GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 22 października 2017

1601. Dlaczego warto jeść pistacje?

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o dobroczynnych właściwościach pistacji.

Może najpierw jak się prezentują w okazałości:



W gromadzie:



W pojedynkę:



A teraz kilka słów wstępu.

Pistacje to orzechy drzewa pistacjowego, przez niektórych nazywanego drzewkiem szczęścia.

Orzeszki te pochodzą pierwotnie z Iranu, gdzie były uprawiane przez bogatych kupców i sprzedawane na stoły szlachetnie urodzonych osób.
W czasach dzisiejszych pistacje są już bardziej dostępne i można je dostać praktycznie w większości marketów, niestety nie za małą cenę...

Dlaczego więc warto jeść pistacje?

1. Pistacje, jak każde orzechy, są pożywne i sycą na długo. Są idealną przekąską podczas ciężkiego dnia w pracy.
2. Pistacje dzięki swoim antynowotworowym właściwościom płynącym z pochodnej witaminy E (gamma-tokoferolu) zmniejszają ryzyko rozwoju raka płuc i prostaty.
3. Pistacje zawierają najwięcej potasu ze wszystkich orzechów.
4. Pistacje posiadają w sobie także mnóstwo wapnia, przyczyniając się do wzmocnienia kości i stawów.
5. Pistacje obniżają poziom złego cholesterolu i regulują zawartość cukru we krwi.
6. Pistacje to świetny, naturalny lek na zdrowe oczy oraz bystre spojrzenie.
7. Pistacje pomogą także osobom cierpiącym na anemię i zmagającymi się z różnego rodzaju krwawieniami.

A Wy lubicie jeść pistacje?

Kathy Leonia

49 komentarzy:

  1. Lubię wszystkie orzechy, byle tylko są bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam orzechy, a pistacje i nerkowce to moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pistacje :) Mogłabym jeść bardzo, bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pistacje to ja tak uwielbiam że mogę jeść kilogramami i wcale mi się nie nudzą. Ogólnie orzechy przynajmniej większość z nich ma wspaniałe właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pistacje, w ogóle kocham jeść orzechy, są mega zdrowe i do tego smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this kind of snacks, are really healthy!

    OdpowiedzUsuń
  7. O dziwo nie jadłam nigdy pistacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam pistacji, koniecznie muszę iść do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham pistacje całym serduszkiem! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog i tematy, jakie tutaj poruszasz - na pewno będe zaglądać cześciej :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pistacje i często je kupuje...szkoda, że są takie drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wszystkich właściwości pistacji. Ja lubię je jeść,ale zapominam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, chyba takiej samej samej pistacji nie jadłam, tylko jako dodatek do czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię, ale ze względu na cenę kupuje tylko od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię pistacje <3 Czasami się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love them :)
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  16. Pistacje uwielbiam, ale przyznam szczerze, że rzadko kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię, ale niestety są dość drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pistacje są pyszne :) Ale częściej sięgam po włoskie orzechy lub migdały .
    Super poznać ich dobre właściwości na nas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety mam na nie uczulenie, a smak pokochałam szczególnie w tureckiej hałwie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam kiedyś już takie przyprawione - były przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Średnio lubie pistacje i w sumie rzadko je jem

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pistacje - z reszta tak jak reszte orzechów :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze są pistacje surowe. Większość jak nie wszystkie dostępne w sklepach stacjonarnych są prażone nawet jeśli są bez soli. Jednak surowe są według nas smaczniejsze i mają więcej właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię pistację, ale staram nie jeść ich zbyt wiele, bo są zazwyczaj solone, a sól już taka zdrowa nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie jadłam jeszcze nigdy pistacji, ale np lody pistacjowe - lubię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię.. tylko sobie zawsze zadzieram pazurki na nich. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Wlasnie w weekend ich trochę podjadłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię, a już dawno po nie nie sięgałam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię pistacje. Dawno nie jadłam. Zobaczę czy jakieś mam w domu. :) Bardzo fajny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Są zdrowe, ale jakoś za nimi nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię pistacje :) To moja ulubiona przekąska :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru