęścia :) Potrzebujesz czasu, ale on zagoi rany i znajdziesz w serduszku miejsce na kogoś innego. Kto będzie tego wart ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem,sama tak miałam:/ Przykro mi z tego powodu,mam nadzieję,że szybko wrócisz do zdrowia psychicznego :) Mi zawsze w takich sytuacjach pomagało wyłączenie się,kilka dni sama z dobrą książką,potem spotkanie z przyjaciółką,a potem zawsze dochodziłam do wniosku,że trzeba iść dalej i mimo wszystko nie warto zatruwać sobie życia i nowych szans bólem.. (chociaż na początku nie jest to łatwe i doskonale to wiem :3) Miłego dnia,powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam? Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję. Jesteś bardzo wrażliwa, przykro mi, że osoba, którą obdarzyłaś uczuciem nie odwzajemnił go i wprowadziła Cię w błąd bo jakaś chemia między wami była. Biedactwo. Najlepszym lekarstwem na starą miłość jest nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się Kochana. Potrzebujesz czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymaj się i nie martw, niedługo wiosna, pomyśl o sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę Ci Kathy szybkiego otrząśnięcia się ;* niech wszystko się poukłada :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymaj się i otrząsaj.Pamiętaj nowy rok nowe możliwości - nie ma co się załamywać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki, aby ci się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To minie i dobrze by było, żeby to było wcześniej niż później Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem z Tobą Kochana :) zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tulę mocno. Nie daj się temu, nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dear please do not give up..

    OdpowiedzUsuń
  23. Bądź silna i nie poddawaj się.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ehhh :( Przykro mi i szkoda mi Ciebie :( My - kobiety - mamy to d siebie, że jesteśmy emocjonalne. Trzymaj się i życzę Ci żebyś szybciutko stanęła na nogi :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymaj się i głowa do góry ;);*

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejszą rzeczą jest wziąć się za jakąś pracę i przestać myśleć o tym złym co Ciebie spotkało.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie był pisany:( zawsze lepiej to usłyszeć szybciej niż męczyć się w nieświadomości np. latami...

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam to co napisałaś czuję się jakby w pewien sposób było to o mnie, plus dorzuciłabym kilka mocniejszych ciosów w serce przeplatanych nieprawdą. Nie wolno bawić się ludzkimi uczuciami.Ja się leczę z tej miłości od grudnia i w ostania sobotę ten ktoś zdecydowanie postawił kropkę nad i .... Najpierw wydawało mi sie,że nie da się bez niego żyć, teraz po upływie tego czasu powoli wiem ,ze da - i że taki człowiek nie jest mnie nawet wart. Chce być kochana, bezpieczna, a nie stąpać po kruchym szkle, z człowiekiem, który na każdym kroku od pewnego czasu tylko wbija szpilki. Mocno Cię tule ponieważ wiem przez co przechodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymamy kciuki za poprawę samopoczucia :* mamy nadzieję, że wszystko się ułoży i wyjdzie Ci na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Głowa do góry. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, przesyłam Ci zatem mnóstwo pozytywnej, dobrej energii;) Jest czas "żałoby" i czas podnoszenia z kolan. Pozwól sobie tylko wyrzucić z siebie te wszystkie złe emocje. Potem będzie już tylko łatwiej... ściskam mocno!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To nie koniec świata... Wiem po sobie. Wyrzucić z siebie złe mysli, żal i smutek... Zemnij jak papier i spał. Takiego kwiatu pół świata! A tego chwasta i myślenia o nim wy**** zapomnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymaj się :* Czas wszystko załatwi <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam ten ból kochana. Tak mi przykro. Wiem, co przeżywasz. Niedawno miałam to samo. Moja intuicja mnie zawiodła, a raczej się jej nie słuchałam. Facet wydawał mi się wręcz unikatem. Pomyłka na całego. Zabolało. Wstaniesz kochana, nie teraz, ale wstaniesz jeszcze silniejsza. Zasługujesz na kogoś wyjątkowego, a nie typowego ćwoka bez mózgu!!! Wspieram całym sercem. <3

    OdpowiedzUsuń
  35. O jak ja to dobrze znam. Najpierw zachęty, miłe sygnały, mowa ciała i nawet czasem mowa słów, a potem nagle się okazuje, że jestem "tylko...". Trzymaj się, kochana. Założę się, że to nie intuicja Cię zawiodła, tylko facet jest dupkiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi przykro, aż nie wiem co napisać :( Trzymaj się ! :***

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru