GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 stycznia 2020

2303. Na Nowy Rok!

Witajcie!

Dziś nam nastał 2020 r.

Jaki będzie ten Nowy Rok?

Cóż, nikt tego nie wie, ale każdy ma nadzieję, że te kolejne 365 dni dadzą mu szczęście, zdrowie i pomyślność.

Dla mnie osobiście, ubiegły rok był obfity w różne wydarzenia.
Zakochałam się w Karkonoszach i wiem, że na pewno tu wrócę.
Urzekł mnie również Kraków i Toruń oraz ich klimatyczne starówki.

Niestety były też mało miłe sytuacje, gdyż po kwietniowym odejściu, miejsce Dziadka przy Wigilijnym Stole na zawsze pozostanie już puste...
W efekcie tego, planowane w tym roku moje zamążpójście zostało przesunięte na inny termin.

Nie będę też komentowała opisywanej we wcześniejszych postach sytuacji w mojej - byłej już pracy - ale to też do przyjemnych nie należało...

Ale krąg życia toczy się dalej i nic nie dzieje się bez przyczyny.
Idziemy do przodu, sięgamy po nowe możliwości i rozwijamy się.
I nie patrzymy wstecz.
I mocno wierzymy, że w Nowym Roku będzie lepiej.

A Was co czeka w tym roku?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Dla mnie prywatnie miniony rok był ciężki dlatego cieszę się, że już się skończył. Mam nadzieję, że ten będzie o wiele lepszy, czego nam obu gorąco życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Have a great new year 2020 Kathy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. 2020 healty and hapiness year 😊 hoped this wish...

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo zdrowia i sił na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to był udany rok bo urodziłam córkę. Niczego nie planuję. Co ma być to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miniony rok był dla mnie bardzo ciężki. Ten też nie będzie łatwiejszy. Ale trzeba pozytywnie spoglądać w przyszłość. Wszystkiego co najlepsze w 2020 Roku! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń tych małych i tych nieco większych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Be happy, Kathy, in 2020! May all your dreams come true! May all your plans be realised!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego co najlepsze kochana! Dalszego rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój był mocno przepleciony. Fajne momenty przeplatały się z tymi słabszymi i tak ciągle. Mam nadzieję, że w obecnym roku tych słabszych będzie dużo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety każdy rok przynosi wzloty i upadki...życzę Ci abyś w 2020 roku miała same wzloty i dobre dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy New Year! I wish you happiness!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego na nowy rok i oby było jak najmniej tego co smutne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kraków jest pięknym miastem :)
    Wszystkiego co najlepsze w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z planów na 2020 chwilowo mam jeden koncert, reszta dopiero mi się rozwinie:) Na pewno będzie ciut spokojniejszy niż 2019, bo w nim spełniłam swoje największe podróżnicze marzenie i te 3 koncertowe, więc dość intensywnie. Te najważniejsze marzenia mi się wyczerpały, więc muszę pomyśleć nad nowymi lub mniejszymi :) Wszystkiego dobrego w 2020, pracy i spełniania marzeń,by życie przeżyć na 100% :) Karkonosze też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Samych szczęśliwych chwil w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też się podobało w Krakowie i w Toruniu. Szczęśliwego Nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też dopiero co zakończony rok uraczył niezbyt przyjemnymi doświadczeniami, ale oby ten obecny był lepszy. W każdym razie, trzeba iść śmiało przed siebie i być dobrej myśli. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję że mnie w tym roku czekają same dobre rzeczy -czego i Tobie życzę 😉😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że 2020 będzie lepszy od poprzedniego roku ;-) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, niech będzie lepszy niż poprzedni. :)

    OdpowiedzUsuń

  24. Happy new year I send you a big kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Szykuje się ciekawy rok dla mnie, trochę zmian, oby na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już sam rok w swej matematycznej postaci wygląda pięknie 2020... cóż na kolejne takie wydarzenie przyjdzie długo czekać i raczej nie zobaczymy 3030 - więc tym bardziej warto się przyłożyć, by był to niezapomniany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie koleżanka zdążyła nastraszyć, że u nas w firmie ludzi będą zwalniać... Mam nadzieję, że to tylko jakieś domysły a nie prawda. Niemniej w ten rok weszłam z nadzieją, że będzie tylko lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieje,że u mnie rok 2020 bedzie udany. Póki co jakies spektakularne wydarzenia jeszcze nie są mi znane :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego dla Ciebie również :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie rok 2019 był ciężki i cudowny zarazem. Bycie w ciąży przynajmniej dla mnie wcale nie jest przyjemną sprawą, natomiast w grudniu przyszedł na świat mój synuś co sprawia, że ten rok był jednym z najpiękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Congratulations on your upcoming wedding, whenever it should take place!

    I don't know quite what to expect in 2020. I am hoping we elect a new President in November. That seems enough to want for now.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja miniony rok zaliczam do udanych. Szczęśliwego Nowego roku dla ciebie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru