GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 października 2017

1596. Recenzja: Perfecta Pore Minimizer + detox węglowy glinkowy peeling + maska

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o peelingowaniu twarzy.


Będę mówić o  Perfecta Pore Minimizer + detox węglowy glinkowy peeling + maska.


Słowo od producenta: "PORE MINIMIZER + DETOX węglowy glinkowy PEELING + MASKA


PEELING + MASKA do twarzy o wyjątkowej aksamitnej, glinkowej konsystencji. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wygładzenia, zmatowienia i redukcji rozszerzonych porów.

AKTYWNY WĘGIEL
naturalny węgiel roślinny wykazuje silne działanie absorbujące, pochłania
nadmiar sebum oraz zanieczyszczenia z powierzchni skóry, zmniejsza
widoczność porów

ZIELONA GLINKA
bogata w liczne mikroelementy jak krzem, wapń, magnez, żelazo, potas, sód, łagodnie oczyszcza, odświeża i odżywia skórę

NATURALNE DROBINKI PEELINGUJĄCE
100% naturalne drobinki peelingujące z łupin migdałów, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka."


Mazidło w opakowaniu:






Od producenta:





Skład:



W słoiczku:





Po otwarciu:




Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić tu za ok. 20 zł.
  Zapach: przyjemny, ciepły.
 Konsystencja: kremowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze słoiczka z wieczkiem w tonacji białej i przezroczystej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 55 g.
Wydajność
bardzo dobra. Taki peeling starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że moja cera tłusta kocha peelingi i różnego rodzaju maseczki oczyszczające miłością ponadczasową. Przynajmniej więc raz w tygodniu serwuję takowe mazidła na swoją buzię. Dzięki temu wiem, że pozostałości martwego naskórka czy zanieczyszczeń dnia codziennego nie zalegają na mojej skórze i nie zapychają jej. Produkt Perfecty jest wyjątkowy, gdyż łączy w sobie skuteczność peelingu i długotrwałość działania maski. Moja skóra po takim zabiegu - zwykle wieczorem - wygląda naprawdę świeżo i zdrowo. Mazidło jest wydajne, łatwo się rozprowadza i równie przyjemnie zmywa ze skóry. Nic mnie nie podrażnia, ani nie zapycha. Specyfik jest cudownie skuteczny i przyjemnie pachnący, a przy tym łatwo go dostać na drogeryjnych półkach sklepowych. Jeśli więc chcecie mieć produkt, który naprawdę działa - polecam kupić tego oto ziomka.

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

46 komentarzy:

  1. This kind of products are really useful to me,because my skin is mixed.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny produkt.
    Bardzo mi się podoba ta maska:) Ciekawa.
    Markę znam.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ciekawa propozycja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście nie znamy ale jak widać lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze CI się sprawdziło. :) Osobiście raczej nie sięgnę.. jakoś mnie nie korci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zastanowić nad tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze produktów z tej nowej serii Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mam to :) ale jakoś rzadko korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkt ;) lubię takie produkty 2 w 1 ;)
    chętnie bym przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam ale ciekawy produkt, dawno Nie miałam nic Perfecty😊

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że produkt sie sprawdził, musi być dobry skoro jest tak lubiany

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale fajnie, że się sprawdził. Pomyślę nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, a nawet nie słyszałam o tym produkcie. Chyba wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jego forma. Chętnie poznam bliżej, ale na razie mam masę zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną ma konsystencje, dobrze, że działanie też:)

    OdpowiedzUsuń
  16. This product looks great! I would like to try it.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę spróbować,tyle się słyszy dobrego o tych maskach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba formuła i działanie tej maski! Chyba będzie nowym drogeryjnym hitem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam takie coś. Też mi się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bałabym się nałożyć na moją wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  21. O, fajna maska. Generalnie nigdy wcześniej jej nie widziałam albo widziałam, ale pomyślałam, że to krem. :D Powiem Ci, że poważnie rozważam jej zakup. ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się ten ziomek - ma fajne opakowanie, fajną konsystencję i ten kolorek. ;) i podoba mi się jego działanie, myślę, że się skuszę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Really great post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt, ale jakiejś rewelacji nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, bo jakoś od glinek stronię. Problematyczne zmywanie takich masek mnie odstrasza. Mówisz, że ta jest nieproblematyczna?

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ochotę przetestować różnego rodzaju peeling-maski :) myślałam o Vianku, Ale i ta wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tej nie miałam ale używałam inną wersję i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wizualnie mnie nie kusi by go kupić.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru