GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 18 lutego 2020

2335. Beauty Glazed Hightlight Palette paleta rozświetlaczy

Witajcie!

Dziś czas na błysk.

Będę mówiła o Beauty Glazed Hightlight Palette paleta rozświetlaczy.

Słowo od producenta: "Przepiękna paleta wysokiej jakości rozświetlaczy do makijażu twarzy jak i oczu."

Produkt w okazałości:


Od producenta:



Skład:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Aliexpress i dałam zań ok. 20 zł.

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: pudrowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w formie puzderka z czarnym wieczkiem i ze złotymi napisami producenta. Pojemność każdego rozświetlacza: 5 g. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na rok używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham produkty z Beauty Glazed. Mam ich już naprawdę pokaźną ilość - cienie do powiek, eyelinery, pomadki - i jeszcze nie zdarzyło mi się, by jakiś ich specyfik mnie podrażnił czy uczulił. Ja wiem, że jest mnóstwo przeciwników aliexpressowych mazideł, ale cóż - do niczego Was nie zmuszam. Mi te gagatki się po prostu sprawdzają znakomicie i nie mam zamiaru przestać ich używać. Zestaw rozświetlaczy wpadł w moje łapki jakieś dwa miesiące temu i od tamtego czasu jest non stop w stosowaniu. Ten produkt daje bowiem blask i błysk widoczny normalnie aż z kosmosu, który może służyć za nawigację dla obcych cywilizacji. Rozświetlacze Beauty Glazed mają tak solidną pigmentacją, tak pięknie wykończenie, tak miękką formułę, że aplikują się dosłownie same. Wystarczy dosłownie delikatna chmurka specyfiku naniesiona na kości policzkowe, aby nadać naszemu lookowi świeżość o zdrowy wygląd. Zestaw produktów sprawdzi się zarówno do konturowania twarzy jak i do makijażu powiek.
 Dodam, że rozświetlacz dobrze współgra z podkładem i korektorem i nie waży ani nie ciastkuje się w trakcie dnia. Polecam serdecznie.
Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy i Leon

42 komentarze:

  1. Beautiful colours, love the shine. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful colours, Kathy! Have a wonderful week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie. Używam rozświetlaczy a ten widzę, że jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacze bardzo ładnie się prezentują, ale ja ich nie używam, ponieważ mam tłustą cerę i moja skóra świeci się bez przerwy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. so nice, thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful colors dear, great review post! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się świecę naturalnie, cerą mieszaną, nie potrzeba mi rozświetlaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ti auguro una giornata solare.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię rozswietlaczy 🤷‍♀️
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Przywykłam do rozświetlaczy fenty, więc nie wiem, czy ten błysk by mi wystarczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, jak piszesz: zacne. :D Nie używam, ale cieszę się, że Ty jesteś zadowolona. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę jest warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak większość dziewczyn tutaj, też ich nie używam ;). Ale fajnie się czytało :). Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory nie do końca moje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się prezentują, ale mi brakuje odwagi do kosmetyków z Aliexpress :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna paleta , miłego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie zdjęcie na buzi? Jestem zawiedziona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie używałabym tylko tego najjaśniejszego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie są mocno napigmentowane, raczej takie delikatniejsze, na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna paletka ! bardzo mi się podoba ,chociaż ja pewnie korzystałabym tylko z tego jasnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham wszystkie rozświetlacze, więc i te bym pewnie uwielbiała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam. Ja raczej nie potrzebuję rozświetlaczy.



    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam rozświtlaczy. Super że jesteś z niego zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. cute product and well written post...

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę ciemne te odcienie, raczej się sprawdzą przy ciemniej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam ale bardzo lubię takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobre dzialanie za 20 zl. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey!
    Very nice colors
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie dla mnie ☹️

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru