GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 4 czerwca 2020

2405. Delia Cameleo Natural on Your Hair Detox detoksykujące serum do włosów

Witajcie!

Dziś czas na włosy.

Będę mówić o Delia Cameleo Natural on Your Hair Detox detoksykujące serum do włosów.

Słowo od producenta: "Serum z efektem miękkiego finishu przeznaczone jest do zniszczonych końcówek włosów. Serum oczyszczające na końcówki z naturalnymi ekstraktem z szałwii okiełzna najbardziej niezdyscyplinowane końcówki i pasma włosów. W składzie serum znajdują się naturalne składniki.

Oczyszczające serum to dawka rozkosznie pachnących i dobrych dla włosów składników, która pomoże im wyglądać jeszcze zdrowiej. Naturalne składniki; bogata w minerały glinka, orzeźwiająca szałwia to lśniące i gładkie włosy bez tłustego połysku.


Nie zawiera parabenów, silikonów i silnych konserwantów."


Produkt w okazałości:





Od producenta:




Skład:




Po wyjęciu z opakowania:






Aplikator:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność produkt kupiłam gdzieś w Internetach za ok. 20 zł.

Zapach: słodki, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze butli z atomizerem z elementami bieli i zgniłej zieleni oraz czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 55 ml.
Wydajność: kiepska. Taki produkt starczy nam na niecałe dwa-trzy tygodnie użytkowania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że od odżywki tudzież serum do włosów oczekuję przede wszystkim nawilżenia, zmiękczenia i dobrego rozczesywania kłaków. Efektów spektakularnych, takich jak: nagłe zagęszczenie się włosów i blask jak z reklamy, nie przewiduję. Produkt z Delii 
wcześniej wymienione zadania podstawowe odżywki spełniał. Włosy były odpowiednio dociążone, zmiękczone i wyglądały zdrowo, a przy tym ładnie pachniały, takim jakby słodkim cukierkiem. Jak używałam mazidła? Ano stosowałam go na dwa sposoby. Albo w sposób zmywalny, czyli: po umyciu głowy szamponem, nakładałam odżywkę na kilka minut na całą długość włosów i zmywałam letnią wodą. Próbowałam także detoksykować moje włosiska w sposób niezmywalny, czyli jako tzw. specyfik ochronny podczas suszenia suszarką. Nie pytajcie się mnie, która z tych opcji była lepsza, bowiem różnicy większej nie zauważyłam. Tak czy inaczej produkt spisał się całkiem dobrze i trzymał moją czuprynę w dobrej kondycji i nawilżeniu. Jedyne do czego bym się mogła przyczepić to słaba wydajność; na pukle tak długie jak moje, potrzeba użyć całkiem sporą ilość specjału, aby uzyskać pożądany efekt. Wtedy, jeśli przeliczymy stosunek cenowy do pojemności, nie wychodzi to za bardzo korzystnie. Ale i tak polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

40 komentarzy:

  1. This looks good, I hope it helps. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Be healthy, Kathy! I tjink this product helps your hair.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki detox dla moich włosów mógłby być naprawdę korzystny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam teraz to serum, właściwie to już mi się kończy i jestem z niego całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, nie używałam nigdy takiego serum

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tej małej wydajności, ale ogólnie produkt spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. I have never tried something like this, interesting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Delii, muszę kiedyś przetestować to serum 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie kojarzę tego serum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że zauważyłaś pozytywne działanie tego preparatu

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej go nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że taka słaba wydajność ale i tak wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam 🙂
    Szkoda że taki słaby wydajnosciowo - za taką cenę sobie chyba odpuszczę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że jak skończę swe zapasy to po serum sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze takiego serum. Na razie raczej jednak odpuszczę, choć może kiedyś wypróbuję, jak trafię na promocję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj dawno nie sięgałam po ich produkty, a w działaniu całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego produktu, jednakże lubię testować nowe produkty do włosów,
    których nie używałam :D Myślę, że skuszę się na jego zakup :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. No ale musisz przyznać, że masz duzo włosów, więc nic dziwnego, że dużo zuzywasz. Ja bym pewnie potrzebowała 1/3 tego co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że to serum okazało się mało wydajne, ale i tak mnie zaciekawiło. Uwielbiam tego typu kosmetyki do włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda na fajny, po opisie zapowiada się na ciekawy, wiadomo że efektu z reklamy nie da. Przyznam że nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie ta cała seria kosmetyków wpadła mi w oko. Maja fajne składy i cieszę się, że serum się u Ciebie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś nie przepadałam za kosmetykami Delii, ale teraz się do nich przekonuję :) Tego kosmetyku nie znam. Chętnie się z nim bliżej zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie spotkałam się z tą serią. Dobry skład przekonuje mnie do sprawdzenia tej propozycji. Jeżeli jedynym minusem jest słaba wydajność, to myślę, że warto zainwestować w ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czegoś takiego właśnie szukam! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam go z widzenia, ale dobrze wiedzieć, że można go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że produkt spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydałoby mi się, tylko szkoda, że wydajność kiepska

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje włosy są strasznie wysuszone, zatem chętnie wypróbuje...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię że względu na słabą wydajność 😕

    OdpowiedzUsuń
  34. Tym razem produkt nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się forma aplikacji, chętnie przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru