GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 3 lutego 2020

2325. Przesyłka do Delia Cosmetics!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło w ramach wygranego rozdania na Instagramie z Delia Cosmetics.

W opakowaniu:




Zawartość:



W poszczególe.

Tusz do rzęs:





Lakier do paznokci:



Pomadka do ust:




Powiem Wam, że rzadko mam styczność z produktami marki Delia.

Tym bardziej się więc cieszę, że dostałam możliwość przetestowania powyższych gagatków.
A nuż któryś z nich skradnie moje serducho?

Zwłaszcza, że wszystkie te mazidła to must have każdej kobiety.
Pomadka, tusz do rzęs, lakier do paznokci.
To zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce, choćby nie wiem co!

Dziękuję Delia Cosmetics za docenienie w konkursie!

A Wy co ostatnio dostaliście fajnego?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. These look lovely, enjoy using them! Have a good week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niezbyt często spotykam się z kosmetykami tej marki. Jestem ciekawa tego tuszu.
    A ja dostałam dietę sokową na cały dzień i na pewno za kilka dni pojawi się na ten temat post na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prodotti davvero interessanti, quello smalto ha un colore davvero bello. Complimenti a te. Buona giornata e buona settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nail polish and lipstick looks great!

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations! Enjoy them all!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw kosmetyków, kiedyś miałam ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka, podoba mi się zawartość. Do mnie dzisiaj na przyjść zamówienie z Cocolita. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa pomadki. Super przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kosmetyki są super . Ja mam zapas kosmetyków i ostatnio nic nie kupuję . Miłego dnia 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż żal, że tak rzadko się maluję
    Postaram się to nadrobić🔴❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. congratulations, i hope you like the products :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentuje się ten zestaw. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nigdy nie może braknąć tuszu do rzęs, ciekawe, czy ten zdobędzie Twoje uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej! Na widok czerwonego lakieru zawsze aż świecą mi się oczy 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :) jestem ciekawa wyników testu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie te produkty sprzedaję w mojej drogerii więc jestem ciekawa Twojej opinii :) Te pomadki są bardzo fajne :) Lakier też powinien przypaść Ci do gustu, ale kompletnie nie wiem, jak wypada tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam firmę, ale tylko lakier kiedyś miałam...z tego co kojarzę szybko mi odpryskiwał.

    OdpowiedzUsuń
  19. cool products dear!!! Enjoy it!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. kazda wygrana cieszy! super ze ci sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny zestaw Ci się trafił! Nic tylko testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :). Niezłe cacuszka - nie używam czerwonej pomadki, ale ten
    odcień wygląda kusząco :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 😘
    Kolor pomadki mi się podoba najbardziej 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba tylko raz miałam produkty tej firmy, miłego testowania ♥

    OdpowiedzUsuń

  25. Congratulations, they look like good products. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru