GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 10 grudnia 2019

2287. Makeup Revolution Pretty Incredible paleta cieni do powiek

Witajcie!

Dziś czas na cienie do powiek.

Będę mówić o  Makeup Revolution Pretty Incredible paleta cieni do powiek.

Słowo od producenta: "Makeup Revolution Pretty Incredible Paleta Cieni do Powiek
Paleta zawiera 11 cieni do powiek w bardzo modnej, ciepłej kolorystyce - 9 cieni o standardowej pojemności oraz 2 cienie o dużej gramaturze, które mogą być wykorzystane również w makijażu twarzy.
Cienie bardzo dobrze aplikują się na powiekę, nie tworzą plam i z łatwością rozcierają.
Zestawienie kolorystyczne zapewnia stworzenie każdego makijażu: zarówno dziennego, jak i wieczorowego."

Produkt w opakowaniu: 







Od producenta:



Skład:

SHADES 1,2,3: MICA, TALC, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, MAGNESIUM STEARATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, SILICA, POLYBUTENE, POLYETHYLENE, DIMETHICONE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, [+/- MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR: TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, 77492)]. SHADE 4: MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYETHYLENE, POLYBUTENE, DIMETHICONE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TITANIUM DIOXIDE (Cl 77891). IRON OXIDE (CI 77491)

W okazałości:




Na dłoni:



Makijaż z użyciem palety: Klik!

Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukty kupiłam na stronie Cocolita.pl i dałam zań ok. 50 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie przezroczystego puzderka, ze złotymi napisami od producenta. Ilość cieni: 9 mniejszych po 1 g każdy i 2 większe po 2 g każdy. 
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kocham cienie do powiek. Moja kolekcja na ten moment liczy coś ok. 15 paletek, to co kilka miesięcy dokupuję sobie nowy egzemplarz. Wiem, że to niezbyt normalne - przecie jedna max dwie paletki by mi spokojnie wystarczyły - ale co zrobić, jak uwielbiam się malować produktami różnych firm i eksperymentować z kolorami na powiekach. I uwierzcie mi lub nie, ale każda paletka cieni jest u mnie w użytku. Chyba jeszcze nie zdarzyło się tak, że jakieś mazidło kupiłam, odstawiłam w kąt i o nim zapomniałam. Nie ze mną takie numery! Paletę Pretty Incredible kupiłam w zeszłym roku w ramach tzw. szału zakupowego i muszę szczerze powiedzieć, że jest to najlepsza paleta cieni z Makeup Revolution, jaką do tej pory miałam przyjemność stosować. Te cienie są niesamowicie kremowe, świetnie napigmentowane i niezwykle komfortowe w aplikacji. Cienie nakładają, blendują i trwają na powiekach jak marzenie - oczywiście z bazą pod powieki: Klik! Myślę, że ten produkt MUR spokojnie może konkurować ze specyfikami z górnej półki. Jeśli chcecie zacząć swoją przygodę z makijażem to sięgnijcie po powyższego cudaka. Gwarantuję, że nie będziecie żałować!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Nie moje kolory, ale lubię inne palety tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathy, I agree with you! Really it is Revolution!

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę nie moje kolory, ale intensywna, dobra pigmentacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam pierwszą paletę, którą dostałam. Ależ ją uwielbiałam, ale choć wszystkie kolory były piękne to nie we wszystkich dobrze się czułam, więc używałam jedynie nielicznych i tak mi zostało do dziś. Wybieram co najwyżej zestawy czterech kolorów. Nadal jednak miewam słabość do pięknych palet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Intersujaca gama kolorystyczna w moim mniemaniu i widac ,że sa fajnie napigmentowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojej urody pasują trochę inne kolory, choć kilka z tych też mogłoby się sprawdzić 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę bardziej delikatne kolorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorystyka tej palety. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę zbyt błyszcząco jak dla mnie, ale kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Make up Revolution ma wogule fajne cienie do powiek 😍(tak moim skromnym zdaniem 😊)
    Ładne są te kolorki 😍
    Łooo ja -15 paletke?😳
    Przebilas mnie 😁😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory podobaja mi sie, fajna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam paletki tej firmy:) Są dobre, lubię z nimi pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna paleta kolorów. Piętnaście to nie tak źle, zresztą jak to kochasz, to przecież się uszczęśliwiasz, a to bardzo ważne. :))) Pozdrawiam kochana. <3
    ps. Przeczytałam, że pięć paletek...hahaha No to zmieniłam w komentarzu na piętnaście, kiedy doczytałam. :D Każdy ma swoje pasje, słabości i to jest normalne. Ważne, że Cię uszczęśliwiają. :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę paletę i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka wygląda jak taka stara paletka mojej mamy sprzed jakichś 20 lat... Fajna, ale ja tylko tuszem do rzęs i podkładem operuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! pigment ma extra, ale dla mnie jest zbyt ciepła

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, jakoś tak nie moje kolory. Mam dwie paletki i teraz czekam na coś fajnego, małego i kompaktowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak lubię chłodne odcienie, ale należę do mniejszości w tym temacie;).

    OdpowiedzUsuń
  19. No twoja kolekcja paletek robi wrażenie :D Bardzo ładnie kolory choć ja zazwyczaj maluję się jaśniejszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te najbardziej zużyte kolorki. Tobie tez sie podobają najbardziej, jak mniemam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory fajnie i pigmentacja zasługuje na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Palet tej firmy nigdy nie miałam,ale podobają mi się 3 kolorki w środkowym rzędzie🙂

    OdpowiedzUsuń

  23. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne kolory na te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może ze 3 kolorki z tej paletki bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam jedną paletkę z tej firmy, niestety bardzo słabej jakości i na więcej na razie nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, wow i jeszcze raz wow! Totalnie moja kolorystyka, jestem oczarowana tą paletką <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Koralowy cień z tej palety wpadł mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za duzo cieni nie uzywam, ale musze przyznać, ze ladne zestawienie kolorow

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru