GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 maja 2020

2389. Ślubne perypetie, cz. 3

Witajcie!

Dziś ciąg dalszy ślubnych zmagań.
Tu były wcześniejsze części: Klik Klik

Jak sytuacja wygląda teraz?
Ano uprzedzając mnóstwo pytań, jakie padły przez ostatnie tygodnie, ślub został przełożony.

W sumie nasza decyzja nikogo z rodziny nie zdziwiła, bowiem cała ta panika z koronawirusem i obostrzeniami sprawiła, że byliśmy niejako zmuszeni tak postąpić a nie inaczej.
Pomijając fakt braku przyjęcia - wszystkie restauracje zamknięte na głucho - był jeszcze jeden, najważniejszy dla nas aspekt.
W dniu ślubu bowiem, na tej wielkiej i pamiętnej uroczystości, którą przeżywa się raz w życiu, nawet nasi rodzice by nie byli obecni.

Już nie chodzi o gości czy przyjaciół - bez nich życie się toczy dalej - ale rodzice?
Najważniejsze osoby w życiu, które urodziły i wychowały nas...

Kombinowaliśmy wcześniej jak mogliśmy: mamy jako świadkowe a ojcowie jako ministranci służący do mszy.
Ale to nie wyszło, obostrzenia były jasne i oczywiste.

Dlatego też z łezką w oku i okropnym żalem, ślub został odłożony za trzy miesiące - teraz już w sumie dwa i pół.
Wkurzona jestem bardzo, że akurat teraz tak wszystko się nałożyło...
To kwiecień miał był tym naszym miesiącem, wybraną datą, akurat w naszą drugą rocznicę poznania się.

Mieliśmy już poczynione plany: przeprowadzka, nowe miejsce zamieszkania, nowa rzeczywistość.
A tu znowu czekanie...
Ale cóż, co począć.
Zaciskamy zęby i działamy dalej.

Liczę, że do lipca czas zleci bardzo szybko i ani się obejrzę i będzie już TEN DZIEŃ.

Nawiasem mówiąc, tak uroczo się się teraz złożyło, że nasza nowa data ślubu to dokładnie rocznica wstąpienia w związek małżeński moich rodziców, którzy 33 lata temu ślubowali sobie miłość i wierność na zawsze.

Kathy Leonia


38 komentarzy:

  1. Ten trudny czas wiele pozmieniał,ale wierzę w to, że tak wiele wspólnych Twoich rodziców w związku małżeńskim, będzie dobrą wróżką dla waszego związku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Stay strong, be patient, your BIG day will come! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Be strong, Kathy! Be patient! Everything will be fine. Your wedding will be held later. You will become the most beautiful bride!

    OdpowiedzUsuń
  4. The new date is also a very important date so be patient. Big hugs dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci współczuję. Ja też bym przełożyła bo nie wyobrażam sobie mojego ślubu bez rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra decyzja, nie musi być wielkiego wesela i tłumu gości, ale rodzice są jednak tego dnia wyjątkowymi osobami i nie wyobrażałabym sobie ślubu bez nich. Trzymam kciuki by w lipcu nie było żadnych problemów!

    OdpowiedzUsuń
  7. My sister was going to have her marriage on August and she has been forced to cancel it too...

    OdpowiedzUsuń
  8. przykro mi ale nie macie na to wpływu, wiele osób i rodzin dotknął koronawirus, nie choroba a jego skutki

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję. Nie wiem co ja bym zrobiła gdybym miała już wszystko i nagle nie zmuszona jestem do zmian.

    OdpowiedzUsuń
  10. to trudne chwile, ale damy radę - ślub będziesz miała piękny :) i życie całe

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby warto było czekać ;) Wszystkiego dobrego i dużo cierpliwości - wszystko będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa i pół miesiąca -to już niedługo 😉
    W sumie fajnie nawet złożyło się że zbiega się z rocznicą ślubu rodziców 🙂
    Nie przejmuj się kochana, dasz radę wytrzymać
    Obyscie się za te kilka tygodni, mogli szczęśliwie pobrać w gronie najbliższych 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jednej strony szkoda byłoby brać ślub bez najbliższych osób, ale z drugiej mnie pociąga taki kameralny klimat... 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie Ci współczuję, że musiałaś przekładać tak ważny dzień, do którego przygotowywałas się od miesięcy. Trzymam mocno kciuki, żeby w lipcu wszystko było w porządku a ślub był jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki, aby w lipcu już wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze tak mi się wydawało, że wszystko w moim życiu zależy ode mnie. Jednak obecna pandemia pokazała, że wcale tak nie jest.
    Cóż mogę Ci powiedzieć? Widocznie tak miało być. Życie jest wielką niespodzianką. Ciesz się dniem dzisiejszym ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby ten termin ślubu już był tym ostatecznym! Pięknie, że i Twoi rodzice pobrali się właśnie tego dnia, podwójna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój kuzyn miał brać ślub w przyszłą sobotę i też odwołali.
    Jak ja się cieszę, że ślub mam już za sobą, chyba bym się załamała...
    Ale co się odwlecze, to nie uciecze! Trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten okres pokrzyżował też u mnie wszystkie plany . Dacie radę . Cierpliwości Wam życzę i pozdrawiam 🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję sytuacji z przełożeniem ślubu, domyślam się ile Was to musi kosztować nerwów...

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze współczuję sytuacji. Pamiętam jak się stresowałam przed ślubem... a ty biedna masz dodatkowych stresów

    OdpowiedzUsuń
  22. Koronawirus strasznie namieszał i znaleźliście sie w trudnej sytuacji :( moja znajoma tez przełożyła ślub z maja na październik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozumiem, że cała ta sytuacja nie tylko Cię zmartwiła, ale i mocno pokomplikowała Twoje plany. Nie martw się jednak. Dobrze, że jest też plus z nową datą, która zbiega się z rocznicą innego, ważnego dla Twojej rodziny wydarzenia. No i oby wszystko później przebiegło bez zakłóceń i dalszych komplikacji. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze zrobiliście. A i data się fajna złożyła.
    A pomyśl, jakbyście się czuli, jakby ktoś zachorował zaraz po Waszym ślubie. I jakby się to źle skończyło.
    Słuszna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowa data zapowiada sie szczesliwie! I mam nadzieje, ze wtedy juz wszystko pojdzie zgodnie z planem i zostaniecie szczesliwym mezem i zona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję. Najważniejsze to się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby nowa data była już tą właściwą :) Wiadomo, że z pewnością było Wam przykro, zwłaszcza, że data była wyjątkowa, ale zdrowie najważniejsze. Świetnie, że nowa data też ma szczególne znaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. You only have to be patient. He hoped your wedding is great even if you have to wait a little longer. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja znajoma mialam miec w kwietniu i musiala przelozyc na Wrzesien :)

    Mam nadzieje ze twoja data bedzie stateczna i bedzie slub :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwa 33 rocznica ślubu, przyjacielu. Boże błogosław

    OdpowiedzUsuń
  31. na pewno wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przykro mi i nie dziwię się, że jesteś wkurzona, ale masz rację ślub bez rodziców nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  33. My tez braliśmy ślub w rocznicę ślubu rodziców i urodziny brata i przyjaciela. A wszystko wyszło przez przypadek bo to była jedyna dostępna data w sali, która wybralismy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ominęła mnie cz.1i2 ale doczytałam :)
    Czasami los układa nam scenariusz inny niż planowaliśmy i nas to irytuje. Po czasie cała ta sytuacja będzie tematem do wspomnień. Zawsze jeśli nie mam na coś wpływu to tłumaczę sobie, że tak miało być.
    Będzie cudowna uroczystość. Takiej Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru