GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 22 września 2017

1571. Na piątek!

Witajcie!

Dziś sobie coś pożujemy.

Oto co mam:



Po rozwinięciu z papierka:




Pamiętacie te powyższe cudaki?

Dla mnie to smak dzieciństwa..

Kolorowe opakowanie, w środku naklejka, a w naklejce wyjątkowo słodka i ciągliwa guma balonowa do żucia.

Wiadomo, że takie gumy do życia nie są wyjątkowo smaczne i pożywne, ale ich żucie i robieniu balonów pomaga się człowiekowi odstresować.

Jak tylko więc mam zły humor, albo tzw. dołek, wówczas sięgam po te kolorowe specjały i w mig mi się humor poprawia.

Mam tylko nadzieję, że moje zęby mi to wybaczą.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. Super. A ja mam czekoladę z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie smak dzieciństwa ;) Jak patrzę na nie to już czuję ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My kids love bubble gum.
    Have a lovely friday!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... moim smakiem z dzieciństwa jest oranżada w woreczku ... aż się wzruszyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotychczas nie miałam pojęcia, że takie gumy istnieją.
    Szczerze mówiąc można pożuć, pewnie :D
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam te gumy :) Smaki mojej młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. have you ever heard of a 'Tipitip' Turkish gum ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście fajna sprawa na poprawę humoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, dzieciństwo :D Choć ja ogólnie to gum nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pamiętam ich z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te gumy to było coś - chłopaki zbierali obrazki z autami :) zdecydowanie smak dzieciństwa. Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te gumy to było coś - chłopaki zbierali obrazki z autami :) zdecydowanie smak dzieciństwa. Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że pamiętam te gumy, przyklejałam naklejki z autami na ścianę xD Nie miałam pojęcia, że można je jeszcze gdzieś kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że jeszcze można je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam te gumy. Dawno takich nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Smak dzieciństwa, chociaż mało smaczny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat dziś bym nie pozula, bo mi dentystka opatrunek założyła :p

    OdpowiedzUsuń
  18. o jejku! prawdziwy smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gumy uwielbiam , najczęściej żuję orbit :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie jadłam takich gum.

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, smak dzieciństwa ale już nie te zęby xD Haha

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam ich smak! Super, że można je jeszcze dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od razu, gdy zobaczyłam te gumy chciałam napisać - smak dzieciństwa! Ale no wyprzedziłaś mnie haha :D
    Gumy te rzeczywiście jakoś nie były super smaczne, ale i tak się je kupowało. Pewnie też ze względu na cenę ;)
    Ja obecnie nie mogę gum, bo noszę aparat, ale miło wrócić do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam, że nie lubiłam tych gum bo szybko traciły smak :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Odkąd noszę aparat, to nie żułam gumy. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ja za gumami do zucia nie przepadam a dzis zajadam winogrona rodzynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pamiętam te gumy i obrazki z samochodami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam dzisiaj biedronkowa chałwę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie to też czasy dzieciństwa. Nigdy później już ich nie próbowałam ;) A odnośnie dzieciństwa to jeszcze przypomniały mi się gumy-papierosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie to też całe dzieciństwo :) do tego jeszcze gumy z pierścionkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja kojarzę gumy kulki z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopiero niedawno się dowiedziałam ,ze ten wzór na gumie to ślad opon :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamiętam je :) Nie pamiętam już, jak one smakowy. Ja za bardzo nie lubię gum do żucia.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię. :/
    Ja mam jabłka w cieście. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru