GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 czerwca 2020

2414. MediHeal Capsule 100 Hyaluronic Acid Clear 2-step Mask nawilżająca maska 2-etapowa z kwasem hialuronowym

Witajcie!

Dziś czas na małe spa.

Będę mówić o MediHeal Capsule 100 Hyaluronic Acid Clear 2-step Mask nawilżająca maska 2-etapowa z kwasem hialuronowym.

Słowo od producenta: "Capsule100 Nawilżająca maska 2-etapowa z kwasem hialuronowym łączy w sobie podwójne działanie: wspomagające nawilżanie i oczyszczanie skóry. Olejek z drzewa herbacianego i kwas salicylowy wzmagają działanie oczyszczające, zwężające rozszerzone pory. Kwas hialuronowy zawarty w kapsułce ogranicza transepidermalną utratę wody z naskórka, utrzymując jego nawilżenie na wysokim poziomie oraz zwiększa ochronę włókien kolagenu i elastyny przed degradacją.

Składniki aktywne:

Olejek z drzewa herbacianego, kwas salicylowy, kwas hialuronowy, gliceryna,
hialuronian sodu, wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z wąkroty azjatyckiej, ekstrakt z oczaru wirginijskiego, allantoina, ekstrakt z portulaki pospolitej, wyciąg z rumianku pospolitego, wyciąg z wiesiołka dwuletniego, wyciąg z kwiatów nagietka, ekstrakt ze spiruliny, ekstrakt z wierzby białej, wyciąg z kadzidłowca, betaina, ekstrakt z oliwnika, olejek bergamotkowy, olejek pomarańczowy. 

Efekt:

Po aplikacji skóra jest oczyszczona, nawilżona i ukojona."

Produkt w okazałości:







Od producenta:




Skład:




Na buzi:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Mediheal podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 25 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatny, nieco kwiatowy.
 Konsystencja: maska w płachcie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że obecnie nie wyobrażam sobie rytuału pielęgnacyjnego bez produktów z 
Mediheal. Maseczki z tej firmy stały się moimi must have i po prostu muszę je mieć, najlepiej w zapasie. Uwielbiam te specyfiki za to, że - niezależnie od rodzaju - są skąpane w niezwykle treściwych esencjach różnego typu, które mają niesamowite właściwości odżywcze, oczyszczające czy kojące dla mojej twarzy. 
Mediheal to dla mnie sprawdzona jakość działania i gwarancja skuteczności.  Tak samo było w przypadku powyższego, zielonego cudaka, który pełen był solidnej dawki dobroczynnych substancji. To właśnie one ukoiły moją skórę po ciężkim tygodniu w pracy i sprawiły, że wyglądałam zawsze zdrowo i świeżo, bez sińców pod oczami czy suchych skórek. Warto wspomnieć, że esencja zawarta w maseczce szybko się wchłaniała, przyjemnie pachniała i - co najważniejsze - nie podrażniała skóry. Myślę, że jest to produkt z pewnością warty zakupu, bo zapewnia nam wypoczęty i promienny wygląd na długie godziny. Jedyne co mi się niezbyt podoba to cena regularna, ale od czego są promocje w Internetach. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

45 komentarzy:

  1. Jednym słowem dobry kosmetyk.Będę miała ją na uwadze.
    Pozdrawiam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. So interesting product dear

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, no ale jak zacne działanie to chyba trzeba spróbować B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawością przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej jeszcze nie miałam, ale z kolei jakieś dwie inne maseczki z tej firmy sprawdziły się u mnie całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This kind of masks are so practical!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, i trochę odstrasza mnie cena. Myślę, że można podobne działanie znaleźć w tańszych produktach

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że przypadł Ci do gustu, jednak 25 zł za maseczkę to dla mnie za dużo jak na kieszeń bezrobotnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wydaje się ta maska, przetestowałabym ją gdyby była tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłabym się na maseczkę, jednak cena na mój portfel nieco za dużo. Ale faktycznie warto polować na promocje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ich maski są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena raczej mnie odstrasza ale dobrze znać coś dobrego jakby się trafiło na lepszą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak trafię na jakąś promocję, to może też sobie taką sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie testowałam, a do tego nie kojarzę kompletnie marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie maski. Chętniebym ja wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I haven't tried this mask. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie cena nie zachęca, ale za taki produkt warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przetestowałabym tą maskę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ☺
    Cena za wysoka trochę ,zresztą ja masek w płachcie nie lubię więc raczej nie będę miała ,nawet gdyby dawali za darmo 😅😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio nie przepadam za maseczkami w płachcie. Denerwuje mnie w nich, że są zimne:D Ale takie maseczki mają super działanie więc chcąc nie chcąc sięgam po nie. Z chęcią i wypróbuje tą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ja miałam też kilka razy niebieska. Szczerze polecam.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę za wysoka cena jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze to powstrzymanie bakterii :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawilżająca o takie lubię. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzadko używam maseczek w płachcie, chociaż teraz maseczka nawilżająca by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola Kathy!! Gracias por la información. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałem ,ale mam inne w płacie i robię od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze chciałam mieć podobną maseczkę, bo nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię maseczki z tej marki, ale tej jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze nie używałam masek tej marki - ale skoro tak zachwalasz, to muszę spróbować w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for your review 😊 have a lovely weekend 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh what a nice post! I love everything :)
    😊 thanks for your sharing 😊 !!! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena wydaje się być bardzo wysoka, ale reszta zdecydowanie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru