GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 maja 2020

2385. Wielkie zakupiska z Aliexpress!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto moje zakupy, jakie poczyniłam na Aliexpress.

W całości:



I w szczególe.

Cienie do powiek:



Metaliczne cienie:















Wszystkie cienie plus pigmenty brokatowe:



Pomadki:






Ja nie muszę mówić, jak kocham zakupy na Aliexpress!
Każdy kto mnie zna, ten wie, że buszuję tam częściej, niż w drogeriach stacjonarnych.

Kosmetyki Focallure to moja miłość od kilku miesięcy.

Ich pomadki matowe, cienie do powiek, eyelinery są nie do zniszczenia.
Trwałość, pigment i świetna jakość idą w parze z bardzo niską ceną.

I mimo, że to produkt zagraniczny, to wszelakie procedury bezpieczeństwa są zachowane.
Każde bowiem mazidło jest opakowane w kartonik, gdzie ma podaną datę ważności, skład oraz ważną informację tzw. cruelty free.

Dlatego też zachęcam Was gorąco do wypróbowania kosmetyków tejże marki.
Gwarantuje, że zachwycą Was tak samo jak i mnie!

Kupujecie kolorówkę na Aliexpress?

Kathy Leonia



41 komentarzy:

  1. Beautiful pieces. Aliexpress is a good firm. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram się do zamówienia z Alli już od kilku miesięcy:) dobrze wiedzieć,że kosmetyki też mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się pomadki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupowałam jeszcze kosmetyków na Aliekspres. Przeważnie kupuję w drogeriach stacjonarnych , ostatnio wiele zakupów robię przez internet.Mega zakupy zrobiłaś. Miłego dnia ☘️🌷☘️🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. These glittery shadows are so stunning. I also have a few that I can't wait to put on once we start going out again.
    Hope you're doing well!

    OdpowiedzUsuń
  6. I buy nothing at Aliexpress. I've bought only books on the Internet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowww, nice products. I want to see some make ups with them.

    OdpowiedzUsuń
  8. To przesyłki z Chin już przychodzą? Jak chciałam narzeczonemu kupić prezent na walentynki to wszędzie pisało, że wysyłki wstrzymane. Ale jak ruszyły znowu to lecę za zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie kupowałam kolorówki na Aliexpress i nie ukrywam, że paczki z Chin mnie straszą jeszcze :D Może to przesada, ale obecnie chyba wolę wspierać rodzimy biznes ;) Bardzo ładne pigmenty :) Czekam na post z makijażem, w którym z nich skorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kupowałam tam nigdy kosmetyków, obecnie wolę kupować w małych drogeriach koło domu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie wchodziłam na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ksometyków nie znam tej firmy, na Ali kupuję głównie sezonową biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy! Ja jakoś nie mam przekonania do kosmetyków z Aliexpress, nie kupuję ich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamawiałam jeszcze nic z Aliexpress, ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zamawiałam na ALi jeszcze żadnych kosmetyków, mam jedynie gadżety- i są super. Twoje pomadki mają ciekawe kolory:))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyków na Aliexpress nie zamawiam i nie mam zamiaru 🙈

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji nic tam kupować. Te pomadki całkiem fajnie wyglądają 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kupować na Aliexpress, ale kosmetyków nigdy nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. metaliczne cienie prezentuja sie ciekawie, sa fajnie napigmentowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupuje -boje się zamawiać kosmetyki na Aliexpress
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Everything looks so wonderful!    

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezbyt często robię na tej stronie zakupy.


    OdpowiedzUsuń
  23. I realy liked this post . Aliexpress is good firm .

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak bardzo kusząco by nie wyglądały te kosmetyki to nie zamówię żadnego z aliexpress. Za bardzo boję się kiepskiej jakości podróbek, które poskutkują alergiami i podraznieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy. Zarówno cienie, jak i pomadki mają ładne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uuuu ciekaw eprodukty ;) ale nie dla mnie w sumie ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten odcień Feather wygląda zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tym szminakach.Cudo

    OdpowiedzUsuń
  30. Brakuje mi przekonania do kupowania kosmetyków, które muszą przebyć tak daleką drogę do nas... Jestem dosyć dużą alergiczką i chyba obawiam się konsekwencji gdyby coś poszło nie tak.
    Ale kolory tych cieni są absolutnie cudne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie kupuję kosmetyków na ali.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie stronkę, ale kosmetyków tam nie zamawiam

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru