GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 czerwca 2020

2417. Eksperyment: siemię lniane na wypadanie włosów - efekty po trzech tygodniach

Witajcie!

Dziś czas na małe podsumowanie mojego eksperymentu z siemieniem lnianym.

Dla przypomnienia: oto postanowiłam sobie, że będę codziennie rano piła zmielone nasionka siemienia lnianego, coby zniwelować wypadanie włosów.

Post o tym tu: Klik!

Jak postanowiłam, jak uczyniłam, i sumiennie, przez trzy już tygodnie piłam sobie owego uroczego glutka.
Smak jak i konsystencja napoju były dla mnie jak najbardziej w porządku, więc nie było tu żadnych poświęceń z mojej strony.

Ale teraz czas na efekty.

Oto jak wyglądało wypadanie włosów przed eksperymentem:




A tak to się prezentuje po drinkach z siemienia lnianego:



Prawda, że różnica jest znacząca?

Oprócz zmniejszonego wypadania zauważyłam też mnóstwo baby hair wyrastających mi z łepetyny.
Mam także więcej siły i nie jestem ospała, mimo deszczowej aury za oknem.

Na pewno jeszcze podsumuję ów eksperyment za jakiś czas, bo nie zamierzam rezygnować z picia glutka lnianego, zważywszy, jakie korzyści z tego płyną.

A Wy piliście ze mną lniany napój?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Well done, that#s great result! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam, ale skoro działa to może warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro działa, to ja też będę piła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemię lniane jest bardzo dobre! Ja stosuję, gdy mam problem ze skurczami żołądka. Działa bardzo szybko i skutecznie. Można go także stosować do robienia maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ogromna różnica :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Good of You😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie podczas czesania wychodzi sporo włosów ale są długie więc nic dziwnego, nigdy nie panikuję z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam nigdy siemia lnianego, ale na pewno zacznę jeśli zaczną wypadać mi włosy, bo widzę po Twoich zdjęciach, że są efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you very much for your helpful post

    OdpowiedzUsuń
  10. wow różnica jest fnatastyczna! moż ei ja zacznę drinkować siemię lniane ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt fajny ^^ z ciekawości bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnica spora, cieszę się kochana, że takie rezultaty, że nawet energia jest. :) Ja nie piję dziennie, ale siemię spożywam dość często. Pozdrawiam i cieszę się z Tobą. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się to mało precyzyjne. Wypadanie włosów może zalezec od cyklu w jakim się znajdujesz, od stresu. Ponadto czy czeszesz włosy w ciągu dnia, jak często. Czy zmieniałaś dietę? Czy był stres.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo że efekt jest imponujący, to ja za siemie lniane podziękuje 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting
    I'll try it
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Też piję siemię lniane i myślę, że całkiem dobrze się u mnie sprawdza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że siemię lniane może pomóc na wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wypadanie włosów wpływa mnóstwo czynników, więc ciężko stwierdzić czy samo picie siemienia miało na to wpływ. Dlatego chętnie dowiem się jak wychodzi długofalowa ocena tego eksperymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorsze jest własnie to, że ono jest w postaci glutka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piłam kiedyś siemię, ale przy problemach żołądkowych. Niemniej być może wypróbuję jeszcze w ramach kuracji przeciw wypadającym włosom, bo mam z tym problem, zwłaszcza przy stresie.

    OdpowiedzUsuń

  21. Flaxseed is not only good for hair, it stabilizes your blood pressure and helps you lose weight. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. A drożdże piłaś już kiedyś na włosy? Moja koleżanka zawsze stosuje ta kurację dwa razy w roku. Chwali sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze że nie szkodzi:)
    Jesteś uparta i masz efekty👍
    Brawo Ty! 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Może i ja powinnam zacząć pić takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Codziennie korzystałam z siemienia lnianego, w różnych formach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak Kathy, kiedyś piłam i powiem Ci że działało. Babcia mi poradziła. Wolę to niż jakieś tabletki.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru