GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 7 maja 2020

2388. Pure Heals Volcanic Grape Callus Mask Pore Minimizing maseczka w płacie zmniejszająca pory

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.

Będę mówić o Pure Heals Volcanic Grape Callus Mask Pore Minimizing maseczka w płacie zmniejszająca pory.

Słowo od producenta: "PureHeals Volcanic & Grape Callus Mask
Maska do twarzy w płachcie zmniejszająca pory
  • intensywnie nawilża
  • zmniejsza rozszerzone pory
  • odświeża
  • rozświetla
Volcanic & Grape Callus Mask to zmniejszająca rozszerzone pory maska do twarzy w płachcie.
Produkt skutecznie zmniejsza rozszerzone pory, intensywnie nawilża oraz odświeża skórę. Produkt zawiera popiół wulkaniczny, który zmiękcza skórę, usuwa martwe komórki naskórka oraz reguluje nadmierne wydzielanie się sebum.
Maska dodaje skórze blasku, tonizuje oraz wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe i wygładzające
Sposób użycia : Na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie nałożyć maskę i pozostawić na 15- 20 minut. Po upływie czasu należy usunąć produkt oraz delikatnie wmasować nadmiar płynu."

Produkt w okazałości:







Od producenta:




Skład:




Na buzi:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Pure Heals podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 25 zł.
  Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: maska w płacie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że przynajmniej dwa razy w tygodniu, robię sobie dokładne zabiegi oczyszczające skórę. Zrezygnowałam bowiem z mechanicznego "dłubania" krostek i wągrów, gdyż to mało higieniczne i niestosowne dla kobiet w moim wieku. Z początku ciężko było mi się powstrzymać od dawnych nawyków - ach taki soczysty wągier gotowy do wyciśnięcia - ale zaciskałam zęby i nie dawałam się ponieść pokusie. I całe szczęście, bowiem regularność stosowania peelingów, maseczek i czyścików sprawiła, że moja buzia nigdy nie była w lepszej kondycji! Na pewno przyczyniły się też do tego produkty z 
Pure Heals, zwłaszcza maseczka niwelująca widoczność porów. Możecie wierzyć lub nie, ale ten gagatek naprawdę działa! Maseczka nałożona na umytą buzię na ok. 20 minut, cudnie oczyściła mi skórę twarzy ze wszystkich suchych skórek. Zauważyłam także zmniejszenie widoczności porów i bardzo przyjemne nawilżenie cery. Do tego nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Maseczka dobrze przylega do buzi, jest bardzo mocno nawilżona i taka treściwa w swojej konsystencji. Jedyne co mi się nie podoba, to cena mazidła - ok. 25 zł za jedną maseczkę to naprawdę sporo...  Ale czego nie robi się dla pięknego lica! Myślę, że jest to produkt z pewnością wart zakupu od czasu do czasu. 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

47 komentarzy:

  1. No no spróbowałabym jej, jak napotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę, jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great product, I try this!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widze:) ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie. Całkiem niezła maska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego produktu. Drogi ale może kiedyś sobie kupię. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting, you know I love that kind of masks!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowała mnie. Pozdrawiam cieplutko 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka wydawałaby sie dla mnie dobra, ale niestety cena przekreśliła możliwość jej kupna :) Polecam maseczkę z glinką szarą od Ziaji :) Kosztuje 2 zł i działa tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię stosować na sobie żadnych maseczek, więc tym razem spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak spotkam to chętnie wypróbuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. 25 zł za maseczkę w płachcie...hmmm.. musiałabym to przemyśleć ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przetestowała tą maseczkę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecę ją mamie, ona ma problem z porami :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach też próbuję walczyć z wyciskaniem wągrów ale ciągle przegrywam, muszę w końcu zacisnąć zęby :). Chętnie wypróbowałabym tę maseczkę ale trochę ta cena mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiego cudaka jeszcze nie próbowałam.
    Ale czy ja mam za duże pory? Nie jestem pewna...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko sięgam po maseczki w płacie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najczęściej sięgam po polskie, albo chociaż europejskie maseczki, bo kiedyś dostałam strasznego uczulenia od koreańskiego kosmetyku. Niemniej jednak, jeżeli ktoś poleca to chętnie wypróbowuję nowości. Sama już w tym temacie boję się eksperymentowac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogła być tańsza ta maseczka, ale może trafi się jakaś promocja, to wtedy ewentualnie sprawdzę, skoro warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie spróbowałam, ale po tej recenzji będę się za nią rozglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. good product with positive result

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the recommendation. Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  23. Maseczki do twarzy wykonane z pyłu wulkanicznego są moim zdaniem bardzo wyjątkowe i kreatywne ... biorąc pod uwagę mój kraj, istnieje wiele aktywnych wulkanów, ale nie ma producentów kosmetyków, którzy produkowaliby takie maski na twarz. Dzięki za informacje o produkcie, jestem ciekawy, aby z niego skorzystać. Może być dostępny w sklepie internetowym.


    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam ,zresztą wiesz że ja za maseczkami w płachcie to tak nie za bardzo 😉😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie,że dobra dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na mnie najlepiej działają zwykłe glinki, więc przy nich pozostanę. Zwłaszcza, że są znacznie tańsze i wydajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post dear! Thanks for sharing! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola Kathy!! Genial post, como siempre. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tego typu maski, ale na mnie najbardziej działą ślimak chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamiast manualnego oczyszczania, wypróbuj oczyszczanie wodorowe - to bardzo przyjemny zabieg i różnica jest widoczna gołym okiem już po zejściu z fotela.

    OdpowiedzUsuń
  32. To coś dla mnie ;) świetna konkretna recenzja . Z reszta jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała recenzja :) Nie znam tej maski, pewnie bym jej nie kupiła bo cena trochę odstrasza, ale teraz, jeżeli będę miała możliwość być może wypróbuję :) Jestem wielką fanką maseczek w płachcie, po prostu je kocham :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię tego typu maseczek, ale ta wydaje się być ciekawa, chociaż cena dosyć wysoka jak na maseczki które mam w domu.

    Chętnie bym się wybrała na takie urodowe targi!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tej marki akurat nie kojarzę ale chętnie wypróbuję bo lubię maseczki na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  36. So nice and refreshing. Beautiful review!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru