GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 24 września 2017

1573. Problem z obserwacjami na bloggerze i jak temu zaradzić?

Witajcie!

Dziś nietypowo, bo zajmiemy się pewnymi dwoma uciążliwym problemem, jakie czasami występują podczas dodawania osób do grona tzw. obserwatorów.

Może jednak zacznijmy od początku.

Sama procedura obserwacji jest przecież banalnie prosta.

Ot wystarczy kliknąć w witrynę obserwatorów na danym blogu, że chcemy dodać ów blog do obserwowanych.

Wygląda to mniej więcej tak:




 Niby wszystko ładnie, pięknie, ale czasami, gdy tak sobie chcę kliknąć, pojawia mi się taki oto poniższy komunikat (problem nr 1):




Wtedy zaczynam się już powoli denerwować, ale nic to.

Od czego jest przycisk F5.

Klikam więc sobie go - czasami nawet kilka razy - i wszystko wraca do normy.

Nieco gorzej prezentuje się sytuacja druga, gdy to po kliknięciu "dodaj do obserwowanych" wyskakuje taka oto informacja:




Wtedy ponownie trzeba sobie stronę odświeżyć i jeszcze raz spróbować dodać dany blog do obserwowanych ziomków.

Ale nie zdziwcie się, gdy Wam wyskoczy inf, że już obserwujecie danego bloga, podczas gdy w liście obserwatorów Was nie ma.

To norma.

Wtedy musicie kliknąć "zamknij":


I wszystko wraca do normy:




Blogger jest specyficznym miejscem w sieci, które czasami przyprawia nas o zdenerwowanie i zniesmaczenie, ale nie zamieniłabym tej strony na żadną inną.

A Wy macie podobne problemy z bloggerem?

Kathy i Leon

36 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takiego problemu ;) Jak to system - czasami siada i zawala nowy i irytujeb ale da się z tym żyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam takich problemów na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. W przeszłości zdarzyło mi się spotkać z taką sytuacją. Ignorowałem problem bo nie wiedziałem jak go rozwiązać. Teraz już wiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy mi się nie przytrafiło coś takiego :) Przynajmniej na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w przypadku dodawania obserwtorów polecam wejść w zakładkę "Lista czytelnicza" i tam jest taki znaczek "zarządzaj listą" kliknąć i potem "dodaj" i pojawia się okienko do wklejenia linku bloga, który chcesz obserwować i krok następny czy publiczny czy anonimowy i gotowe.
    Więcej zachodu, ale nie trzeba się męczyć z tym gadżetem obserwatorzy, co też zajmuje trochę czasu.



    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takich problemów nie mam ;)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takiego problemu ale teraz już będę wiedzieć co robić, w razie czego;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. This kind of post are really useful!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam takiego problemu ale wiadomo każdy system może się zawiesić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jakiś czas temu z tym problem co mnie denerwowało. Po jakimś czasie wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj. Jak na razie nie miałam podobnych problemów. Wszystko obecnie działa jak należy.
    Miałam kiedyś bloga na interii, jednak uważam, że blogspot jest o wiele lepszy i nie zmienię go nigdy na inny.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam tych bloggerów i innych nie ogarniam.
    Dodają do obserwowanych ulubione blogi na Feedly i nic mi nie umyka.
    Pozdrowionka niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z takimi problemami się jeszcze nie spotkałam, ale może też dlatego, że dawno nic nowego nie dodawałam do swojej listy. ;) trzeba będzie to sprawdzić. ;)
    pozdrawiam serdecznie w wreszcie słoneczną niedzielę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś też miałam takie problemy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście nie miałam takich problemów, ale dobrze wiedzieć na przyszłość, że takie coś może się przydarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się takie problemy zdarzały, ale po odświeżeniu okazywało się najczęściej, że już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny post - u mnie sie nic takiego na szczęście nie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja jak kogos chce obserwowac to dodaje go do linkow i po problemie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest wszystko nic w porównaniu z problemami, które były na Onecie jak się unowocześniali. Co ja się w tedy naklęłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Yhhh jakiś czas temu miałam ten sam problem, ale póki co wszystko działa jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam takiego problemu, całe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam takich problemów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha ha ha najlepiej wrócić za jakiś czas, dłuższy czas 😜

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś mi się to zdarzyło, ale nie wiedziałam, co zrobić z tym fantem. Dzięki za poradę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałem problem z wyświetleniem nowej dodanej favoikony, ale ten problem rozwiązałem. Miałem też problem ze spamem. Otrzymywałem masę dziwnych anonimowych komentarzy po angielsku, czy po wietnamsku. Ustawiłem teraz opcję na dodawanie komentarzy po zalogowaniu się, tak jak ty masz Kathy.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z Blogerrem miałam duże problemy i to nie tylko z obserwacjami. Właśnie dlatego przeniosłam się i jestem u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czsami tak miałam, ale jakos po odświerzeniu wracało do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny i przydatny post. :) Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru