GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 25 sierpnia 2018

1885. Paznokcie na dziś, cz. 76

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto i one:







Użyte mazidła:


od lewej: Ados regenerator do paznokci; lakier Freedom nr 474; Indigo Nails Glitter Silver Cha Cha , Indigo Nails dry top

Tak wiem znów brokat.

I na wszystkich paluchach.

Ale moja miłość do gliterów jest nieuleczalna i nic na to nie poradzę.

Najpierw na płytkę paznokcia nałożyłam regenerator do paznokci z Ados.
Gdy ta wyschła, zaaplikowałm dwie warstwy lakieru bazowego, czyli Freedom nr 474.

Potem, odczekawszy dobre pół godziny, zmatowiłam płytkę paznokcia, nałożyłam piękne sreberko od Indigo Nails i całość utwardziłam w lampie LED 1 minutę.

Na koniec przyszedł czas na top coap tzw. dry, który również utwardziłam w lampie LED 1 minutę.

Całość trzymała się ok. 12 dni w stanie idealnym.

A Wy co dziś na pazurach macie?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Ja mam dalej moje latte,trzyma się juz 2 tydzień👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też jak coś się spodoba to cały czas tego używam :D pazurki super! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie odżywka, może jutro coś z koloru dodam?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny brokacik ;) Aż sama bym sobie taki zmalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ja aktualnie noszę fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dalej nie mam na nich nic oprócz odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że brokat się tak ciężko zmywa, ale ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pazurki :) Super zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czarno ostatnio. Bo tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nic, ale jutro już będę miała. :) Koniec urlopu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że to ja mam dużą słabość do świecidełek na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądają :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pazurki, ja wczoraj pomalowałam na biało - pastelowo niebiesko z brokatem, wyszlo cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam brokaty, syrenki i inne błyskotki na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! ;) u mnie dziś szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy kopaniu ogrodu połamałam pazury więc.. przez najbliższy czas nic na paznokciach nie planuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten glitter cha cha. Używałaś może jeszcze jakiegoś innego z indigo?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru