GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 19 maja 2020

2394. Beauty Glazed Perfect Mix Eyeshadows palette

Witajcie!

Dziś czas na mój hit, jeśli chodzi o palety cieni do powiek.

Będę mówić o Beauty Glazed Perfect Mix Eyeshadows palette.

Słowo od producenta: " 11 Matte + 7 Shimmer BEAUTY GLAZED Makeup palette 18 Shades With glitter,Metallic,Shimmer,Luminous,Natural and Matte Colors
  •  Highly pigmented and long lasting Both the shimmer and matte shades are highly pigmented and easy to blend.Soft berry hues, dusty copper shades, rosy pinks, and golden taupes which blend to give a highly reflective.

  • Big palette with rich pop colors with pop 18 colors, one palette completely meets all the essential need which can always bring you creative look in different occasions.

  •  The pigmented eyeshadow palette can always bring you different creative look in different occasions.Perfect for professional smoky eyes makeup, wedding makeup,party makeup or casual makeup.

  • Great gift idea Colourful eyeshadow palette is perfect gift for girls, ladies, women on her birthday, christmas day, mother’s day, valentine’s day etc."

Produkt w opakowaniu:






Od producenta:



Skład:




W okazałości:




Na dłoni:




Makijaż z użyciem paletki: Klik!

Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Aliexpress za ok. 25 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la elegancka kasetka, w tonacji złotej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 18 cieni każdy po 1 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham palety Beauty Glazed; żadna drogeryjna marka nie jest w stanie dorównać im jakości, mocy pigmentu oraz masełkowej formuły. Wielbię każdą paletę tejże firmy i ciągle mam ochotę na więcej. Paleta Perfect Mix to inspiracja - bo trzeba to rzec dla formalności - paletą Huda Beauty New Nude. Nie mam oryginalnej wersji, bo takowej nie potrzebuję i na głowę nie upadłam, aby wydawać 300 zł na cienie do powiek. Po co, skoro mogę coś mieć za ułamek tejże ceny? Dla formalności dodam, że wybrałam się razu pewnego do znanej wszystkim perfumerii na eS, aby pomacać produkt Hudy New Nude i - szczerze - nie znalazłam żadnej praktycznie zmiany w cieniach, między nim a wyrobem inspiracyjnym Beauty Glazed. To ostatecznie przekonało mnie do tego, że jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać, zwłaszcza, że praca z cieniami Beauty Glazed jest jak marzenie. Cienie owe blendują się wyśmienicie, są mega kremowe i mocarnie napigmentowane. Cienie na - bazie - wytrzymują na powiece aż do 10 godzin bez osypu czy rolowania się. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił. Nie wyrosło mi trzecie oko, czy stado pryszczy na czole. Polecam wszystkim powyższego cudaka bardzo mocno!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy z Leonem


PS. Zanim spadną na mnie gromy, że promuję chiński produkt i to na dodatek inspiracyjny, pomyślcie od razu, ile polskich marek, naszych rodzimych robi dokładnie tak samo...

30 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolory 😍 Ta paleta do cieni to małe cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory, ale ja raczej po takie nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kolory. Ważne, że jesteś z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna gama kolorystyczna. Można z tej paletki wyczarować wiele ciekawych makijaży. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. I love these tones, the palette is wonderful. Beauty glazed, is a brand that has nice products and so cheap

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podobną kolorystykę innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory. Mojej siostrze się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for your review Katy 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne kolory ! I jak ich dużo. Świetna paletka i cena tez super tym bardziej, ze piszesz ze ma świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki, totalnie w moim guście! Zaskoczyła mnie cena tej paletki bo jest naprawdę niska! Fajnie, że sprawdza Ci się paletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. It's really cool palette!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory, cena też bardzo korzystna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kupuję kosmetyków i ogólnie w sumie nic na Ali, bo jestem niecierpliwa i nie lubię czekać na zakupy :D. Cienie prezentują się naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ma odcienie ta paleta 😊 uwielbiam takie roziskrzone kolory, powiększają one oczy i sprawiaja, że są bardziej wyraziste 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. WAAAUUUU
    Bellissimi colori =)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna paletka, widzę, że tez porządna ale bym jej nie kupiła, bo niestety połowa kolorów jest piękna, ale druga połowa nie w moim stylu :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very cute and pigmented palette
    xx

    OdpowiedzUsuń

  19. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory nie moje, ale wiele osób chwali sobie ich paletki ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru