GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 23 sierpnia 2018

1883. Miravena Cosmetics preparat żelowy hipoalergiczny do higieny intymnej żurawina i owoce róży

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z pogawędką na temat higieny okolic intymnych.

Będę mówić o preparacie żelowym hipoalergicznym do higieny intymnej żurawina i owoce róży otrzymałam w ramach drugiego spotkania blogerek w Łodzi: Klik! i Klik! z Miravena Cosmetics.

Słowo od producenta: "Preparat myjący o charakterze pielęgnacyjnym działający oczyszczająco i łagodząco, neutralizuje niepożądane zapachy, dezodoryzuje i pozwala na długotrwałe uczucie czystości i świeżości. Stymuluje regenerację i nawilżenie, a stosowany regularnie przyczynia się do wygładzenia śluzówki i skóry. Zawiera wyciągi z malin i jabłek, będące udokumentowanym źródłem polifenoli, garbników, tanin, flawonoidów, witaminy C, biotyny oraz makro- oraz mikroelementów. Ich działanie wspomaga kompleks dodatkowo dobranych składników aktywnych, w tym pro- i prebiotyków oraz kwasu mlekowego, który zapewnia utrzymanie kwasowego odczynu zbliżonego do fizjologicznego w obrębie okolic intymnych i na skórze oraz pomaga im w odbudowie naturalnej ochrony bakteryjnej.

PrzeznaczeniePolecany szczególnie dla wszystkich dziewcząt i młodych kobiet do systematycznego dbania o prawidłową i całodzienną toaletę intymną.


Mazidło w okazałości:




Od producenta:






Skład:




W butli:







 Otworek:




Na dłoni:




 Zacznę od tego, że to  nie pierwsza styczność z produktami firmy Miravena Cosmetics. 

Wcześniej już miałam przyjemność kosztowania podobnego gagatka do higieny intymnej od nich, tylko że o zapachu malinowym i byłam bardzo zadowolona z niego.

Muszę więc od razu dodać, że połączenie żurawiny i owoców róży jest równie zacne co malinowe.

Produkt cenię za delikatność acz skuteczność w działaniu i myciu,  brak podrażnień i - co najważniejsze - utrzymywanie okolic kobiecych we właściwym PH.

A przy moich ostatnich problemach z grzybicą to bardzo ważne.

 Produkt odpowiednio natomiast mył to co trzeba. 
Skóra okolic dolnych była czysta, odświeżona i ładnie pachnąca. 
Niestraszne mi więc były nawet i upały, gdyż "na dole" czułam świeżość!

Woń specyfiku to oprócz działania druga rzecz, którą uwielbiam.
Piękny, naturalny, niezwykle kuszący zapach uprzyjemnia wieczorną higieną.

Jedyne co mi się nie podoba, to regularna cena...
Myślę, więc że specyfik jest wart wypróbowania, ale li na promocji.

Produkt kosztuje ok. 40 zł, ma 250 ml pojemności i można go dostać na stronie Miravena Cosmetics.

Miałyście?  


Kathy z Leonem 

37 komentarzy:

  1. Cena faktycznie wysoka jak na żel do higieny intymnej. Ale skoro można go upolować w promocji to może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę :) rzadko używam takich żeli :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wersję jabłkową, dobrze wspominam, cena faktycznie przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostane przy klasycznym szarym mydle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena dosyć wysoka, ale preparat wydaje się świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o produkt tego rodzaju od lat używam tylko produkt marki Ziaja i jestem z niego zadowolona, więc nie będę zmieniać a i cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dobrej jakosci produkty,warto zapłacic więcej !

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, cena nie zachęca ;) ja używam Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, ale przy takim działaniu cena jest do zaakceptowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałam się z tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena wysoka ale na pewno to wydajny produkt, moja emulsja już się kończy więc chętnie poznam ten preparat żelowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie spotkałam sie z tym produktem- ale mimo ceny brzmi kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu ;) Żurawinę uwielbiam, ale znowuż róży nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu ;) Ja zazwyczaj stosuję Lactacyd.

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że to kolejny fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witanko po przerwie. :) Trochę za drogi produkt, ale jeśli tak dobry... Pozdrawiam kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dodam że cena wysoka, ale jeśli mamy problemy związane z sfera intymna to warto zainwestować, bo to jest bardzo ważne i nie ma zartow ;) jesli chodzi o codzienne stosowanie to dla mnie faktycznie za drogie,narazie zostaje przy żelu Biały Jelen, ale w razie jakiś problemów na pewno te informacje się komuś przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. It seems like a really good product :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i cena wysoka, ale widzę, że i działanie zacne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam, ale nie wiem czy chcę próbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro dla młodych, to nie dla mnie. ;p
    Jedno mnie zastanawia: w nazwie żurawina i owoce róży, a w składzie maliny i jabłka... ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tej marce cena troszkę zniechęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam od nich żele, fajnie się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego produktu i nie poznam chyba ponieważ jak dla mnie jest zbyt drogi.

    OdpowiedzUsuń
  26. As usual very interesting post) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam ani produktu ani firmy. Cena - za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, ale ostatnio sporo przyzwoitych produktów w tym temacie trafiam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru