GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 stycznia 2020

2306. Przesyłka od Patrycji W.!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co udało mi się wygrać w rozdaniu u Patrycji W.

W całości:



I w szczególe.

Maseczki Tropical Island:



Maseczki Cien:



Maseczki Cien Food For Skin:



Maseczki do włosów:



Wszystkie powyższe produkty przydadzą mi się bardzo, gdyż przez stres ostatniego czasu, pogorszył się stan mojej cery...
Tu wyprysk, tu zaskórnik, tu zaczerwienienie.
Dzięki takiemu arsenałowi cudownych maseczek z pewnością moja buzia szybko się zregeneruje!

Kochana jeszcze raz dziękuję za tak miłą niespodziankę!

A Wy coś wygraliście ostatnio?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Oby skóra pozytywnie zareagowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te maski-pilingi z Lidla. Fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna przesyłka! Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love mask 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestawik. Oby wszystko spełniło swoje zadanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. oh great pack!!! congrats!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej i czekam na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam maseczek Cien :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego używania. Maseczek nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Che doni speciali, complimenti e buone “maschere“.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  12. takie wygrane zawsze cieszą, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. ;) Kupiłam niedawno maseczki Cien i będę je testować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super, miło jest coś wygrać :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) bardzo miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paczuszka pełna dobroci :) fajnie coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale miła niespodzianka ☺
    Gratuluję i udanych testów życzę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi, Kathy Leonia!,
    I know this brand and it is great :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Co wygrałam?
    Wygrałam na ten przykład ten dzień.
    Maseczki są rewelacyjne, dzisiaj jestem w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej! Z tymi maseczkami food for skin uważaj, bo potrafią podrażnić skórę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje fajnej i praktycznej nagrody! Mam nadzieję, że wszystkie maseczki dobrze wywiążą się ze swojego zadania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nic nie wygrywam, szczęścia mi brakuje, a maseczki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygrania rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Congratulations, I send you a kiss and have a good week

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapas maseczek na kilka tygodni :) Mam nadzieję, że potem zdradzisz nam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru