GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 24 sierpnia 2018

1884. Na piątek!

Witajcie!

Dziś słodkości pora.

Oto moje cudo:



Na zdjęciu widzicie domowy deser składający się z jogurtu naturalnego i warstwowo naniesionych nań pyszności.

Pierwsza warstwa to jogurt, potem nektarynki wraz z truskawkami.
Następnie znów jogurt i - tym razem - borówki.

Górę wieńczy kleks z bitej śmietany posypanej gorzką czekoladą oraz borówkami dla ozdoby.

Uwielbiam takie desery.
Szybkie, proste, zdrowe i smaczne.

Całości smakołyku dopełnia kawa z mlekiem.

Normalnie wypisz-wymaluj piątek idealny!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Oj i to był błąd, że z rana do ciebie zajrzałam. Ja chcę deser!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zrobię sobie dziś taki sam deser. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często taki deser robie:) pycha! :) ja jeszcze nie wiem co będę jeść teraz idę poćwiczyć o ile dzieci mi pozwolą :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dzisiaj na bogato. Ja właśnie piję kawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jem zwyczajną kanapkę... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię takie jogurtowe deserki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie desery,ale złożone z samej ilości wartościowych składników

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem naprawdę poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm ja właśnie tartę z malinami wcinam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jaka pyszność, aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda smakowicie, ja nie wiem co będę jadła może owsiankę z owocami zaraz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio na śniadanie robię sobie naleśniki z dżemem malinowym :) chętnie sięgam też po owsiankę z owocami :) albo po prostu po kanapki :) ten deserek wygląda smakowicie i chętnie wypróbuję Twój przepis :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O mniam jakie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda Twoja słodkość :) U mnie dzisiaj ciasto toffi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Deserek pierwsza klasa, zjadłoby się i to zaraz. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie cudowności, a ja na diecie ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszności sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pyszności na celebrowanie piątku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko jak to słodko i zachęcająco wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o ja Cię.... patrzę i mam ochotę na to coś i to bardzo bardzo- Uwielbiam borówki :-D
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda przepysznie ;) Uwielbiam takie warstwowe desery.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pycha,u mnie dziś ciasto czekoladowe ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. A u mnie dziś ciasto ze śliwkami :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudo skomponowałaś, wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda :). Kolorowo! Jak takie lubisz, to fajnie jest sobie kupić jakieś miseczki szklane w ładnym kształcie :). Ja akurat takich szukam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru