GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 czerwca 2020

2415. Przesyłka z Oriflame!

Witajcie!

Dziś dzień dobroci pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów z Oriflame:



I w szczególe:

Love Nature odświeżająca maseczka z ogórkiem:



Love Nature kojąca maseczka z owsem:



Giordani Gold Essenza Sensuale woda perfumowana:




Giordani Gold Magnifying Metal Brush tusz do rzęs:





Dawno, oj już dawno chodziły za mną kosmetyki Oriflame.
Ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do ich zakupu, bowiem nie mam w swoim otoczeniu znajomej konsultantki.

Dlatego też jestem niezwykle podekscytowana testami tychże gagatków, bo coś czuję, że mogą być one hitami.
Jeden z nich - tusz do rzęs - już wkradł się na listę moich odkryć ostatniego czasu i śmiało mogę rzec, że jest on godnym konkurentem dotychczasowego ulubieńca, czyli tuszu Loreal Telescopic.

Perfumy z kolei to istny koktajl dobrze doprawionej, piżmowo-słodkiej mieszkanki białych kwiatów uderza do głowy i serca, sprawiając, że nie sposób przejść obok obojętnie!
Ta woń jest jak grzane piwo na chłodniejsze dni i jak ciepły szalik, gdy nas drapie w gardle.
Coś przytulnego, przyjaznego, a zarazem niezwykle kobiecego.

Maseczki czekają grzecznie na swoją kolejką do testowania, które to nastąpi już niebawem.

I mam przy okazji dobrą wiadomość dla Was.

Jeśli macie ochotę dołączyć do Klubu Oriflame to zapraszam tu: Klik!
Dzięki temu będziecie mieli aż 20% zniżki na wszelakie cuda tej marki przez cały rok!

A Wy miałyście styczność z produktami Oriflame?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. I love Oriflame, greaat products dear! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wokół wszędzie same konsultantki Avonu, ale ja dla odmiany chętnie poznałabym produkty z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  3. I neve tried nothing by oriflame but the products looks very good
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą wodę perfumowaną znam jedynie z małej próbki i zapach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię te perfumy super paczka, przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nic nie miałam z Orfilame!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oriflame has body products that smell fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz do rzęs i maseczki bardzo chętnie bym przetestowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te dwie maseczki, ta z ogórkiem się u mnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna przesyłka, jestem ciekawa tych maseczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dawno nie miałam żadnego kosmetyku z Oriflame, bo w moim otoczeniu jest więcej konsultantek z Avonu :) Te maseczki wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lata temu miałam coś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to czekam na recenzje- kiedyś lubiłam kosmetyki tej marki ,kto wie może wrócę 🙂😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ostatnio maseczkę z owsem, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno z tej firmy nic nie zamawiałam. Mam nadzieję , że wszystko będzie ci dobrze służyć. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy, ale już dawno i na razie nie planuję powrotu do ich stosowania. Jedne rzeczy były rzeczywiście dobre, inne takie sobie, podobnie zresztą jak w przypadku Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę miłego testowania, ja przyznam się że bardzo lubię zapachy tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusz do rzęs chętnie bym przetestowała :D
    Jestem ciekawa zapachu tej wody toaletowej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. So exciting! Both masks look amazing. Can't wait to hear your review about them.

    OdpowiedzUsuń
  21. The products looks very good, and it is a great brand. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Daaaawno nic nie miałam z Oriflame,ale lubię ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak już są to warto spróbować😉miła niespodzianka.
    Może akurat będą trafione.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie używałam nigdy masek z tej firny, myśle że przy okazji wypróbuje, koleżanka jest konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię Oriflame i sama jestem konsultantką. Tusze mają bardzo dobre, a te perfumy ślicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zapisana i czasem zamawiam różne rzeczy. Uwielbiam perfumy Giordani Gold. Mają niesamowity zapach. Maseczki też są fajne.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru