GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 4 lipca 2014

414. Wypadanie włosów a suszenie włosów w ŁZS

Witajcie!

Pamiętacie jak narzekałam jakiś czas temu na wzmożone wypadanie kłaków i jakie pierwsze oznaki depresyjności miałam z tego powodu?
Jak chciałam obcinać włosy na krótko i kupować perukę, coby ukryć i przytrzymać uciekające kudły?
Jak zaczynałam chodzić po ścianach i mieć stany lękowe że ostanę się łysa?

Na pewno pamiętacie.

Spieszę jednak donieść, abyście w mękach niepewności nie trwali - że oto nastał radosny dzień, w którym oświeciło mnie czemu tak się dzieje.
Mianowicie, wszystkiemu winne było nie złe odżywianie, nie stres, nie imprezy, ale... suszarka.

A konkretnie mówiąc jej brak.

Brzmi dziwnie?
Ano już spieszę z wyjaśnieniami.

 Zacznijmy może od początku, a mianowicie od tego, że w związku na fakt, że coraz cieplej na dworze, przestałam jakieś dwa miesiące temu suszyć włosiska do końca, mając nadzieję, na poskromienie puszenia się. I rzeczywiście - stan puchości powoli ustawał, ustępując jednakowoż miejsca wzmożonej emigracji włosowej.

Sądziłam że to naturalny stan rzeczy, tak jak zawsze w okresie letnim wzmożonego wypadania...
Teraz jednak coś mi się zdaje, że owe okresy sama sobie powodowałam unikaniem suszarki.

Oświecenie powyższe przybyło do mnie dnia przedwczorajszego, gdy bardzo się spiesząc, ponownie sięgnęłam po suszarkę.
Zaczęłam następnie czesać kudły, przygotowana na ponową wielką emigrację a tu szok - raptem kilka włosków tak jak przed okresem emigracyjnym.

Dziś sytuacja się powtórzyła - włosy wysuszone, mniej uciekinierów.

Dlaczego tak się dzieje?
A dlatego, że ŁZS na łepetynie, jako środowisko grzybotwórcze, bardzo lubi mokre i wilgotne powierzchnie - dotyczy się to nawet i skalpu. Dlatego też włos mokry, włos niewysuszony sprzyja rozrodowi paskudnego grzybacza. Teraz więc wszystko układa się w logiczną całość - więcej grzybów i łuski na głowie - więcej łoju i uciekających kudłów.

Szkoda u licha, że na to nie wpadłam wcześniej, zwłaszcza, że jesienią i zimą i wiosną problem wypadania mi nie dokucza, gdyż susząc włosy, unikam tym samym wilgoci na skalpie.

Tak więc dziewczęta borykające się z ŁZS, suszcie łepetyny!
Lepiej mieć puch na łbie niż zero kudłów...

Kathy Leonia

16 komentarzy:

  1. To dobrze, że rozwiązałaś sytuacje:)

    Nie wiem na razie badania muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... nawet nie wiedziałam o tym, że suszarka może być pomocna... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze suzszę włosy :)
    jak nie wysuszę to wyglądam jakbym ich nie myła ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę :P Ja chyba nie mam tego ŁZS, ale za to dobrze wiedzieć, jednak od czasu do czasu lepiej wysuszyć niż wcale xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbyś właśnie uratowała mi życie, czyt. resztę włosów? o.O Nigdy ich nie suszę i ledwo co mam już na głowie....

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, tak często się mówi, że lepiej nie suszyć włosów, tylko pozwolić im wyschnąć, a tu takie wiadomości! dobrze, że w końcu poznałaś przyczynę. pomysł z peruką niech idzie w kąt, bo masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo to jedno szczęście że nie umiem sobie odpuścić suszarki. Chociaż ja widzę tą tendencje u siebie, gdy jest straszna wilgoć na dworze to moja skóra głowy automatycznie z dnia na dzień zamienia się w ogromne pole walki. Między moja skóra a palcami .... :/
    W sumie też zauważyłam tendencje, że podczas jesieni/zimy moja skóra głowy ma się dobrze, a tuż gdy zaczynają się ciepłe miesiące cholernie trudno jest mi się z nia dogadać.
    Ah jakie to życie ciężkie z tak problematyczna skóra głowy :/ a u mnie od dłuższego czasu pada deszcz, przechodzą burze..
    O! I pytanie czy poszłaś kiedyś spać w mokrych włosach? Nie skutkowało to rano czymś przerażająco okropnym na głowie? Moja skóra tak wlasnie reaguje..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od zawsze mam problem z wypadaniem włosów... i nigdy nie używam suszarki... może jednak powinnam zacząć .. Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratuluje odkrycia :)! Ciesze sie, ze znalazlas przyczyne i mam nadzieje, ze teraz juz bedzie dobrze :) Tak z ciekawosci sprawdza na sobie, czy sposob z suszarka nie zadziala, bo i ja podejrzewam u siebie LZS ;/ Wlosow nie susze wogole, wiec jak pomoze, bede Cie wyslawiac pod niebiosa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, logiczne. Dobrze, że już odkryłaś powód wypadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwne to trochę dla mnie , bo suszenie niszczy włosy. Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie jest na odwrót, właśnie ŁZS mi się pogarsza przy suszeniu włosów, aczkolwiek słyszałam teorię, że niektórym osobom właśnie suszenie pomaga. Widać co głowa to inna historia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaprzyjaźnię się z suszarką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! W końcu jakaś dobra wiadomość co do mojego używania suszarki :PP

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja w ogóle nie używam suszarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ejjj, bez kitu...
    Mi też mniej wypadają... Nie suszyłam W OGÓLE od 3 lat!!! Na łzs cierpię 2...
    Teraz suszę od tygodnia i serio mniej wypada...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru