GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 18 października 2017

1597. Przesyłka z Zaful.com, cz. 3!

Witajcie!

Dziś czas na kolejne cudo z Zaful.com.

Oto co do mnie przybyło:

a) bluzka z haftem:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Powyższa bluzka jest prześliczna.

Miękka, miła w dotyku, dobrze wykonana.
Nie dość, że ma uroczy, miętowy kolorek, to jeszcze to haftowane zdobienie na plecach.

Jestem nią zauroczona i poluję na inne kolory.

Dla przypomnienia:

a) bluzka z haftem: Klik!

A Wam się podoba powyższa bluzka z  Zaful.com?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka, ten haft cudowny! :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka :) Kolorek mega piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka. Bardzo mi się podoba na Tobie.
    Sama mogłabym mieć podobną.
    Super!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytasz szczerze czy prosisz o komplementy? :D Nie moja bajeczka, ale to norma. Już dawno odkryłam, ze podobają się nam kompletnie inne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna. Dla mnie idealna by była czerwona albo granatowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Tobie wygląda dużo lepiej niż na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma ciekawe zdobienie, chodź nie do końca w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak ten haft wygląda na Tobie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie dla mnie, ale krój ma ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolor i piękne hawtowonie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bluzeczka. Kolor również podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tego typu koronki Jak ma ta bluzeczka na plecach ale wolę jak jest troszeczkę drobniej tkana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa, do tego bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. the back part is original!! have a good day dear

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice))
    I like this color ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest haft? Zupełnie nie wygląda.
    A kolorek prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdobienie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Kolor i miękkość kuszące, ale ja bym w niej źle niestety wyglądała, bo bardzo przy ciele.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawie każdym zdjęciu bluzka ma inny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna bluzeczka :) Pięknie w niej wyglądasz Kathy :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru