GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 15 sierpnia 2018

1875. Przesyłka z Seamido.com!

Witajcie!

Dziś czas na cuda z Seamido.com.

Jest to zupełnie nowy dla mnie sklep z ubraniami i dodatkami, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.

Mamy tu sukienki, buty, topy i różne akcesoria.

Sam proces zamawiana jest banalnie prosty i szybki, a po nim możemy śledzić nasze zamówienie podczas wędrówki do nas.

Dziś przedstawię Wam co do mnie przybyło z tego właśnie sklepu:

a) sukienka na ramiączka:

Klik!


Klik!

Klik!

Klik!

b) sukienka z koronką:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Sukienka na ramiączka to idealny strój zwłaszcza teraz, gdy na dworze panują okropne upały.
Jest ona wykonana z dobrej jakości materiału, który nie prześwituje, nie gniecie, ani nie strzępi się.
Podczas prania nie farbowała.
Jest co prawda nieco za długo dla mnie, ale wystarczą buty na obcasie i wszystko wygląda zacnie.

Sukienka z koronką to z kolei strój już na nieco chłodniejszą aurę, gdyż jest ona bardzo ciepła podczas noszenia.
Materiał również wygląda bardzo dobrze, nie gniecie się ani nie farbuje.
Myślę, że na jakąś wieczorową kolację będzie idealna.

Dla przypomnienia:

a) sukienka na ramiączka: Klik!
b) sukienka z koronką: Klik!

A Wam co się podobało najbardziej z tego zamówienia z Seamido.com?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Obie sukienki są ładne, ale ta z koronki nie jest w moim stylu. Sukienkę na ramiączka natomiast, myślę, że mogłabym nosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są te sukienki :) Jednak dla mnie zdecydowanie za długie :D Sukienka na ramiączkach bardziej zwróciła moją uwagę. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę nie mój styl, ale ważne, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przyszła mi ostatnio paczka z tego sklepu;) śliczne sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl ale Tobie ma się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Ładne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka na ramiączka ciekawa, ale tra druga już mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra, kocham sukienki maxi, obie ładnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I loved the first dress, it's fantastic and fits you stunning.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ramiączka fajnie wygląda i ma ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely colours😊 First dress 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sukienki, ale jak dla mnie ta pierwsza ładniejsza - bardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza sukienka bardzo ładna ;) Gdyby nie to, że lato już się kończy to bym się na podobną skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie ciągle jakieś przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. najważniejsze że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza zdecydowanie ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza sukienka jest w moim guście :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka na ramiaczka według mnie zdecydowanie lepsza opacj:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sklep jak dla mnie także nowy :)
    Cudowne sukienki, choć pierwsza jest moją faworytką! Szkoda, że jestem niska i wyglądałabym w niej zapewne komicznie :D
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ty masz ostatnio tych przesyłek. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I have one dress as the first
    Un besito ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pierwsza faktycznie idealna na upały:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mój styl. Dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie piękne, ale bardziej podoba mi się sukienka w kwiaty :)
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka na ramiączka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne sukienki, ślicznie się prezentują, niestety ja źle się czuję w długich, wąskich i bardzo rzadko takie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jest ta w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I really like the first dress :)
    both are beautiful kisses!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza sukienka na ramiączkach jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza jest ladna ale bym ją sobie skróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale śliczna ta pierwsze sukienka! ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza to mój styl zdecydowanie tylko bym ją skrocila druga ładna ale bez koronki a np przy rękawach coś doszyc bo ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru