GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 21 października 2017

1600. Jak wyglądają półhybrydy po 2 tygodniach na paznokciach?

Witajcie!

Dziś pora na post, o który sporo osób prosiło.

Mianowicie, od momentu w którym światło dziennie ujrzał wpis o robieniu półhybryd: Klik! padało mnóstwo pytań o to, jak się prezentują szpony po tymże manicure.

Czy lakier się trzyma, czy nic nie odpryskuje, czy wygląda wszystko ok.

Oto więc przybywam do Was z dokumentacją zdjęciową.

Tak moje szpony wyglądają:







Pazurki malowałam mniej więcej 12 dni temu zwykłym lakierem z Wibo (tym z serii matowej, ale nr nie pamiętam).
Nań położyłam top coat hybrydowy i utrwaliłam go w lampie LED 1 minutę.

Efekty - sami widzicie.

Piękny kolor, nieskazitelna tafla malunku, bez odprysków, bez przebarwień.

Jeśli w ten sposób mogę zużywać stare lakiery to dla mnie jest to najwygodniejsza forma manicure.
I przyznam się Wam szczerze, że nie pamiętam już, kiedy robiłam sobie zwykłą hybrydę.

Od ponad 3 miesięcy robię robię sobie półhybrydy, a stare lakiery są mi wdzięczne, bo je systematycznie zużywam.

A Wy co dziś macie na szponach?

Kathy Leonia


47 komentarzy:

  1. Nie maluję paznokci i nie zamierzam, ale dużo osób to lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też spróbuję takich półhybryd :) a obecnie mam na paznokciach lakier monohybrydowy - baza, kolor i top w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj standardowo - czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś spróbowałam, ale po ściągnięciu miałam odbarwione paznokcie. Jaką bazę stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dzisiaj hybrydy - róż + biel ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek :) Ja wczoraj zmyłam pazurki więc dziś są gołe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kolorek na paznokciach. Ja niestety nie mam żadnego lakieru na paznokciach u dłoni, ponieważ mam krótkie paznokcie i przy takich pomalowane nie wyglądają tak ładnie jak przy dłuższych. Poza tym mam słabe paznokcie, a malowanie ich pogorszyłoby może jeszcze bardziej stan moich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, chyba muszę coś takiego wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki wyglądają naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja narazie stosuję tylko odżywkę z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że się u Ciebie tak dobrze trzymają :-) U mnie jednak nawet zwykła hybryda odpryskuje z rąk po tygodniu - za dużo gotowania i zmywania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo wytrzymuję, ąż jestem zdziwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuję tych półhybryd, efekt naprawdę zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, i to jest świetne rozwiązanie dla mnie, bo mam tak pokaźną kolekcję lakierów do paznokci, że szkoda mi przejść na hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Not bad, not strongly branches in 12 days socks! At me in a week grows so much therefore I don't see sense in gel-varnishes. Now I feed nails for testing a slider design, very dry air of the house from heating, have begun to exfoliate, though I don't paint nails month, I feed with oils, wax.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym sposobie ale nie byłam pewna czy to faktycznie działa- teraz już wiem i na pewno przetestuję na swoich pazurach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa tygodnie ten sam kolor? Umarłabym z nudów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz tak zrobilam i juz wiem, ze bede stosowala na dluzsze wyjazdy albo ptzy braku czasu 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Raz tak zrobilam i juz wiem, ze bede stosowala na dluzsze wyjazdy albo ptzy braku czasu 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie wypróbuję :) u mnie zwykłych lakierów jest całkiem sporo, a takim sposobem można dać im drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za ciekawy kolorek. Fajny!
    Idealny manicure, a pazurki ładne mają interesujący odcień.
    Podobają mi się.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na to bym nie wpadła! :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubię półhybrydy :) ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. This is my favorite nail paint color..

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sprawa z tymi półhybrydami, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor bardzo w mojej estetyce <3
    U mnie tymczasowo nic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciągle się na taki sposób nie zdecydowałam, ale muszę to w końcu nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru