GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 22 lutego 2020

2338. O tym jak Zalando zrobiło mi psikusa...

Witajcie!

Jak większość z Was wie, za dwa miesiące wychodzę za mąż.

Pomijając kwestie finalnego ogarniania różnych spraw, wciąż przede mną jeden, malutki szczególik.
Brak sukni ślubnej.

Stan, który opisywałam w poście tu: Klik! utrzymuje się nadal.
W salonach sukien ślubnych, które od tamtej notki zwiedziłam, dalej nic mi się nie podoba, na Allegro wieje tandetą, a panowie Chińczycy mnie wkurzyli swoim brakiem działania w wysyłkach produktów potencjalnie ślubnych, w efekcie czego zrezygnowałam z ich chińskich usług i dostałam zwrot pieniędzy.

Normalna damska persona by się już dawno załamała i zaczęła szukać koleżanek, które pożyczą jej swoją kieckę ślubną.
Ale nie ja!

Ja ciągle mam nadzieję, że ta sukienka idealna gdzieś na mnie czeka i tylko sekundy dzielą mnie od znalezienia jej.
I nie myliłam się.

Oto bowiem kilka dni temu, buszując po serwisie Zalando, trafiłam na suknię taką, jaką zawsze chciałam.

Skromna, zabudowana, delikatna, z koronką.

Tak prezentowała się na stronie:






Został akurat ostatni egzemplarz w moim rozmiarze, więc po prostu musiałam ją mieć!
Zamówiłam, zapłaciłam i niecierpliwie oczekiwałam na kuriera z dostawą kiecki.

Gdy w końcu paczka z zakupem przybyła, nie mogłam powstrzymać ekscytacji i podniety.
Oto moja idealna kreacja ślubna już jest u mnie!
Rozerwałam pakunek z prędkością błyskawicy, wyjęłam towar i moja mina zrzedła.

Oto co ukazało się moim oczom po zamówieniu:





Tak, dobrze widzicie.
Tak wyglądała moja wymarzona sukienka, jaką serwis Zalando mi wysłał.
A raczej moje wymarzone pół sukienki, bo zabrakło tu halki...
Otrzymałam jedynie koronkową obudowę, bez warstwy spodniej.

Najpierw się wkurzyłam.
Potem zaczęłam się śmiać.
Następnie znowu się wkurzyłam.

Napisałam od razu do serwisu sklepu, co to ma być?
Czemu wysłali mi koronkę bez halki, jak ja mam w tym czymś iść do Kościoła, czy to jakiś żart na Walentynki?

Niestety obsługa sklepu nie potrafiła mi odpowiedź na pytanie, jak to się stało, że moja sukienka była tak wysłana.
Przeprosili bardzo ładnie i zaproponowali li zwrot pieniędzy.
I to wszystko...

A ja wcale nie chciałam zwrotu pieniędzy, chciałam jedynie, aby dosłali brakującą część... tak aby sukienka z wersji sexi łóżkowej, stała się pełnoprawnie ślubna.
Cóż, widać łatwiej zwrócić kasę, niż szukać w magazynie zagubionej halki...

Tak więc znowu jestem na sukienkowym lodzie...

A Wy mieliście podobną sytuację w sklepie Zalando?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. Naprawdę załamać się idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lo trovo molto bello!! Auguri per il matrimonio.
    Un sereno fine settimana per te.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry you didn't get your dream dress as you wanted it. I know Zalando but have never ordered anything there. Hope you soon find the right dress for you! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. You will look more fantastic with no layer inside :)
    Just joking, still, better with layer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spójrz na to z dobrej strony. Strój na noc poślubną już masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś na Aliexpress dostałam warstwę wierzchnią sukienki bez halki. Musiałam sobie tę część dokupić we własnym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  7. przykro mi, ja na Zalando nigdy się nie zawiodłam, niefajnie, taka kreacja na ślub :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, na zdjęciu jakby inna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można się zestresować, może uda Ci się znaleźć podobny model.

    OdpowiedzUsuń
  10. I am so sorry! There are so many wedding dresses but it's difficult to choose the most beautiful. I wish you good luck, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoo, bardzo nie fajna sytuacja, współczuję. Ale może udałoby się kupić jakaś taką halkę osobno, żeby pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropna sytuacja, dziwny ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  13. O boże, powinni się wstydzić 🙈

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie ja to chyba rzucała bym talerzami ze złości . Szukaj dalej , a na pewno znajdziesz tą naj . Miłego weekendu 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuu niefajnie ,delikatnie mówiąc 😞
    Na Zalando nigdy nie zamawiałam ,ale podobną sytuację miałam gdy kupowałam top w sklepie internetowym Lipmar
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi dispiace tantissimo, ma sono certa che riuscirai a trovarne un altro e magari ancora più bello di quello già bellissimo che avevi trovato, non perdere la pazienza e la speranza. Buona domenica.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci współczuję. Wyciągnę z tego lekcję, żebym jednak ja zaczęła szukać sukni ślubnej nieco wcześniej niż przypisane temu pół roku wcześniej. Znając siebie pewnie też będzie mi się podobało zarówno wszystko, jak i do końca nic.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, a już byłaś tak blisko. Też bym się wkurzyła i zwrot pieniędzy, w takiej sytuacji akurat jest słabym rozwiązaniem. Mam nadzieję, że na dniach uda się Tobie znaleźć odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktycznie ciągle zamawiam na zalando od kilku lat, jest to moja ulubiona stronka i do tej pory nie miałam przykrej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jest to dla mnie sukienka, ale znają się jej fani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale spokojnie, skoro Ci się kiecka podoba, a brak tylko halki to dokup szybko materiał i do krawcowej zasuwaj, niech doszyje spód!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokup halkę i problem z głowy. A kasę niech ci oddadzą i tak.

    OdpowiedzUsuń
  23. A nie da sie tego zaniesc do krawcowrj, zeby doszyla spod.

    OdpowiedzUsuń
  24. Domagaj się zwrotu pieniędzy, toć to przecież jakiś żart!

    OdpowiedzUsuń
  25. A propo... Kiedyś zamawiałam sukienkę na studniówkę z allegro. Przyszło mi dokładnie tak samo jak u Ciebie. Bez halki. Niestety ja nie miałam już czasu na wymianę, więc mama obcięła jakąś starą halkę i włożyłam pod spód :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nic stamtąd nie zamawiałam. A co do Twojego problemu, sytuacja rzeczywiście przykra, bo czasu coraz mniej do uroczystości, więc najlepszym rozwiązaniem byłoby dosłanie tej brakującej części, żebyś nie musiała od nowa szukać. Mam nadzieję, iż szybko znajdziesz rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. oh!!!it' s terrible. In the picture it looks amazing. My wedding dress is from zalando too, from a brand call chichi london if you wand to have a look.

    OdpowiedzUsuń
  28. Współczuję bardzo sytuacji. Zwłaszcza, że czas nagli. Jeszcze znajdziesz kolejną piękną suknię.

    OdpowiedzUsuń

  29. Oh, what a bad luck with Zalndo. He waited for you to get your dress soon. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Whaaat 😲 jestem w szoku że takie coś Ci wysłali... Ja swoją sukienkę ślubną znalazłam bardzo szybko, ale można też uszyć u krawcowej myślę że jeszcze by zdążyła stworzyć Twoją wymarzoną

    OdpowiedzUsuń
  31. Współczuje, masz ogrom problemów z sukienką.
    Powodzenia w poszukiwaniach życzę

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG!
    I love the dress
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh I was wondering where the bottom layer is. I hope everything works out with your dress.

    OdpowiedzUsuń
  34. Poszukaj może czegoś stacjonarnie. Wtedy od razu zobaczysz sukienkę i nie będzie nic brakowało. Rozwiązaniem też jest pójście do krawcowej i doszycie brakującej części do tej już kupionej. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  35. No czegos takiego to bym sie nie spodziewała. Masakra, taki duzy i znany sklep a taką lipę odwalił. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej, nie spodziewałam się, że aż tak źle będzie to wyglądało. Mam nadzieję, że ostatecznie wystąpisz w wymarzonej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na zdjęciu sukienka faktycznie prezentuje się bardzo ładnie, tylko szkoda, że dali taką klapę. Moim zdaniem zachowali się nieprofesjonalnie, ale dobrze, że chociaż pieniądze zwrócą. Nie ma nic gorszego jak się szuka i nie można znaleźć tej jedynej, wymarzonej sukni. Powadzenia w dalszym poszukiwaniu 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Masakra! Zamawiałam dwa razy w Zalando i towar był zgodny z opisem czego nie mogę napisać o jakości ubrań. Mam nadzieję, że znajdziesz swoją wymarzoną sukienkę i nie przejmuj się ja znalazłam taką tydzień przed ślubem ;) a obrączki w dzień ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez bym sie wkurzyla .... i zazadala zwrotu pieniedzy

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurcze, bardzo przykra sprawa. Szkoda, że nie dogadałaś się, na zwrot części pieniędzy. Mogłabyś zanieść do jakieś krawcowej i dorobiłaby brakującą część jak na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na zalando jeszcze nigdy nie zamawiałam, więc nie mam doświadczeń ani dobrych ani złych

      Usuń
  41. Nieźle skopali sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  42. jedyne co można to szybko dokupić halkę jeśli rozmiar jest trafiony

    OdpowiedzUsuń
  43. Eh... Też za dwa miesiące wychodzę za mąż, no może za dwa i pół i w sumie nic jeszcze nie mam załatwione oprócz księdza :D Sukienki jeszcze nie miałam czasu szukać, myślałam, że właśnie kupię przez internet na jakimś zalando, ale.. no trochę mnie załamałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Współczuję. Postąpili mało profesjonalnie, olewając klientów

    OdpowiedzUsuń
  45. Hmmm.... dostałaś kieckę na noc poślubną ;) A może po prostu dokupić jakąś ładną białą halkę i po kłopocie?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej współczuję Ci :( Ja bym wybrała się do krawcowej i ogarnęła brakującą część sukienki :) Ja de facto swoją wymarzoną suknię ślubną uszyłam z kilku różnych sukienek :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru