GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 24 lutego 2020

2339. Wielkie Zakupiska!

Witajcie!

Dziś czas na coś zacnego.

Oto mój skromny łup, jaki ucapiłam na Glam Shop:




Od Marty:



Cienie w okazałości:



Na dłoni:



Powyższe cudo to współpraca Marty, znanej jako MsDoncellita i Hani Knopińskiej, założycielki Glam Shop.

Martę oglądam już kilka lat, podziwiam jej zaangażowanie i pasję, jaki daje w każdy swój filmik.
Hania również działa na Youtubie a przy okazji jest właścicielką słynnego już w całym makijażowym świecie Glam Shopu.

To już moja druga styczność z produktami Glam Shop - tu były pierwsze zakupy: Klik! - i nie ostatnia!
Produkty te są produkowane w Polsce, nie testowane na zwierzętach, a ich jakość, pigmentacja i trwałość jest godna podziwu i zazdrości wśród innych marek kosmetycznych.

Patrząc na te kolory i to jaki efekt na powiekach dają, musiałam je mieć.
A że ostatnio zrobiłam porządne czystki kosmetyczne, tak moje zakupy są w pełni usprawiedliwione.

Na pewno na blogu pojawi się makijaż z użyciem paletki, także bądźcie czujni.

A Wy co ostatnio kupiliście fajnego?

Kathy Leonia


50 komentarzy:

  1. Po tytule spodziewałam się połowy drogerii :P
    Lubię Martę, cieszę się że wydała swoje kosmetyki. Zasłużyła na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo spodziewałam się wielkich zakupów po tytule :) Paleta cieni jest piękna, ale mam sporo podobnych cieni w innych paletkach i się na chwilą obecną na pewno nie skuszę :)

      Usuń
  2. Beautiful colours. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbawilo mnie słowo zakupiska☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing colors dear! Nice pallete ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. You know I love eyeshadows. Lovely tones!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna paleta, ja teraz kupuję głównie rzeczy do domu , kosmetyki zeszły na dalszy plan

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę bardziej neutralne kolory, ale jestem pewna, że wyczarujesz z nich niejeden odlotowy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się paleta,sama kupiłabym gdyby było więcej błysków, po maty sporadycznie sięgam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory, ale nie do końcaa moje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory, ale chyba by do mnie nie pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki w tej palecie. Ja bym chętnie kupiła paletkę Agnieszki Janoszki z Glam Shopem. Tam są bardziej stonowane kolory, przez co paleta jest bardziej uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuu podoba mi się <3 Nie mogę się doczekać Twoich makijaży z tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta paleta, ja chciałam rozświetlacz, ale szybko się wyprzedał. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woooow! chociaż miałam za chwilę buuuuu ;D
    apletka cudowna, ale jakoś swatche już mnie nie zachwycają :D więc koniecznie muszę zobaczyć jakiś makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paleta ma fajną pigmentacje i utrzymana jest w fajnej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolorki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne. Czekam na Twój makijaż 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakość cieni super ale kolory nie moje ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie kusi ta paleta :) Jeszcze nic z Glamshopu nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cuuuuuudowne kolory!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio kupiłam kosmetyki do pielęgnacji twarzy . Krem pod oczy , krem przeciwzmarszczkowy itp firmy April w Planet Parfum . Teraz upatrzyłam perfumy w promocji . Miłego dnia 💖 💖


    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolory, mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio kupiłam sobie w promocji fajne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you are lucky with bargain price from the Glam Shop

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory przepiękne :) takie wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakup widze udany :-) interesujaca kolorystyka i fajna pigmentacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta paletka. Brokatowe wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle się o tym już naczytałam :D. Ładne są to fakt, ale też mają swoją cenę, więc może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie nie moje kolory. Zawsze uciekam w bezpieczne brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy to już zakup pod makijaż ślubny? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogni giorno nuovo è una nuova opportunità, per essere felici.
    Buon inizio di settimana

    OdpowiedzUsuń

  32. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamówiłam m.in. tę paletę i jej rozświetlacz, i czekam od ponad tygodnia XD Brałam w sumie sporo rzeczy (zamówienie łączone z koleżanką) i coś czuję, że jeszcze poczekam.. :/ A już tak bardzo nie mogę się doczekać! Jednak rozumiem Hanię, jak trzeba czekać to się poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tej paletki używałabym max. 3 kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru