GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 22 stycznia 2020

2318. Kalendarz adwentowy DIY z Catrice - zawartość

Witajcie!

Dziś czas na przegląd zawartości kalendarza adwentowego DIY z Catrice, jaki sobie zakupiłam jeszcze w ubiegłym roku, przed Świętami Bożego Narodzenia.

Dostawałam sporo pytań, czy to ogromne pudło jest warte tych 200 zł i czy jestem zadowolona z tegoż gagatka.

Otóż może najpierw przypomnijmy sobie, jak kalendarz się prezentował:











A to co było w środku:



I w szczególe.

Produkty do twarzy:



Puder:



Rozświetlacz:



Korektor:



Cienie do powiek:



Pomadki matowe:



Sztuczne rzęsy:



Pomadki perłowe:



Pędzel:



Eyeliner:



Konturówka:



Pomadki matowe:



Błyszczyk:



Lakiery do paznokci:



Myślę, że teraz, po ukazaniu zawartości całego kalendarza, czas na podsumowanie.

Jestem jak najbardziej na tak.
Za 200 zł mamy 24 produkty, które są dobrej jakości i z pewnością będą mi służyły przez długi czas.

Wiadomo, że nie wszystkie odcienie i kolory włożone do takiego kalendarza kosmetycznego będą podobały się każdej osobie, bo są różne gusta i guściki, więc warto zrobić wcześniej tzw. rekonesans przed zakupem.
Ja tak właśnie uczyniłam i uważam, że tak czy inaczej kupno takiego kalendarza to wydatek naprawdę opłacalny.
Jeśli przeliczymy koszt jednego produktu, to jest to niecałe 9 zł.

Dlatego też, jeśli potrzebuję uzupełnić braki w swojej kosmetyczce to zawsze czekam na okres, kiedy pojawiać się zaczynają kalendarze adwentowe.
Wtedy za te 200 zł mam zapas kosmetyków na cały rok i nie muszę szwendać się po Rossmanach czy innych tego typu drogeriach.

A Wy kupujecie kalendarze adwentowe?

Kathy Leonia 

30 komentarzy:

  1. Jeśli miałabym kupić tego typu kalendarz adwentowy, to sostawiłabym raczej na taki, który zawiera w sobie kosmetyki do pielęgnacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, so many fantastic products. My Friend got a similar one here, she loved it! Have a nice day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your sharing 😊 have a nice day...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych produktów. Niezła zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby wychodzi 9zł za kosmetyk, ale jak sama powiedziałaś - nie wszystko będzie każdemu pasować. Ja bym wykorzystała połowę, góra 2/3 tego kalendarza, więc dla mnie koszt byłby wyższy. I przy takim założeniu przestaje się cała impreza opłacać. Zwłaszcza, że nawet w przypadku kosmetyków wykorzystanych sama pewnie w sporej części wybrałabym w sklepie jednak nieco inny odcień...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty :) Lubię tą markę, ale mojego ulubionego korektora nie ma w nim :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Sama zastanawiałam się nad zakupem kalendarza adwentowego, ale zrezygnowałam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość kalendarza jest super . Miłego dnia 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuje takich kalendarzy
    Zawartość mi się podoba, a markę Catrice bardzo lubię 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla mnie kalendarze kosmetyczne ale czekoladowe tak

    OdpowiedzUsuń
  11. good purchase!!! I like all the products

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice, I never buy this type of calendars

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem niezła zawartość :). Mi ostatnio trochę przeszła faza na kalendarze i w sumie jak mi się jakiś podobał, to albo był już niedostępny, albo bardzo drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh wow so many amazing products darling
    The eyeshadow palette and the makeup brush looks great
    Thanks for share this good hauil with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie za dużo lakierów do paznokci, ostatnio w ogóle ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przymierzałam się do kupienia kalendarza adwentowego i już prawie klikałam "kupuj", gdy zreflektowałam się, że moja szafa pęka w kosmetykach i na dobre rzecz biorąc spokojnie zrobiłabym sobie taki kalendarz i jeszcze jeden lub dwóm osobom :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam ostatnio w Rossmanie to widzialam, że jest wyprzedaż kalendarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda! Na pewno było warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie takie zakup to dobry interes. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love catrice!
    Very nice product
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny i praktyczny kalendarz adwentowy. :) Jeśli chodzi o mnie, w dzieciństwie miałam kontakt z takimi wersjami tych kalendarzy, gdzie w środku były słodycze.

    OdpowiedzUsuń

  22. I don't usually buy them but it looks great. Thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  23. ;dnie kupuje i raczej nie bede :D ale sama catrcice lubie za ich korektor pod oczy ktory kupuje barzo czesto!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej wolałabym kupić pojedynczo to co potrzebuję. Niby 9 zł za produkt, ale czy wszystkie będą mi odpowiadać. Od jednago producenta lubie lakier od innego szminkę. O kolorach juz nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru