GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 maja 2020

2398. Modnie i na czasie z Hemsutwatchbands.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę zegarkową.

Today is a fashion watch-bands talk.

Oto hemsutwatchbands.com, czyli internetowy sklep z modnymi zegarkami, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

 I will be writing about hemsutwatchbands.com the online watch-shop, which staff I am really curious about.

Możecie tu znaleźć zegarek na każdą okazję, np. ślub, impreza, wakacje.

Here you can find different kind of watch, for every ocasion, for weedding, for party, for holidays. 

Warto wspomnieć, że te zegarki te są naprawdę w niskich cenach, o świetnej jakości i dostawą na cały świat.

What is more, those watches are really cheap and the quality of them is really high. You can buy here, no matter where you live.

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) 22 mm watch bands:






A Wam co się spodobało z hemsutwatchbands.com?

What item from hemsutwatchbands.com do you like the most?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Tey all look very good quality. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegarek.Chyba wybrałaby do niego własnie ta bransoletkę, którą wyeksponowałaś.
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ukochany zegarek na ręce, nie zmieniam zegarków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam sobie zegarek typu bransoletka i jestem z niego bardzo zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. I wish I wore watches more often. Cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie noszę zegarków ale chętnie zajrzę na stronę

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku kupiłam sobie nowy zegarek, więc nie potrzebuje na razie nowego, ale te też fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie noszę zegarków, ale mogę zalukać na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie kupuję biżuterii czy zegarków z niepewnych źródeł czy nieznanych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. The watch is wonderful! Be happy, Kathy! Have a good Monday!

    OdpowiedzUsuń
  11. JA mam ten problem z zegarkami,że ich kompletnie nie nosze i nie używam. Nie wiem dlaczego , jakoś tak mam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem właśnie na etapie zakupu nowego zegarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie noszę zegarków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowe, aczkolwiek sama od dłuższego czasu już nie noszę zegarka na ręce (sprawdzam sobie czas w telefonie). Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne :) Osobiście polecam bandwatch , zamówiłam od nich dwa zegarki i są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie by się prezentował z tą skórzaną bransoletą :) Ja zegarków akurat nie noszę, ale myślę, że mojemu narzeczonemu by się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham zegarki i zawsze mi mało :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już przez dług czas nie noszę zegarków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio przestałam nosić klasyczne zegarki :). Mi Band mi przypasował :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym pewnie wybrała jakąś czarną bransoletę, zegarek ładny, może mojemu chłopakowi też by się spodobal :)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio dostałam zegarek i póki co z nim sie nie rozstaje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią zapoznam się z ofertą marki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  23. Nice watches, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru