GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 czerwca 2020

2411. Refleksje po Długim Weekendzie Czerwcowym

Witajcie!

Urlop, urlop i po urlopie...

Ja się pytam czemu czas wolny tak szybko mija?
Nawet człowiek się nie zdąży nacieszyć tym, że ma te kilka dni na oddech i odpoczynek, a tu już pora wracać do rzeczywistości.

Ale cóż, pozostają wspomnienia i mnóstwo zdjęć, których przeglądanie umilać mi będzie chwile jeszcze długi, długi czas.

Dziesiątki kilometrów na szlaku, szum wodospadów i strumyków, wiatr we włosach, lasy, głazy i kamienie.

W dwa dni takiego solidnego tuptania zrobiliśmy ponad 35 km.
I nacieszyliśmy oczy mnóstwem uroczych krajobrazów oraz widoczków.
Pogoda była w sam raz - 25 stopni, lekki wiaterek, delikatny deszczyk.

Gradobicie niestety też nas nie ominęło, ale na szczęście byliśmy wtedy bezpiecznie ukryci pod jednym z namiotów hotelowych.

Ach i och, niesamowite są te nasze polskie góry.
Po co jeździć za granicę, skoro mamy takie cuda tylko o kilka godzin drogi ukryte?

Spodziewajcie się niebawem relacji zdjęciowej z Karkonowskiej wycieczki.



A Wasz długi weekend jak minął?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Glad you had such a wonderful weekend! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie góry są naprawdę piękne. Pozdrawiam, udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie byłam w polskich górach. Najczęściej jeździmy z dzieciakami nad morzem, bo bliżej. Widoki w górach są naprawdę piękne! Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice trip dear,waiting for your photos 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodę mieliście świetną. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nad morzem byłam dla odmiany! Ale nasze góry są super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful trip 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny widok :) mój weekend minął tak szybko, że nawet... nie wiem kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To co dobre zawsze mija szybko. Ja od czasu epidemii jestem poza granicą Polski , przed moim powrotem zamknięto granicę. Jestem przed podróżą do Polski. Dlatego zrobiłam przerwę na blogu , powrócę na początku lipca . Pozdrawiam z Brukseli ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój minął leniwie, no ale kiedyś trzeba trochę odpocząć od tej gonitwy.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja spędziłam cały weekend w pracy i mnie czas mijał wolno. w górach na pewno było super

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię jeździć w Nasze polskie góry:) mam nadzieje, że w jakiś weekend uda Nam się wyskoczyć gdzieś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się już doczekać tej relacji zdjęciowej.😀 No niestety zawsze czas mija szybciej na urlopach, a w pracy czas się zawsze dłuży... mój długi weekend minął spokojnie w domu😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój długi weekend minął zdecydowanie za szybko - też się zastanawiam dlaczego w pracy niekiedy czas wlecze się niemiłosiernie, a czas wolny mija tak szybko...
    Czekam na relację zdjęciową 🙂
    Ja chyba w ten weekend też tyle kilometrów zrobiłam 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. ja długi weekend spędziłam nad morzem, bo mieszkam w Gdyni :) Polskie góry też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja, Polska ma wiele pięknych miejsc, a do tego mamy jednocześnie góry i morze :)
    Mi weekend minął szybko bo pracowałam

    OdpowiedzUsuń
  17. To, co dobre, szybko mija niestety :( Ale właśnie zdjęcia i wrażenia pozostają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za szybkie te powroty do rzeczywistości niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam zatem na fotorelację :D Też się nieraz zastanawiam, dlaczego czas tak szybko płynie :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi równie szybko zleciało 2 miesiące przymusowego bezrobocia a i tak masz chyba lepsze wspomnienia z tych kilku dni :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post! I like your blog! 

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dawno nie byłam w górach, choć bardzo je lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Poland has many beautiful landscape!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że podróż się udała. Czekam na fotorelację. U mnie z kolei weekend minął bez szaleństw. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze zazdroszczę wypadu w góry :D Sama bym poszła !

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam, że na troszkę dłużej jedziecie. Ale dobre i to.
    Hmmmm, chyba znam te skały. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Długi weekend był stanowczo za krótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie „wolne” leci za szybko :D ja w długi weekend nadrabialam czas z przyjaciółmi i rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Góry są piękne i zawsze po takich wycieczkach ma się mnóstwo pozytywnej energii :) czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak cudownie! :) Ja spędziłam ten czas na świeżym powietrzu, ale w moich okolicach :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Beautiful place, I'm glad you had a good time. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie jesteśmy na wymarzonym tygodniowym odpoczynku. Domek w środku lasu, z dala od zgiełku i gonitwy. Tylko śpiew ptaków :) nasza kraina szczęśliwości. Owszem robimy wypady np. Kocierz ale wieczory przy ognisku relaksują najbardziej.
    Pozdrawiamy serdecznie i czekamy na fotki

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, ze udalo ci się wypocząć

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru