GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 25 grudnia 2019

2298. Na Święta Bożego Narodzenia!

Witajcie!

Z racji na Święta Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkiego, co najlepszego.

Przede wszystkim zdrowia, pomyślności, szczęścia i miłości.
Bądźcie pełni ciepła rodzinnego i zrozumienia dla siebie nawzajem.

Niech temu wszystkiemu towarzyszy wspólne kolendowanie, pójście na zimowy spacer i rodzinne opowieści.
A także - jakżeby inaczej - pyszne jedzenie.

Ja już powoli zaczynać się bać o swój żołądek, bo pierwszego dnia Świąt czekają mnie dwa obiady - i milion deserów.

Ewidentnie pęknę!

A Wy jak spędzacie Święta?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Have a wonderful day, merry Christmas Kathy. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia, szczęścia, radości, a także bogatego, książkowego Mikołaja.
    Zaczytanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. My akurat całkiem mało jedzenia robimy, najsłuszniejsza opcja, gdy spędzamy czas tylko w pięć osób! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Kathy! I hope you have nice happy Christmas! Try to taste some meals, not many.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for entry! Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Halo. Merry christmas! 🎅🏼Happy holiday!
    I hope your stomach okay.

    OdpowiedzUsuń
  8. Merry Christmas and Happy New Year.
    A kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzajemnie, pięknych, radosnych Świąt! 🎄🎅

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie, jeszcze wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Błogosławionych i radosnych Świąt . Pięknego świętowania .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj mam tzw. "dzień w piżamie", bo junior pojechał do taty, a ja mam full relaks. Jutro idziemy do moich rodziców się gościć :)
    Wesołych Świąt i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolędy, spacery, jedzonko. :)
    Uściski świąteczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo i również życzę Tobie i Twoim najbliższym zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie przyjaciół i rodziny. A nadchodzący Nowy Rok niech obfituje dla Was w same wspaniałe chwile. 😊

    OdpowiedzUsuń

  15. Merry Christmas again and enjoy the day. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Merry Christmas to you, though I suppose for you, it's already the 26th as I write this. So, Happy St. Steven's Day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt! Ja Święta spędzam głównie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego! U mnie też świąteczne obzarstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tam po Świętach?😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy wciąż żyjesz?? Nie pękłaś? :D
    Oby wszystko było OK bo co ja będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru