GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 19 sierpnia 2018

1879. Ados Art de Lautrec Eyebrow Pencil kredka do brwi

Witajcie!

Dziś czas na brwi podkreślenie.

Będę mówić o Ados Art de Lautrec Eyebrow Pencil kredka do brwi.

Słowo od producenta: "Kredka do brwi Art de Lautrec Eyebrow Pencil."

Produkt w okazałości:




Szczota:



Kredka:


 Na dłoni:




Na brwiach:



Zacznę od tego, że to kolejna już moja przygoda z kosmetykami marki Ados.

I jak dotąd wszystkie mazidła od nich sprawdziły mi się w 100%.

To samo tyczy się kredeczki do brwi.

Mimo skąpego i skromnego opisu produktu ze strony producenta, specyfik jest naprawdę zacny w swym działaniu.
Niezwykle miękka końcówka pozwala na bezbolesne i precyzyjne wyrysowanie kształtu brwi i podkreślenie ich.
A dołączona do produktu miniszczotka ładnie włoski wyczesze z nadmiaru kredeczki.

Dzięki temu wszystkie jest ładnie zdefiniowane, nic się nie rozmazuje w trakcie dnia, a włoski na brwiach trzymają się dzielnie.

Produktu używałam także do podkreślania oczu i robienia sobie czarnej krechy na linii rzęs; tu także spisał się wyśmienicie.

Kredka z Ados to istny strzał w 10-tkę!

Wielofunkcyjna, tania i wydajna.
Ot wypisz wymaluj - ideał.

Produkt kosztuje ok. 7 zł, ma 2 g pojemności i można ją dostać w sklepach z kosmetykami Ados.

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. ja mam takie intensywne brwi, że kredki im niepotrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cena i fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nic od nich nie miałam. Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę tania, a efekt jest bardzo fajny. Moje brwi z natury są ciemne i krzaczaste, dlatego nigdy nie używam żadnych produktów :)
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Kredka bardzo fajnie wygląda na brwiach, a w dodatku jest tania, więc chętnie się za nią rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm glad that it works so well. I prefer the products for eyebrows that are like eyelashes masks.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że tania i wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie pamiętam kiedy ostatnio używałam kredki do brwi ;) Teraz to tylko pomady i cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że jesteś zadowolona z kredki

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, że można użyć do kilku czynności. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. As usual very interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę takie żelowe cienie do brwi, bo kredką nigdy nie umiem sobie dobrze ich podkreślić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic tej firmy, ale bardzo fajnie, że u ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji mieć czegokolwiek z kosmetyków tej firmy, ale kredki przyjmę w każdych ilościach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze wiedzieć, akurat moja kredka się kończy, więc też tą zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio przerzuciłam się na pomady. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru