GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 3 stycznia 2020

2304. 7 urodziny bloga!

Witajcie!

Dziś ten oto blog kończy sześć lat.

Zleciało - jak zwykle - szybko.
Ani się obejrzałam, a tu już kolejny rok blogowania za mną.

Co mogę zatem rzec o roku minionym?

Ano, działo się wiele.

Nawiązałam mnóstwo współprac, zarówno kosmetycznych, jak i ubraniowych.
Pisałam na zlecenie artykuły i recenzje dla portali i serwisów internetowych.
Brałam udział w konferencji.

Czas teraz na małe liczbowe podsumowanie:

Napisałam 2304 notek, co daje 0,9 notki dziennie.
Jest ze mną 1 657 obserwatorów, co daje 1,5 obserwatora dziennie.
Zostawiliście ponad 120 000 komentarzy, co daje 46 komentarze dziennie.
Odwiedziliście mnie 2 085 000 razy, co daje 816 wizyt dziennie.

Dziękuję wszystkim Czytelnikom biernym i czynnym za trwanie ze mną i wspieranie mnie.
To jest piękne, że obcy ludzie piszą do mnie, że czytając moje notki czują się tak, jakbym była ich dobrą koleżanką, kumpelą z sąsiedztwa.

Blogowanie daje mi spełnienie pisarskie, niezwykłą satysfakcję i radość.
Wiem, że to coś, co kocham, wielbię i szanuję.

Miło mi, że chcecie w tym uczestniczyć razem ze mną.

A Wy który rok już blogujecie?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Dear Kathy! Congratulations on the 7th blog birthday!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę też już od kilku dobrych lat, miałam przerwy i na nowo zaczęłam w 2017 roku :) Blogowanie daje mi dużo frajdy, lubię to.
    7 lat to sporo, świetne wyniki! Życzę kolejnych latek na blogu i wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Życzę Ci kolejnych lat tak udanego blogowania. U mnie w listopadzie minęło 8 lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zacznę siódmy. Kochana życzę ,aby ten nowy rok blogowania był równie spełniony jak poprzedni . Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych wielu lat blogowania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 😉 Ja w sumie na różnych stronach bloguję już około pięciu lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow gratuluję! Ja w kwietniu będę świętować dopiero roczek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę długo kochana! Gratuluję takiej wytrwałości i chęci! :D
    Ja mam aktualnego bloga od 3 lat :) Wcześniej miałam wiele innych, również takich lifestyle, o piosenkarce Rihannie oraz o grze Stardoll :) Myślę, że moja przygoda z blogowaniem tra łącznie już ponad 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat dla bloga! U mnie w tym roku będzie 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, no u mnie lada dzień będzie roczek od pojawienia się pierwszej notki. Życzę dalszych sukcesów na polu blogowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maaatko! szacun szacun! chociaż u mnie to już 9 lat ;oo o masakra nawet nie wiedziałam ahaha

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, u mnie też już niebawem 7 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i udanego testowania różnych cudeniek! 😉 U mnie w grudniu minęło 4 lata 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 😘
    Jakie imponujące statystyki 😀
    Mój blog w tym roku będzie świętował 4 urodziny 😀
    Powodzenia w dalszym blogowaniu 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, najlepszego :) Mi tez 7 stuknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i kolejnych tylu, a nawet i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No no niezły wynik oby tak dalej. I szacunek za tak duża ilość postów. Ja bym nie dała rady. Umnie dopiero będzie w lutym rocznica. Aczkolwiek samym blogowaniem zajmuje się już 10 lat. Widzę że miałaś ciekawe postanowienie noworoczne. Pozdrawiam i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ! I życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) Ja blogowałam w latach 2013-2015, potem przerwa i zaczęłam w kwietniu 2019 r.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Życzę wytrwałości i kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, Kathy Leonia!,
    Happy new year!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola Kathy!! Muchas felicidades por tu séptimo aniversario. ¡Un muy feliz 2020! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Congratulations on your blog anniversary. It's been a pleasure getting to know you.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję osiągnięć i życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :) Życzę wytrwałości w blogowaniu :) U mnie minie 5 lat odkąd mam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Najlepszego i powodzenia w dalszym blogowaniu. Ja to nawet nie wiem, który rok już bloguję. Chyba leci mi trzeci.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru