GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 11 sierpnia 2018

1871. Paznokcie na dziś, cz. 74

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto co u nich słychać:







Użyte produkty.

Ados regenerator do paznokci jako lakier główny i baza:





Debby Gel Play Ultra Glossy nr 83 jako top coat z brokatem:




Dzięki Ados regenerator do paznokci cały manicure wytrwał ok. 7 dni na dłoniach i to bez minimalnych nawet odpryśnięć.

Sam produkt ma gęstą, dobrze rozprowadzającą się po płytce pazura konsystencję, która szybko zastyga tworząc zarówno kolor, jak i ochronę dla paznokcia.
Dzięki temu nasze pazurki dostają odpowiednią dawkę regeneracji na kolejne manicure.

Uwielbiam ten produkt i będę go zachwalała każdej miłośniczce malowania szponów metodą tradycyjną.

Nie mogę także zapomnieć o przeuroczym top coat od Debby, który swoim złotym blaskiem nadał piękne, gliterowe wykończenie całości.

A ja wiecie, ja takowe lubuję.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Zawsze brokatowe topy daję na jeden lub dwa paznokcie. Nie lubię mieć tego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno miałam pomalowane pazury, trzeba to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie jasne, naturalne paznokcie z dodatkiem brokatu :D Chociaż ja dałabym świecidełka tylko na dwa paluszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. subtelne a jednak coś się na nich dzieje, ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki delikatne pazurki :)
    A sama obecnie zapuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tradycyjne lakiery jakoś mnie do siebie nie przekonują, zdecydowanie wolę hybrydę. Gdy byłam młodsza często malowałam paznokcie tradycyjnymi lakierami, ale musiałam długo czekać aż wyschnie, a po za tym zaraz mi coś odpryskiwało, dlatego całymi sercem kocham hybrydę. Jednakże pazurki masz bardzo ładne, szczególnie podoba mi się ten top ze złotymi drobinkami :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje paznokcie wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak długie paznokcie jak jeszcze nigdy w życiu. Zaczynam mieć problemy w funkcjonowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Idealny na lato :) U mnie dzisiaj bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj na szaro, bo kończę urlop i czas wrócić do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na dłoniach standardowo nie ma nic :D Na stopach różżżżż... tradycyjny. Bo ja wielbicielką tradycyjnych lakierów jestem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie lubię zwykłych lakierów, preferuję hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pazurki ! Ja nie maluję ... jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru