GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 7 stycznia 2020

2307. Lirene Dermoprogram Shiny Touch mineralny bronzer z różem modelujący owal twarzy

Witajcie!

Dziś czas na buzi zarumienienie.


Będę mówić o Lirene Dermoprogram Shiny Touch mineralny bronzer z różem modelujący owal twarzy.


Słowo od producenta: "Lirene Dermoprogram Shiny Touch mineralny bronzer z różem modelujący owal twarzy.


Rozświetlacz nadaje cerze subtelną świeżość i blask, a spojrzeniu wyjątkową promienność. 
Pozwala rozświetlić wybrane partie twarzy, sprawiając, że cera wygląda na zdrową i wypoczętą. 
Zawarty w formule olejek z acai odpowiednio pielęgnuje skórę i sprawia, że jest gładka i miękka w dotyku. Dzięki unikalnej kompozycji kilku odcieni, rozświetlacz podkreśli naturalne piękno każdej kobiety i stanowić będzie efektowne wykończenie makijażu dziennego i wieczorowego."

Produkt w okazałości:










Od producenta:





Skład:





Po otwarciu wieczka:




Na dłoni:





Na buzi:




Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt można znaleźć na stronie Lirene, gdzie kosztuje ok. 26 zł

Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: pudrowa, kamienna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie plastikowego, przezroczystego puzderka z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 9 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez użycia bronzera. Ten produkt, podobnie jak tusz do rzęs, to mój istny must have w codziennym makijażu. Po prostu nie wyjdę z domu, jeśli nie mam choć odrobiny brązowej chmurki na kościach policzkowych i czole. Dzięki temu czuję się jakoś tak bardziej "wyraźnie" i sexi. Bronzer z 
Lirene daje mi zarówno delikatny efekt opalenizny, nieśmiały rumieniec jak i subtelny blask. Wszystko to razem bardzo ładnie komponuje się ze sobą, wyglądając bardzo naturalnie; ot jakby spacerowała w słońcu, które osadziło mi się na policzkach. Uwielbiam, kocham, adoruję ten wielofunkcyjny gagatek od Lirene. Możemy go używać jako bronzera i różu zarówno na twarzy jak i na powiekach (jako cienie). Mazidło jest niezwykle przyjemne w aplikacji i bardzo dobrze napigmentowane; musimy uważać, aby nie przesadzić z jego nakładaniem! Warto wspomnieć, że specyfik trzyma się na ok. 8 godzin i to bez rolowania czy ciastkowania się naniesionego wcześniej podkładu czy pudru. Warto wspomnieć o tym, że produkt jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia. Polecam wypróbować powyższego cudaka Lirene
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Na twarzy efekt mnie nie porwał, ale w opakowaniu wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi efekt się podoba, taki nienachalny

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie w opakowaniu wygląda lepiej, niż na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny efekt, super na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż mam niezawodny z Clarins, a bronzera nie używam :D Ale dobrze,że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką róży do policzków, zazwyczaj używam tylko bronzera i rozświetlacza, więc nie jest to produkt dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich kosmetyki, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że rezultat, który widzę nie bardzo do mnie przemawia a szkoda bo całkiem ładnie prezentuje sie produkt w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny. No i co jest wielką zaleta tani. I mineralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale i nie lubię takiej łączonej kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow daje ekstra efekt! bardzo fajny kosmetyk chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no robi wrażenie 😀
    Też nie wyobrażam sobie makijażu bez bronzera - aktualnie używam tego marki Affect 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale będę mieć na uwadze, skoro polecasz. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest świetny, dlatego chętnie zakupię ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej lubię mieć oddzielnie rozświetlacz, bronzer i róż, w oddzielnych pudełeczkach, ale na podróż, gdzie warto ograniczyć ilość rzeczy, bardzo fajna sprawa :D
    Pozdrawiam noworocznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ręku to prawie nie widac, ale na buzi prezentuje sie ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś jednak nie przekonuje do siebie, szczególnie tym połączeniem, wolę oddzielne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie rumieńce zdarzają się bez stosowania kosmetyków, więc róż raczej nie dla mnie. Ale bronzer zdarza się mi używać 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi, Kathy Leonia!,
    Omg! I love this! *.*
    Thanks for sharing ;)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

  20. Thanks for the recommendation. You see a great product. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat nie uzywam bronzera, ale pewnie ktos zwroci na niwgo uwagę

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru