GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 września 2017

1569. Przesyłka z Gammis.com, cz. 2!

Witajcie!

Dziś czas ponownie na cuda z Gammis.com

Oto co Wam pokażę.

a) bambusowe pędzle do makijażu:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Powiem Wam, że te bambusowe pędzle do makijażu są naprawdę świetne!

Super wykonane, mięciutkie, idealnie nanoszą produkty kolorowe na moją twarz.

Jestem nimi po prostu zachwycona i serdecznie Wam je polecam.

Dla przypomnienia:

a) bambusowe pędzle do makijażu: Klik!

A Wy co sądzicie o tych pędzlach z Gammis.com?

Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. Bamboo brushes uses to be really soft!

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute brush!
    Nice post, dear!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich, ale fajnie wyglądają. Bardzo fajnie, że jesteś zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jestes zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo zachęcająco, ja mam takie zwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualnie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, nie miałam nigdy żadnych pędzli, więc dużo napisać o nich nie mogę, jednak widziałam wiele razy pędzle u dziewczyn na blogach. Podobają mi się chociaż ja chyba takich nigdy nie zakupię ponieważ nie maluję się (tylko oczy, tusz, cienie do powiek). No, ale gdybym kiedyś postanowiła zmienić to i zacząć znowu malować się to może jakiś zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie same pędzle były kiedyś w Biedronce kupiłam na wyprzedaży kilka opakowań po 4 zł i służą mi do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identycznie wyglądający zestaw w takim samym futerale :P w biedronce kupiłam za 8-10zł trzonki po miesiącu odpadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne pędzle, ciekawe jak z wytrzymałością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mu tutaj mamy! Ale wspaniałe pędzelki.
    Nawet nie wiesz jak bardzo miałabym ochotę takie przetestować.
    Wyglądają świetnie i z pewnością to hity.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnam pomyśleć o wymianie niektórych pędzli :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy pędzli z tej strony, ale Twój wpis naprawdę zachęca, by dać im szansę. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobny zestaw był kiedyś w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam takie kiedyś w biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają ciekawie :P pierwsze slysze o tej stronie, wszedzie tylko ali i ali :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda ten bambus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są całkiem urocze, a włosie wygląda na mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem nieźle wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentują się ładnie :) więc super, że tak udało Ci się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam takie same z biedry i były to moje pierwsze pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzle fajne, chociaż ta torebeczka na nie mało praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam takich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam je ze dwa lata temu w Biedronce za 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądają ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sie wlasciwie nie maluje
    chyba nie posiadam zadnego pedzla w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam strony, ale pędzelki fajnie wyglądają. Z bambusowymi trzonkami mam zestaw od Sunshade Minerals i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi sie taka paczka :) oj przydałoby się...

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzle wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz wszystko jest z bambusa. Ja mam skarpetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, tylko takie jakieś małe...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru