GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 września 2017

1575. Recenzja: Perfecta nawilżenie + oczyszczenie glicerynowy peeling sauna

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o peelingowaniu twarzy.

Będę mówić o  Perfecta nawilżenie + oczyszczenie, czyli glicerynowym peelingu saunie.

Słowo od producenta: "PEELING SAUNA do twarzy o wyjątkowej miodowej konsystencji „gel to milk”. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej oczyszczenia, wygładzenia i nawilżenia.  


GREEN TEA DETOX 

oczyszcza komórki skóry usprawniając proces detoksykacji, działa silnie antyoksydacyjnie oraz ochronnie przed czynnikami zewnętrznymi  

VIT. E HYDRA  działa nawilżająco, poprawia elastyczność i miękkość skóry, chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka  

NATURALNE DROBINKI PEELINGUJĄCE 100% naturalne drobinki peelingujące z łupin orzecha włoskiego, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka. 


Mazidło w opakowaniu:





Od producenta:





Skład:




W słoiczku:





Po otwarciu:




Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić tu za ok. 20 zł.
  Zapach: przyjemny, ciepły.
 Konsystencja: żelkowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze słoiczka z wieczkiem w tonacji białej i przezroczystej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 55 g.
Wydajność
bardzo dobra. Taki peeling starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że peelingi darzę miłością niezmierną i zawsze na półce kosmetycznej mam kilka egzemplarzy takich cudaków-zdzieraków. Moja tłusta skóra, przynajmniej dwa razy w tygodniu, jest traktowana takim oto peelingiem. Dzięki temu mam pewność, że martwy naskórek nie zalega mi na facjacie, a jednocześnie moja skóra nie jest podrażniona. Dlatego też produkt Perfecty jest dla mnie idealny; działa, ale jednocześnie nie jest na tyle mocny, by wywołać podrażnienia.  Moja skóra uzyskuje czystość i blask, wyglądając zdrowo oraz promiennie. Dodam, że mazidło jest wydajne, ładnie pachnące i dostępne na drogeryjnych półkach. Myślę, że jest to godny uwagi produkt, który na pewno wspomoże niejedną niewiastę w walce z martwym naskórkiem. Polecam.

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

37 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale wygląda ciekawie. Ja też uwielbiam peelingi różnego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It has a really surprising texture!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i raczej nie kupię. Wolę inne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi. Ten prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale coś mi się wydaje, że bardzo by mi przypasował :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy dla mnie nie byłby za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie pellingi
    szczegolnie jakies cukrowe, owocowe
    tak cudnie pachna

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam od nich ten enyzmatyczny do naczynkowej skóry, bardzo fajnie się sprawdził u mnie, tego nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne mają produkty ostatnio widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię peelingi na twarz. Jak na razie cały czas mam peeling enzymatyczny z Perfecty który jest bardzo wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że się sprawdził. Mój peeling właśnie się skończył, więc chyba skuszę się teraz na tego

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś lubiłam Perfecte, teraz mam do niej mniejsze zaufanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego peelingu. Tak w ogóle to jakoś już od dawna nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kosmetyk ;) lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli dobrze kojarzę to mam go w zapasach. Podoba mi się jego formuła, więc na pewno zabiorę się za testy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt. Ostatnio polubiłam się z kosmetykami Perfecta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś pokochałam podobny kosmetyk.
    Bardzo fajny się wydaje.
    Póki co mam zapas produktów do twarzy, ale bym się i tak skusiła.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Duzy produkt ma juz dla mnie plus, za to, ze jest w słoiczku :D Chętnie bym prztestowała :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wierzę, że coś jednocześnie oczyszcza i nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam, nie próbowałam, ale kocham wszelkiego rodzaju peelingi, odkąd skiepściła mi się cera. Jeśli polecasz - koniecznie muszę wyprobóować :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wygląda:)
    Ja obecnie przerzuciłam się na peelingi enzymatyczne - ze względu na pogorszenie cery. Ale kiedyś uwielbiałam takie zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  23. super, że się sprawdził, nie mam obecnie dobrego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy byłby dla mnie odpowiedni, bo mam cerę naczynkową i muszę używać bardzo delikatnych peelingów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie ten produkt!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru