GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 lutego 2020

2331. Modne torby z baginning.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a fashion talk.

Oto baginning.com, czyli internetowy sklep z modą, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

 I will be writing about baginning.com- the online fashion shop, which staff I am really curious about.

Możecie tu znaleźć torby na każdą okazję, np. ślub, impreza, wakacje.

Here you can find different kind of bags, for every ocasion, for weedding, for party, for holidays. 

Warto wspomnieć, że te torebki te są naprawdę w niskich cenach, o świetnej jakości i dostawą na cały świat.

What is more, those bags are really cheap and the quality of them is really high. You can buy here, no matter where you live.

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) glitter clutch purse:


Silver Evening Clutch Bag Sparkling Glitter Fashion Handbags





Black Glitter Rhinestone Clutch Bags Box Evening Bags



Royal Blue Flap Glitter Black PU Leather Clutch Purse


b) rose gold evening bag:

Rose Gold Box Clutch Rhinestone Rectangular Mesh Evening Hand Purse



Rose Gold Beaded Evening Bag Rhinestone Clutch Bag for Party

A Wam co się spodobało z baginning.com?

What item from baginning.com do you like the most?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. The clutches are all very pretty! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Molto carine, le mie preferite la 1/3/4. Ciao ciao e buona giornata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobała mi się tylko ta pierwsza :) Ja rzadko kupuję torebki, często biorę ze sobą na wesele jakąś dużą, która pomieści cały mój asortyment :D W tym roku poluję na jakąś markową torebkę, którą będę mogła zabrać też na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne modele :) ja mam zdecydowanie za dużo torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno można coś dla siebie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr.3 Moje klimaty, chociaż inne też fajne, takie księżniczkwe - mogłabym którąś wybrać na studniówkę córki. Muszę jej pokazaj te stronkę. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga mi się bardzo podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia torebka granatowa, połyskująca - to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne modele, z kopertówek rzadko korzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że każdą z tych, które wybrałaś również i ja bym nosiła 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta trzecia mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, tlyko co ja bym w nie zmieściła ;D?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga przypomina mi kolekcję takich torebek Alexandra McQueena :) Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, osobiście najbardziej spodobała mi się ta trzecia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta ostatnia jest przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne modele! Szczególnie podoba mi się ta granatowa (z brokatem) torebka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nosiłabym :) wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały wybór , wszystkie mi się podobają . Pozdrawiam serdecznie 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się kolor dwóch ostatnich. Druga jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Everything looks so wonderful!   

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie fajne, ale czarna ze środkowego zdjęcia najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Błyszczące torebki akurat nie w moim stylu ale mogę przejrzeć co jeszcze sklep ciekawego oferuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta trzecia mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza i ta czarna bardzo ładne, mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne torebeczki, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie małe to raczej nei moja bajka. Jednak na stronie wdziałam kilka ciekawych torebek:)

    OdpowiedzUsuń

  28. Nice bags, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  29. Ladne torebki, ale akurat kopertówki nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru