GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 12 grudnia 2019

2289. Annayake Radiance Exfoliator rozświetlający peeling

Witajcie!

Dziś czas na peeling.

Będę mówić o Annayake Radiance Exfoliator rozświetlający peeling.

Słowo od producenta: "Zdrowy wygląd skóry i perfekcyjne odżywienie zapewnia Exfoliant lumière od Annayake. Drobne cząsteczki usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki skóry, które uniemożliwiają oddychanie. Skuteczny krok w stronę idealnie gładkiej i odżywionej skóry."

Produkt w okazałości:







Od producenta: 




Skład:

AQUA (WATER), DIATOMACEOUS EARTH, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, CETEARETH-20, NYLON-11, PROPYLENE GLYCOL, CETEARETH-12, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, POLYACRYLATE-13, CAPRYLYL GLYCOL, POLYISOBUTENE, CHLORPHENESIN, PARFUM (FRAGRANCE), POLYSORBATE 20, SORBITAN ISOSTEARATE, LAMINARIA DIGITATA EXTRACT, TOCOPHEROL, ALCOHOL DENAT., LACTIC ACID, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, CI 19140 (YELLOW 5), CI 14700 (RED 4), CI 17200 (RED 33).

Otworek:





Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym z Douglas. Normalnie można ów produkt ucapić na stronie Douglasa, gdzie pełen wymiar mazidła (100 ml) kosztuje ok. 200 zł.
Zapach: delikatny.
Konsystencja: kremowa
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność miniaturki: 15 ml. 
Wydajność: kiepska. Taka miniaturka starczy nam li na kilka zabiegów peelingowania się.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że rzadko używam peelingów z tak drogiej półki cenowej, bo uważam, że do oczyszczania buzi wystarczy mi zdzierak za max 20 zł. Peeling bowiem, to tylko taki płyn z drobinkami, których zadaniem jest usunięcie martwego naskórka z buzi. Nie oczekuję od tego typu gagatka innych, nie wiadomo jakich, cudownych właściwości... Czy zatem produkt, który w oryginalnej pojemności ceni się na prawie 200 zł jest jakoś specjalnie wybitny w działaniu? Ano niekoniecznie... Specyfik z Annayake to po prostu typowy peeling, który delikatnie złuszcza martwy naskórek. Produkt stosowałam dwa razy w tygodniu, podczas wieczornej pielęgnacji - nabierałam trochę mazidła na palce, zwilżałam twarz wodą, po czym wykonywałam łagodny masaż po całej buzi. Na koniec, myłam dokładnie buzię letnią wodą, aby usunąć resztki mazidła. Pozytywne rezultaty działania specyfiku można było zauważyć już po pierwszym użyciu; brak suchych skórek, zaskórniki zmniejszone. Cera prezentowała się zdrowo i świeżo. Niestety, obiecanego przez producenta rozświetlenia karnacji nie zauważyłam. Niemniej jednak, specyfik nie podrażnił ani nie uczulił mnie. Podsumowując: peeling jest całkiem w porządku, jeśli chodzi o złuszczanie i oczyszczanie twarzy, ale zdecydowanie, nie jest wart 200 zł. Spokojnie możecie więc egzystować bez powyższego produktu w swojej kosmetyczce.

Ocena: 3/5

Miałyście?


Kathy Leonia

PS. Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i wsparcie pod wczorajszym postem.
Dzięki Wam aż miło się robi na serduszku!

48 komentarzy:

  1. Cena wysoka, na 99% go nie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kusi mnie jakoś specjalnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. This sounds good, thanks for sharing. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że obejdę się bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi lubię, ale tego nie stosowałam👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się nie skuszę. Dla mnie to zbędny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale drogi!!! Nie znam tej marki, ale szczerze mówiąc nie rozglądam się za peelingami odkąd odkryłam jeden z Yves Rocher. Póki, co jestem mu wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem co superdrogie peelingi robią innego niż te najtańsze. W końcu chodzi o drobinki, które usuwają martwy naskórek, co więc innego może nam zaoferować drogi kosmetyk? Drobinki peelingujące ze złota? No można, tylko po co?

    OdpowiedzUsuń
  9. za taką cenę to ja podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuurcze ja już myślałam, że będą zachwyty i będę miała kolejny rozświetlający kosmetyk do dopisania na listę tych do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię domowe peelingi☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie dobry dla tych co lubią delikatne tarcie :) U mnie akurat wersja enzymatyczna peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. good brand...thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  14. I have not tried anything with this brand. But I think it is: we often overpay for a brand.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie wydam 200 zł na peeling :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie widać obiecanego działania. Za 200 zł powinien zdecydowanie robić więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks amazing. Thank you for sharing
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że nie ma potrzeby wydawać na peeling tak dużej kwoty, tańsze równie dobrze sobie poradzą. Tak więc ja się nie skuszę ;)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką cenę to ja podziękuję. Dobre produkty tego typu można dostać dużo taniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna, obiektywna recenzja :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam ale też mnie nie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, i nie będę miała- też wolę zdzieraki 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym taka miniaturkę na raz zużyła. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło matko. Za takie pieniądze to ja już wolę iść do kosmetyczki i zrobić sobie całą serię zabiegów na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet ciekawy, ale w życiu nie dałabym za przeciętny produkt tego typu 200 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jak na mało wydajny produkt i jeszcze o średnim działaniu to cena kosmiczna. Raczej sie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro cena jest nieadekwatna do produktu nie mam nawet co się zastanawiać, na pewno nie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  28. It's been a while since I tried a peel. Hope you come across a better one!

    OdpowiedzUsuń

  29. I don't think you consider it, it looks very expensive, but thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zawsze co drogie jest dobre, o czym świadczy Twoja recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena dość wysoka jak na prdukt , który jednak az tak nie zwala z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie drogi, ale jak się nie sprawdza to nie warto

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam . Przy takiej ocenie nie skuszę się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie by się rozświetlenie przydało

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany, 200 stówki za peeling to rzeczywiście trochę za dużo ;).

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena niezła XD Nie stać mnie na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hola Kathy!! Gracias por recomendarnos este exfoliante, si puedo lo pruebo. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam i za tę cenę z pewnością nie kupię. Mam i tak za dużo peelingów do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, ale cena mnie powaliła i nie będę miała okazji w najbliższym czasie go przetestować z tego powodu. Do tego opinia średnia więc pewnie nie będę go wyszukiwać na promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  40. W sumie chyba na żaden peeling nie wydałabym aż 200 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  41. I don't like the micro plastics in this peeling.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru