GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 12 sierpnia 2018

1872. Loreal X-fibre Lashes dwufazowa maskara pogrubiająco - wydłużająca

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o tuszu do rzęs.

Będzie to  Loreal X-fibre Lashes dwufazowa maskara pogrubiająco - wydłużająca.

Słowo od producenta: "Kosmetyka L´Oréal Paris | L´Oréal Paris to francuska marka będąca jednym z liderów wśród światowych marek kosmetycznych. Jej historia sięga 1907 roku kiedy to młody i obiecujący chemik Eugéne Schueller odkrywa produkt do farbowania włosów. Ten produkt dał impuls do dalszych badań i testów laboratoryjnych, dzięki którym odkrywano i produkowano coraz to nowsze kosmetyki.

 L´Oréal Paris to marka obecna w blisko 120 krajach na całym świecie. L´Oréal Paris to producent szerokiej skali kosmetyków m.in. kremów, kosmetyków do pielęgnacji włosów i kosmetyków podkreślających."

Produkt w opakowaniu:




Skład:



Szczoty:






Na oku dwie warstwy:


Zacznę od tego, że uwielbiam produkty do rzęs z Loreal.

Są to jedyne tusze, do których wracam zawsze.
Czasem je co prawda zdradzę z jakąś inną marką - zwłaszcza jeśli chodzi o testy nowości - ale i tak to Loreal jest moim nr 1 jeśli chodzi o podkreślanie spojrzenia.

Tusz dwustronny Loreal X-fibre Lashes zaciekawił mnie w sumie już dawno, odkąd obejrzałam sporo pochlebnych recenzji tegoż na youtubie.

I tak też oto musiałam go mieć i ja.

I - co było do przewidzenia - jak tylko zaczęłam używać ów tusz, to się w nim zakochałam.
Miłość od pierwszego maźnięcia.

To bowiem, jak wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy jest naprawdę genialne.

Rzęsy są wręcz idealne.
I wyglądają iście jak skrzydła motyla.

System dwóch szczoteczek, o różnych kształtach i funkcjach spisuje się świetnie.

Pierwsza szczota nam rzęsy przyciemna, pogrubia i rozdziela.
Druga szczota, z drobnymi farfoclami w konsystencji tuszu, ma za zadanie rzęsy wydłużyć i podkręcić.

Dzięki temu nasze spojrzenie jest niesamowicie kuszące, wyraziste i kobiece.

Polecam Wam ten tusz bardzo.
To mój hit ostatniego czasu!

Produkt kosztuje ok. 50 zł, ma 8,6 ml i można go dostać na perfumeria iperfumy

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. ja jestm wierna 2000 kcl od Max Factora:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo bardzo fajna masakra! Muszę się na nią skusić 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam tusze Loreal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. loreal ma najlepsze tusze, ten też zamierzam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten tusz i jak na razie, żadne nie jest go w stanie nawet dogonić

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię tusze z L'oreal chociaż nie wszystkie. Mam So Cotoure Feline, taki w zielono złotym opakowaniu i masakrycznie skleja rzęsy. Formuła jest bardzo mokra, a moje rzęsy wolą bardziej "tępe" konsystencje. Ciekawa jestem tego x fibre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie ładnie wyglada na rzęsach. Mi nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego tuszu, ale fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te dwustronne tusze z Loreala. Swego czasu były bardzo popularne.

    Bardzo ciekawa recenzja. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje bardzo ładny efekt. Przetestuję na pewno.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że MsDoncellita bardzo ją lubi ;) Może kiedyś spróbuję, choć cenowo mnie do siebie nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już kiedyś pisałam uwielbiam Max Factor 2000 kcal. Dla mnie najlepszy, ale ten, który pokazujesz na rzęsach fajnie wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktów z firmy z Loreal, ale skoro Twoim zdanie warto, to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam, mam i na razie nie chcę zmieniać bo świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety strasznie się zawiodłam tym tuszem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. I've seen this mascara before and it seems to be pretty good!
    the results on your eyelashes are amazing :D
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie muszę koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie korzystałam z maskar tej marki, bo ogólnie produkty L'oreal nie spisują się u mnie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tusze marki,dla mnie każdy to hit,ten również był super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's very beautiful
    I like this product ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo dobrego o nim czytałam, ale jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o tusze, to przestałam przepłacać. Wystarcza mi Lovley żółty używam na zmianę z żółtym Colosalem!

    OdpowiedzUsuń
  26. I think this mascara is magical, I'm in love with it.
    best wishes♥

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru