GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 9 lutego 2020

2329. Paznokcie na dziś, cz. 93

Witajcie!

Dziś czas na Walentynkowe pazury.

Oto jak wyglądają:






Użyte produkty:

od góry od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Neess baza pod lakier hybrydowy; Bling lakier hybrydowy nr 27; Bling lakier hybrydowy nr 23; NeoNail White Aquarelle; Neess top na lakier hybrydowy
od dołu: BeautyBigBang pyłek do paznokci; pędzelek do zdobień no name

Powiem Wam, że pierwszy raz użyłam - czekającej na tę chwilę już długo, długo - białej akwareli od NeoNail.
I rzeczywiście, ów produkt daje efekt, jaki obiecano - pięknie rozmywające się linie lakieru, które tworzą się wręcz same.

Wystarczyło tylko kilka razy przejechać pędzelkiem po tym białym, nieutwardzonym wcześniej tle, aby uzyskać pożądany wzór z czerwonego lakieru.
Muszę jeszcze poćwiczyć tę technikę zdobień, bo w planach mam stworzenie "wodnych kwiatów", które bardzo mi się podobają.

Całość zdobienia wykonałam typowo pod Walentynki, które nadchodzą Wielkimi Krokami.

A Wy co na szponach macie?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Thanks for your post 😊 have a lovely day...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki, miłego dnia 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! Ja mam aktualnie beżowe pazurki z małym czerwonym serduszkiem na jednym palcu u każdej ręki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. yes, Kathy! We must keep our nails in order. Good of you!

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mi przypomniałaś, że już czas na nowe paznokietki ;) bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ten mani kojarzy się z walentynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne! ja dziś maluję na fioletowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful idea, have fun! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo twórcze :) Ja idę jutro zmienić na szaro-różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne. Ja też muszę sobie umalować paznokcie na jakiś kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dziś czerwień na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Molto belle e originali. Buona domenica.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń

  13. Beautiful manicure - both gentle and passionate)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne szponki . Pozdrawiam serdecznie 💖 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie tradycyjnie brokat,tylko tym razem wielokolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam na szkoleniu ze zdobienia Aquarelle z Neonail, ale sama nie zdecydowałam się na jego zakupienie :) Mam gdzieś bazę Aquarelle ale też nigdy nie próbowałam zwykłych lakierów. Z tych pływających efektow podobał mi się jedynie kształt wody, ale babeczka na szkoleniu nie potrafiła mi powiedzieć jak go zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj bije Walentynkowy klimat z Twoich paznokci 😍
    Śliczne sa😍
    U mnie aktualnie na pazurkach brąz i złoto ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful nails
    Nice colors
    Have a good day
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful nails, beautiful colors. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the design on the middle finger! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. O ta czerwień to totalnie mój kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłowo :) A ja mam fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie takie bordo. Jest stylowe

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru