GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 5 lutego 2020

2327. Moja kolekcja odpowiedników perfum z Ambry

Witajcie!

Dziś czas na nosa ukontentowanie.

Jak wiecie - bo przecież każdy chyba już wie - jestem perfumoholiczką.
Mogę przez rok nie kupować sobie żadnych ciuchów, czy butów, ale miesiąc bez zakupu jakiś nowych perfum to miesiąc stracony.

Uwielbiam, kocham, jaram się pięknymi woniami.
Perfumy to dla mnie odzwierciedlenie nastroju, emocji i nastawienia, mówiące więcej niż tysiąc słów.
Przez zapach wyrażam siebie - każdego dnia inaczej.

Dlatego też mam w swojej kolekcji pokaźną kolekcję perfum, które towarzyszą mi - na zmianę - na każdy dzień tygodnia.

Aby nie oszaleć jednak z perfumeryjnego hobby - bo to kosztowna wielce pasja - odkryłam kilka miesięcy temu zamienniki perfum.

I tak oto moja skromna kolekcja - moim zdaniem - najlepszych odpowiedników drogich perfum, jakie są dostępne na rynku:




W okazałości:



Pojemności 30 ml:

284 - Givenchy Age ou Demon; 238 - Elizabeth Arden 5th Avenue ; 168 - .Lancome La Vie Est Belle


Pojemności 60 ml:

286 - D & G Rose The One; 220 - Dior - Dolce Vita
136 - Dior - Miss Dior Cherie; 060 - Chanel Chance; 228 - Versace Bright Crystal
392 -Versace Dylan Blue; 250 - YSL Black Opium; 252 - Armani Code.

Te odpowiedniki niczym nie różnią się od oryginalnych nut zapachowych.
Może na początku woń jest trochę odmienna i trochę minut musi upłynąć aby perfum "dojrzał", ale potem główna esencja aromatu, wychodzi identyczna z naturalnym.

Serio.

Mówię to z punktu widzenia eksperta, który miał mnóstwo drogich pachnideł, wszelakiej firmy i nut zapachowych.
Ale po co mi zapachy za 400 zł, skoro mam tak genialne odpowiedniki?

I tak oto świetnie się bawię co rano, gdy użyję jakiegoś jednego wybranego wyżej zapachu, które później jest zachwalany przez cały dzień przez osoby z nowej pracy.
I tylko słyszę pytania, a czym to takim cudnym dziś się wypachniłam?

Polecam Wam gorąco te perfumy.
Jak już kupicie jeden flakonik, dokupicie kolejne.

I nie, nikt z Ambry mi nie zapłacił za ową notkę pochwalną.
Wszystkie zapachy z kolekcji kupiłam sobie sama.

A Wy czym pachniecie dziś?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. I am a great fan of generic perfumes, why pay more when it's not necessary? Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg I love perfumes as well. Beautiful!
    Floral scents are my favorite.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, starczy chyba na dwa lata xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem dwa i ładnie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ależ kolekcja! Kurde, a ja jak mam więcej niż dwa zapachy to zaczynam się gubić i przestaję je odróżniać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekcja. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam odpowiedników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie przeszkadza kupowanie perfum w Sephorze, ale fajnie,że Ty jesteś zadowolona z zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kupujesz sama to znaczy , że je bardzo lubisz. Kolekcja imponująca . Pozdrawiam serdecznie ☘️☘️☘️

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponująca kolekcja 🙂
    Ja mam trzy ulubione zapachy (Ungaro, Ariana France i CK) i ich naprzemiennie używam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka skromna kolekcja ;)
    Ja mam 3 zapachy-wody toaletowe i mi to wystarcza. Jestem bardzo wybredna pod względem zapachów, więc nie lubię dostawać perfum, bo mi póxniej szkoda kupowac nowe dopóki nie wykończę starego, który nie zawsze najładniej mi pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz kolekcje ! Moja to przy Twojej sie chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolekcja, która robi wrażenie. Moja ogranicza się do trzech zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tego - starczy Ci na długi czas. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna kolekcja! Ile kosztuje jeden flakonik?

    OdpowiedzUsuń
  16. Spory zestaw :), jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Black Opium i La Vie est Belle uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Pokaźna kolekcja. Zdarza się, że odpowiedniki są równie dobre jak oryginały 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś widze :D Ja czasami sięgam po zamienniki, ale akurat tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo tego:) Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. oo sporo tego! nie znam tej marki ,ale skoro polecasz:)

    OdpowiedzUsuń

  22. I love perfume, thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę spora kolekcja 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest to jakies rozwiązanie na zaoszczędzenie pieniędzy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru