GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 grudnia 2019

2292. Lirene Dermoprogram Perfect Tone fliud dopasowujący się do koloru cery

Witajcie!

Dziś czas na buzi ujednolicenie.

Będę mówić o Lirene Dermoprogram Perfect Tone fliud dopasowujący się do koloru cery

Słowo od producenta: "Lirene Dermoprogram Perfect Tone fliud dopasowujący się do koloru cery.

INNOWACJA – pigmenty 'soft focus'!

Innowacyjne pigmenty „soft focus” dopasowują się do naturalnego odcienia skóry, jednocześnie dodając jej blasku, świeżości i subtelnego połysku. Fluid delikatnie kryje, nie zmienia koloru w czasie, zapewniając przy tym lekkie odczucie na skórze. Zawarty w formule kwas hialuronowy dodatkowo chroni skórę przed utratą wilgoci."


Produkt w okazałości:





Od producenta:




Skład:




Otworek:



Na dłoni:





Na buzi:




Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt można znaleźć na stronie Lirene, gdzie kosztuje ok. 35 zł

Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: fluidowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie szklanego pojemniczka z pompką, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że podkłady z Lirene to jedyne w mojej kolekcji mazidła, które zużywam zawsze do ostatniej kropelki i ubolewam, gdy się skończą... Formuła, właściwości i skala odcieni tychże gagatków są bowiem dla mnie idealne i po prostu trafione w punkt. Wybierając podkłady tej firmy mam zawsze pewność, że kolor Ivory pozostanie odcieniem kości słoniowej i nie zacznie oksydować na buzi w nieprzyjazną pomarańczkę. Tym bardziej, że w formule Perfect Tone mamy obietnicę, że mazidło będzie dopasowywało się do naturalnego kolorytu naszej karnacji. Z początku, jak to przeczytałam, to aż nie wierzyłam - takie nicy cuda? - ale po kilku użyciach specyfiku mogę śmiało rzec, że faktycznie, jest tak, jak miało być. Efekt, jaki ów podkład daje, jest po prostu fenomenalny. Już cienka warstwa produktu, zaaplikowana i rozprowadzona na twarzy, pozostawia moją twarz świeżą i naturalnie wyglądającą na ok. 8 godzin i to bez rolowania czy ciastkowania się naniesionego nań potem pudru. Jako ciekawostkę dodam, że zawsze nakładam podkłady gąbeczką, która wszystko ładnie uklepuje i wyrównuje. Jak dla mnie działanie tegoż fluidu to naprawdę magia, która ładnie wyrównuje koloryt i nadaje zdrowego wyglądu. Warto wspomnieć o tym, że produkt jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia i można go spokojnie stosować również jako bazę pod cienie na powieki. Tutaj również sprawdza się fenomenalnie i daje trwałość makijażowi naszych oczu na długie godziny. Polecam wszystkim gorąco fluidy z Lirene. Na pewno je polubicie tak jak ja!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Ja Fluidów akurat nie używam, polecę go siostrze :D Efekty naprawdę zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like a good product. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, w ogóle nie używam podkładów. Ale jestem zaskoczona, że faktycznie dopasowuje się do koloru cery, bo z początku brzmiało to jak bujda stulecia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że z ogromną rezerwą podchodzę do prduktów dopasowujących się do koloru skóry. Eksperymentowałem z tego typu BB kremem od L'Oreal i Body Shop i była to totalna porażka, niestety.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje. Myślę, że kiedyś go wypróbuję. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co czytam super fluid choć nie przepadam za ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena przystępna. Twoja pozytywna ocena bardzo mocno mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam, świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z Lirene, ale podkładu chyba jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu, ale podoba mi się jego efekt, dlatego postaram się go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you, Kathy, for the nice story about the excellent product.

    OdpowiedzUsuń
  12. Complimenti a te, riesci sempre a presentare un prodotto molto bene.
    Buon martedi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat tego nie używałam , ale miałam inny fluid od Lirene i też miło to wspominam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli dopasowuje się, to zdecydowanie coś dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie wyglada bardzo fajnie- musze spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ciężko dobrać podkłady / fluidy, bo zdarza się, że nawet najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny. Z Lirene jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy tony dla mnie ;) wolę bardziej żółte pigmenty, ale może znajdę swój odcień :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosuję, ale może powinnam wreszcie zacząć, bo czemu nie, a skoro polecasz ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem, jak wyglądałby na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba będzie sprawdzić, skoro polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomarańczka na buzi w ten świąteczny czas mogłaby nawet byc dobrym pomysłem... ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. The effect is so pretty darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie sprawdzę, czy do skóry też się dostosuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam go jakiś czas temu i jeżeli dobrze pamiętam, to nie trafiłam niestety z odcieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ponieważ nie używam podkładu, ale chyba widziałam, go ostatnio w kosmetykach mojej mamy. Sprawdzę jak wrócę do rodzinnego domu na święta 😉.

    OdpowiedzUsuń

  26. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie tego typu produkty. Tu zacheca tez pezystepna cena

    OdpowiedzUsuń
  28. Konieczje muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello Kathy.

    Dziękuję za odcisk na moim blogu.
    pocałunek.

    Gracias por tu huella en mi blog.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  30. It looks interesting.
    Kisses Nancy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru