GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 16 czerwca 2020

2412. Cien mydło glicerynowe peelingujące z ziarnami maku

Witajcie!

Dziś czas na mydełko.

Będę mówić o Cien mydło glicerynowe peelingujące z ziarnami maku.

Słowo od producenta: "Mydło cięte, mydło glicerynowe peelingujące z ziarnami maku."

Produkt w opakowaniu:




Skład:



W okazałości:



Szczegóły:

Cena i dostępność produkt wygrałam w rozdaniu. Normalnie można go ucapić w Lidlu za ok. 2 zł

  Zapach: delikatny.
 Konsystencja: zbita, mydłowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji białej z makową grafiką i granatowymi napisami od producenta. Pojemność: 75 g.
Wydajność: średnia. Taki produkt starczy nam na jakieś trzy tygodnie użytkowania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że lubię mydełka tego typu i mam sentyment. W mojej rodzinie bowiem od lat używa się mydełka Bambino, jako idealnego czyścidełka wszystkiego; od rąk, paszek, stópek, dupki. Czy mydełko z Lidla może być zatem konkurencją dla Bambino? Ano myślę że tak, bo jest to naprawdę dobry produkt za niewielkie pieniądze. Specyfik Cien
dobrze oczyszczał skórę z brudu i kurzu, delikatnie się przy tym pieniąc. Dłonie myte nawet kilka razy pod rząd tymże mydełkiem nie były wysuszone, a jakby nawilżone i miękkie. Mazidło nie podrażniło ani nie uczuliło nikogo z naszej rodziny. Do tego te delikatne, makowe ziarenka, fajnie masowały skórę podczas mycia. Warto dodać, że mydełko stosowałam także do mycia buzi, zwłaszcza po dniu z mocniejszym makijażem. W tej roli również spisało się zacnie i moja twarz była zadowolona wielce z takiego myjadła. Tak więc produkt z Cien okazał się uniwersalny i dobrze działający. Myślę, że jeszcze wrócę do niego kiedyś, bo miło mi się go stosowało. Jedyne nad czym ubolewam, to kiepska wydajność, ale tu polecam kupowanie cudaka w zapasie.
Ocena: 4/5
Miałyście?

Kathy i Leon

36 komentarzy:

  1. Nie mialam jeszcze, dla mnie nowość, ktora chętnie kupię i sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale czemu by nie kupić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the Cien products. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice product, I have to try it

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze takiego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cien has really good and cheap products!
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnim kupuje raczej mydło w płynie. W lidlu jestem dość często wiec moze je wezmę na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ich mydeł w kostce jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a nice soap 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam je kiedyś :) teraz częściej sięgam po naturalne ale fikuśne kostki, mydła marsylskie i te w płynie

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za takimi mydełkami w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zabawnie, wchodze tutaj do Ciebie patrze- a to mydełko to właśnie mój nowy nabytek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno wróciłam do mydeł w kostce. Jednak są lepsze od tych w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool review! I'd like to try the soap!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od lat używam tylko mydła w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam i też nigdy nie miałam żadnego mydła z jakimiś drobinkami. Najczęściej używam w płynie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję. Za to sama myję obecnie twarz innym mydłem w kostce (Biały Jeleń z nagietkiem). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię mydełka od Białego Jelenia :) Ja z kolei używam z glinką czerwoną i z ichtiolem na zmianę :) Baaaardzo dobrze mi się sprawdzają, a mam skórę trudną, zanieczyszczoną, ale wrażliwą :)

      Usuń
  18. Od bardzo dawna nie używam już mydeł w kostce. Bardzo wysuszają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam. Bardzo mi się ten mak w mydle podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym makiem. Ja lubię produkty firmy Cień ale nie wszystkie. Strasznie chciałabym wypróbować to mydełko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że mają takie mydło w swoim asortymencie. Chętnie sprawdzę :-)

    OdpowiedzUsuń

  23. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo niska cena jak na takie mydełko. Przekonałam się natomiast, ze nie wszystko co drogie jest super i, ze czasami tanie nie oznacza gorsze :-) wiec pewnie spróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam, w sumie u mnie królują żele pod prysznic ale mydła zabieram na wyjazdy bo wiadomo, mniej miejsca w torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam tego mydełka, z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat z cienia nie kupuje produktów. Lidla nie mam w pobliżu

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbuję, lubię mydła w kostce.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru