GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 21 grudnia 2019

2295. Paznokcie na dziś, cz. 90

Witajcie!

Dziś manicure pora.

Oto moje szpony:









Użyte produkty:

od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Neess baza pod lakier hybrydowy; Indigo Nails lakier hybrydowy kolekcja Natalii Siwiec Crazy in Love; Bling lakier hybrydowy nr 14; Indigo Nails lakier hybrydowy Glitter Silver Princess; Neess top coat pod lakier hybrydowy; pędzelek z eyelinera z rosegal.com

Muszę Wam rzec, że jestem niezwykle dumna z powyższego manicure, szczególnie, że już bardzo dawno nie bawiłam się w rysowanie żadnych wzorków na płytce paznokci.

Tym razem jednak, jakoś tak, naszło mnie na kokardki.
Delikatne, urocze, na jasnoróżowym tle, z małą ozdobą w postaci srebrnego lakieru.
Aby precyzyjnie narysować kształt kokardki, potrzebowałam ok. 10 minut ciszy i spokoju, bo to wcale nie jest łatwo zapanować nad pędzelkiem, choćby nie wiem, jak cienki był.

Ale cierpliwość popłaciła i po mniej więcej godzinie, moje pazurki były gotowe.
Myślę, że takie zdobienie idealnie wpasowuje się w klimat świątecznego, grudniowego czasu.

Dodam jeszcze, że całość manicure trzymała się ok. 14 dni, do momentu ściągnięcia malunku.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Moje paznokcie na razie odpoczywaja, ale na Święta trzeba będzie już coś tam na nich zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam dziś tylko odżywkę, ale na święta coś zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dear Kathy! At Christmas you will be the most beautiful with your wonderful nails!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely nails! Have a nice day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje paznokcie nie są pomalowane, ale na święta to się zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od wieków nie malowałam paznokci. Przy małym dziecku i ogromnej ilości "zdarciogennych" czynności stwierdziłam, że to bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful and chic manicure !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Le cose più belle della vita non si trovano sotto l’albero, ma nelle persone che ti stanno vicino nei momenti speciali.
    Buon Natale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :)
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne pazurki - ślicznie Ci to wyszło 😍
    U mnie zieleń ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie chciałam pisać, że ta kokardka mnie urzekła! :) Wyszła Ci wspaniale, super, że postanowiłaś coś zmalować na swych pazurkach ;)
    Bardzo mi się podobają! WESOŁYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się bardzo podoba, nie przesadnie, jak u niektórych a elegancko :)
    U mnie dzisiaj lekki róż z kalendarza adwentowego, będzie szał ale na święta dopiero!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  13. U la la, piękne. :)
    Ja jeszcze nic nie mam. Jutro zrobie w kolorach świąt. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful nails * - *
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moje kolory, ale fajna jest ta kokarda.

    OdpowiedzUsuń
  17. I had been curious about how long the more delicate brushwork might take! Even if I were inclined to paint my nails, I don't think I'd have your patience.

    OdpowiedzUsuń

  18. Your nails fit very well. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie klasycznie - krwista czerwień bez żadnych zdobień. Twoje paznokcie są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie przykładam pilnik i zaczynam piłować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pazurki. A u mnie króluje ciemny fiolet z odrobiną brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te Twoje paznokcie :D JA za swoje zabieram się dzis wieczorkiem :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bordo z brokatem ;) Fajny pomysł na kokardkę z brokatowym środkiem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh, beautiful! Fantastic post! 

    Kisses :)     

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie króluję biało niebieski babyboomer ze śnieżynkami czyli iście zimowy manicure :) Kokardka bardzo mi się podoba mi się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ciemny fiolet z brokatowym zdobieniem, ale we wtorek idę na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale urocze! Świąteczne, piękne! U mnie na paznokciach w tym roku wygrała biel i delikatna syrenka z cyrkoniami!:) Cieszę się, ponieważ mogłam zrobić długie szpony, gdyz przez długi czas nie będę pracowala dłońmi- a nie chciałabym kogoś pokaleczyć przy jakimś zabiegu :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru