GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 stycznia 2020

2311. Noworoczna lista marzeń z Notino.pl!

Witajcie!

Dziś czas na listę moich małych, kosmetycznych marzeń.

Wszelakie produkty, o których wspomnę, można znaleźć na Notino.pl.

Tak więc oto cuda, które chętnie bym przygarnęła do serduszka:



1. Lancome Idole woda perfomowana dla kobiet

Za powyższym zapachem wzdycham już od około dwóch miesięcy, w momencie w którym po raz pierwszy powąchałam owego gagatka w sklepie stacjonarnym Notino w Łodzi. Cudowne połączenia dostojnej róży, zniewalającego jaśminu i świeżego cedru sprawiają, że perfumy te jawią się mi niczym istny idol, gwiazdor wśród wszystkich wód perfumowanych. Koniecznie muszę je mieć w swojej kolekcji!

2. Kérastase Densifique Fondant Densité nawilżająco-ujędrniająca ochrona włosów pozbawionych gęstości

Moja przygoda z produktami Keraste rozpoczęła się jakoś na początku tego roku, gdy szukałam szybkiego i efektownego rozwiązania na moje problemy z puszącymi się kłaczkami. Jak dotąd, tylko specyfiki z tej marki, potrafią okiełzać moje włosy i sprawić, że z sianka i puchu łabędziego, stają się mieniącą się blaskiem czupryną.

3. Loreal Paris Telescopic tusz do rzęs

Jak zasięgi na Instagramie długie i szerokie, tak wszyscy Czytelnicy tego bloga wiedzą, że tusz Telescopic to mój nr 1 jeśli chodzi o maskary. Nic tak nie wydłuża, podkręca, pogrubia rzęs, jak to cudeńko. Uwielbiam, kocham, adoruję i zawsze wracam do tego produktu. Jestem wierna tuszom z Loreal jak pies swoim właścicielom. Ostatnio co prawda, przez kilka miesięcy, używałam tuszu innej marki, ale po tym jak mi zaczął robić nieestetyczne zacieki i efekt pandy pod okiem, powróciłam pokornie do tuszu Telescopic.

4. Dermedic Oilage Anti-Ageing olejowy syndet do mycia twarzy

Mimo, że do demakijażu używam najczęściej płynów micelarnych, tak korci mnie ostatnio zmiana nawyków pielęgnacyjnych i przestawienie się na olejki. Słyszałam bowiem dużo pochwał odnośnie demakijażu olejkiem, że jest to lepszy i bardziej wartościowy sposób oczyszczania skóry naszej twarzy. Myślę, że w Nowym Roku z pewnością wypróbuje tej metody.


5.Yankee Candle Twinkling Snowflake ceramiczna lampa aromatyczna

Im starsza się robię, tym bardziej doceniam używanie wosków zapachowych. Wcześniej ani myślałam, by w zimowe wieczory bawić się w kominki i jakieś tam świeczki z wonią. Teraz, gdy tylko za oknem robi się szaro i ponuro, elegancki kominek z palącym się w środku woskiem, jest idealnym poprawiaczem humoru.

A jakie są Wasze kosmetyczne zachciewajki na Nowy Rok?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Enjoy your new cosmetics! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. The lamp is absolutely fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zamiennik tej wody, śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kominek na wosk to też bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świece zapachowe to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje największe chciejstwo na początek roku 2020 jest krwawy peeling z The Ordinary. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna lampka. Też chcę taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja lista marzeń... z całą pewnością mogłaby też być moją :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I didn't use the products but the lamp looks nice ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje noworoczne zachciewajki to na pewno krem pod oczy z zieloną herbatą mokosh. miałam próbkę i totalnie mnie zaskoczył. Tusz telescopic kiedyś używałam ale pamiętam, że nie zrobił na mnie fenomenalnego wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowała mnie ta firma do włosów . Muszę o niej poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne rzeczy!
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely products, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obyś swoje chciejstwa spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampka aromatyczna też mnie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam takich zachciewajek - no może za wyjątkiem Nowego korektora marki Nyx 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rzeczy. Mam nadzieję że uda Ci się je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Numer pięć wygląda obłędnie, taka lampka to by mi sprawiła prawdziwą radość;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czwarty i piąty produkt mnie interesuje. Też nie interesowałam się świeczkami, ale moja koleżanka je uwielbiam. Muszę jej podesłać informacje o tej lampie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta lampa jest prześliczna. :) Kochana, niech wszystko to stanie się w Twoim posiadaniu. Meeeega mocno tego życzę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. oho! ja to bym wszystko tam kupiła, a na penwo wszystkie perfumy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie to nie wiem co bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, Idole to piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfumy z Lancome też mnie kuszą, nie pogardziłabym taką buteleczką. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O! Taka lampka aromatyczna by mi się przydała 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna ta lista, zachęcająca i atrakcyjna nad wyraz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 i 5 tez bym chętnie przytuliła do serduszka ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie miałam jeszcze czasu poczuć zachcianek w nowym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam taką listę i może nawet jeszcze dłuższą, ale w tym roku nie kupuję nic dopóki nie zużyję zapasów. Bo powoli nie mam już ich gdzie trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Same przyjemne rzeczy , które też bym z milą chęcią przygarnęła i wypróbowała. Mnie też wszelki lampki, świeczki zapachowe poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lampa YC fajna, mogłabym taką mieć, choć tej jesieni oraz zimy zdecydowanie chętniej sięgam po świece niż woski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna lista marzeń, powodzenia w jej realizacji 😉

    OdpowiedzUsuń
  33. Very nice. Thank you for sharing and Happy New Year 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Tusz do rzęs ... Z tym zawsze mam problem/ To jest strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta ceramiczna lampka skradła moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten tusz do rzęs Loreala też bym brała. Mówią że git to trzeba mieć. Ciekawe lista. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

  37. Great products, I send you a kiss and wish you a good week

    OdpowiedzUsuń
  38. Że też nie miałam okazji poznać jeszcze tego tuszu Telescopic :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę szalonych zakupow ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru