GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 maja 2020

2399. Kobo Professional Eyebrow Palette paleta 9 cieni do brwi

Witajcie!

Dziś czas na brwi.

Będę mówić o Kobo Professional Eyebrow Palette paleta 9 cieni do brwi (podobny set: Klik!).

Słowo od producenta: "Paleta cieni do stylizacji brwi. Zestaw zawiera 9 pudrowych cieni dopasowanych do jasnych i ciemnych brwi. Zapewnia efekt naturalnie wymodelowanych brwi. Odcienie pudrów mogą być używane razem lub osobno, tak by osiągnąć pożądany efekt. "

Produkt w okazałości:







Zawartość:




Na dłoni:




Skład:





Na brwiach:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu. Podobny zestaw można go ucapić na Allegro za ok. 60 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka, w tonacji czarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 18 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam w użytku paletki cieni do brwi. Do makijażu brewek stosowałam zwykle jakąś pierwszą lepszą grafitową kredkę. Gdy jednak wygrałam powyższą paletkę w rozdaniu, zamarzyły mi się tzw. eksperymenty. I tak oto metodą prób i błędów w dopasowaniu odpowiedniego odcienia oraz aplikatora - wygrał płaski pędzel z bazarku - doszłam do wprawy w obsłudze powyższego cudaka. I naprawdę jestem zadowolona! Cienie do brwi marki Kobo są prześwietnie napigmentowane, a przy tym bardzo naturalnie wyglądające. Stosując tego cudaka mamy pewność, że nie zrobimy sobie krzywdy w postaci tzw. efektu groźnej Karyny czy zdziwionej Dżesiki. Praca z tą paletą cieni to czysta przyjemność; już jedno nabranie produktu na pędzel wystarczy zupełnie, aby nadać kształt i wyrysować idealne brewki naszych marzeń. Cienie bardzo dobre łączą się ze sobą i nie osypują się podczas nakładania. Dzięki takiej paletce makijaż moich brwi robi się dosłownie sam. Na koniec utrwalam wszystko jeszcze jakimś żelem lub przezroczystym tuszem i gotowe! Nieskazitelna, cudowna, kusząca oprawa mojego spojrzenia jest już na swoim miejscu i to na wiele godzin. Jestem zachwycona tym produktem i wiem, że zużyję go do cna - o ile kiedyś się skończy. Warto wspomnieć, że specyfiki zawarte w palecie nie uczuliły, ani nie podrażniły mnie. Ich trwałość, jakość, moc koloru i idealnie dopracowana "włoskowa" kolorystyka są godne polecenia. Jedyne do czego mogę się doczepić to wysoka cena wyjściowa, ale od czego są promocje.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

42 komentarze:

  1. Love these colours. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta tania,ale nie używam cieni Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. so useful palette!!have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka trzeba przyznać niczego sobie :) Ja akurat a brązami nie przepadam, bo niekorzystnie w nich wyglądam. To może być fajny pomysł na upominek dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już dobre produkty do brwi i wolę takie, które będą w pełni odpowiadać mi pod kątem koloru. Tu bym pewnie korzysta z jednego.

    OdpowiedzUsuń
  6. to brwi to nic nie używam, bo mam swoje aż za wyraźne!

    OdpowiedzUsuń
  7. very beautiful! 🎀🎀🎀 Have a great day my friend! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for your review Katy 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool makeup. Thank you for amazing review )))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe są te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie maluję brwi, więc tym razem nie skorzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paleta, swoje brwi mocno podkreślam a jest tu sporo ciemnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ☺
    Nawet nie wiedziałam że Kobo też ma taką paletkę
    Do malowania brwi używam zestawu od Catrice ,trochę tańszego także na tą paletkę narazie nie skusze się ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam. To taka paletka bardziej dla wizażystów moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam . Kto potrzebuje na pewno skorzysta z propozycji. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺🌺☀️

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna paleta, kupiłabym sobie gdyby była tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow nieby spoko, ale w sumie mi by się przydały maks dwa cienie stad ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygląda ta paletka:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, looks interesting!    

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś dla mnie :) Bardzo ładnie dobrane kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna paletka. Mojej siostrze mogłaby się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna paletka.Znam oczywiście te produkty do brwi:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne takie, ale dużo podobnych do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Duży plus za wiele odcieni - będą pasowały nie tylko do karnacji, ale i do charakteru makijażu. No i ta wydajność!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam za takimi paletkami do brwi :). Używałabym i tak 1-2 odcieni, a reszta by tylko robiła za tło. Lepiej więc mi kupować pojedyncze takie, jakie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny i elegancki makijaż oka. Przetestowany przez Ciebie zestaw podoba mi się też z uwagi na dużą liczbę oraz dobór kolorów, choć sama sprawiłabym sobie taką paletkę właśnie raczej na promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka do brwi... Ile tych specyfików jest na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja przerwaznie chodzę na hennę do kosmetyczki bo sama słabo sobie radzę z moimi brwiami ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki sa bardzo fajne, takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie tyle kolorów cieni do brwi to zdecydowanie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam i nigdy nie widziałam kosmetyku do brwi aż z takim wyborem kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda ladnie, ale myślę, ze dla mnie zbedna

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru