GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 grudnia 2019

2286. Kalendarz adwentowy NYX Love Lust Disco - zawartość

Witajcie!

Dziś czas na przegląd zawartości kalendarza adwentowego z NYX, o który to dostałam mnóstwo pytań.
Czy wart był zakupu, czy fajne tam mazidła były, czy jeszcze jest dostępny.

Otóż niestety, ów kalendarz, był niczym biały kruk - tylko nieliczni szczęściarze zdołali go ucapić, gdyż znikał ze strony Zalando z prędkością światła.
Nic dziwnego, bo kosztował grosze, a jego zawartość przyprawiała o szybsze bicie serca każdej kosmetykomaniaczki.

Nie przedłużając, jeszcze raz przypomnę jak wyglądał kalendarz:





Był też spis wszystkich produktów wraz z ich składami:



Tak prezentowało się okienko po otwarciu:






A oto zawartość.

Wszystkie mazidła razem:




I w szczególe.

Balsamy nawilżające do ust:



Rozświetlacze:



Cienie do powiek:



Pędzelki:



Eyelinery:



Konturówki:



Zestawy do ust:



Pomadki do ust:



Czy jestem zadowolona z powyższego zakupu?
Jak najbardziej!
To najlepszy kalendarz adwentowy, jaki mogłam sobie wybrać na prezent dla samej siebie.

Produkt - już z wysyłką - kosztował mnie ok. 209 zł, a w skład jego wchodziło 31 (!) produktów.
Łatwo więc obliczyć, że za jeden produkt z kalendarza wychodziło coś ok. 7 zł, co jest ceną śmiesznie niską, jeśli weźmiemy pod uwagę jakość kosmetyków NYX.

Jestem już po pierwszych testach - głównie mazidła do ust - i powiem Wam, że są naprawdę świetnej pigmentacji, trwałości i wydajności.
Szczegółowych recenzji spodziewajcie się niebawem.

Tymczasem, szacunek, czapki z głów i wielki plus dla marki NYX za wypuszczenie na rynek tak cudownie zaprojektowanego i wypełnionego cudownościami kalendarza adwentowego!

A Wy otwieracie w tym roku jakieś kalendarze adwentowe?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Nie kuszą mnie kalendarze adwentowe - ani kosmetyczne, ani te klasyczne z czekoladkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnego kalendarza w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przejrzałam zawartości kalendarzy adwentowych na stronkach to stwierdziłam,że kupuję tylko jeden,a resztę pieniędzy,które miałam przeznaczyć na ich zakup, wykorzystam kupując produkty, które chcę z danej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa zawartość kalendarza. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niegłupi ten kalendarz, szczególnie dla kogos kto niewiele miał styczności z kosmetykami NYX. Nie dziwie się, że znikał z Zalando w zastraszającym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawartość super :) ja mam tradycyjny czekoladowy:

    OdpowiedzUsuń
  8. I like it so much, it s a great purchase

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny ten kalendarz. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy czegoś takiego nie maiłam, a to przecież świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zawartość:) Najbardziej podobają mi się rozświetlacze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jaki świetny kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że zakup się opłacił, i że zawartość przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie otwieram w tym roku żadnego kalendarza, bo nie mogłam się zdecydować :) Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z zakupu swojego kalendarza, bo fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje zwłaszcza tych pomadek i rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten kalendarz, ja zamówiłam sobie kalendarz maybelline

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupiłam żadnego kalendarza Adwentowego
    Szkoda że na ten się nie skusiłam
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. aww...great collections with beautiful images

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę fajnie się prezentuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombowy. :)
    Ja jak co roku mam w Kalendarzu Adwentowym Rafaello. :)
    Ale na blogu muzycznym też mam Kalendarz Adwentowy : codziennie jedna piosenka. Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kupiłam żadnego kalendarza. Te kosmetyczne mnie nie kuszą, a te z czekoladkami nie dotrwały by do końca 😂

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ciekawością poczekam na recenzje, mnie akurat ten kalendarz w tym roku zupełnie nie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak, codziennie inne wyzwanie, jak to w życiu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam kosmetycznego kalendarza adwentowego i strasznie zazdroszczę tym, którzy je mają :D

    OdpowiedzUsuń

  25. I've never had an advent calendar, but it looks great. Congratulations. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow this set look really amazing darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. No naprawę zacny kalendarzyk. Ja się zwykle powstrzymuję przed zakupami gdy nie wiem co jest w środku ale jak widać czasem warto zaryzykować :)
    W tym roku niczego nie otwieram, nawet czekoladek :P Może kiedyś zrobię własny kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najważniejsze, ze jestes zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  29. Żałuję, że nie skusiłam się na ten kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. It's always nice to have such things when Christmas is coming

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru