GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 23 września 2019

2231. Influencers About Beauty i Targi Beauty Forum - wrażenia

Witajcie!

Pełen wrażeń weekend jak szybko się zaczął, tak szybko się skończył.

Nawet nie wiem, kiedy zleciała ta sobota i ta niedziela...

Ale były to super dni, pełno uśmiechu, pozytywnej energii i mnóstwa kosmetycznych wariatek internetowych.
I bardzo, bardzo się cieszę, że mimo zmęczenia i nawału pracy, udało mi się wyrwać na owe blogowe wydarzenia.

Nic tak bowiem nie zrozumie blogującej kosmetycznie baby, jak druga pisząca o kosmetykach baba.
Dysputom o pomadkach, tuszach do rzęs czy lakierach hybrydowych nie było końca.

Same wydarzenia targowe i influencerskie również oceniam pozytywnie, aczkolwiek z powodu dzikich tłumów i przeogromnego wyboru specyfików, ciężko było odwiedzić i zapoznać się z każdym, mazidłowym stoiskiem, jakie było na targach.

Niektóre ze stoisk były oblegane przez 50 osób naraz, inne - świeciły pustkami.
Nic w sumie dziwnego, bowiem ceny targowe były naprawdę korzystne i - wierzcie mi lub nie - co druga osoba wychodząca z tegoż wydarzenia, tachała ze sobą po kilka toreb, wypchanych po brzegi zakupami.
Byłam świadkiem zakupów lakierów do paznokcie za ponad 1000 zł (!).

Wiadomo, że pewnie był to shopping do jakiegoś salonu czy sklepu kosmetycznego, ale sam fakt nabijania tak kolosalnej sumy spowodować mógł zawrót głowy.

Ja sama nie poszalałam zbytnio z zakupami i kupiłam tylko to, co uważałam na słuszne i potrzebne.

Oto moje skromne łowy w okazałości:


I w szczególe:

Puder prasowany bambusowany (15 zł) i suchy szampon do włosów łamliwych i suchych od Ecocera (20):



Serum kolagenowe od Jadwigi (23 zł):



Pomadka matowa Golden Rose Nude Look nr 02 (ok. 14 zł):



Miniaturka Ofra pomadka Rendez Vous (gratis):


Jak widzicie powyższe zakupy nie powodują palpitacji serca ani rąk załamania.

Pomadki jak i pudru używam na co dzień.
Suchy szampon sprawdzi się w sytuacjach awaryjnych, czyli np. na jakimś wyjeździe.
A serum co wieczór będzie wklepywane w moją zacną paszczę, aby zachować jędrność i młody wygląd skóry.

A Wy byliście kiedyś na targach urodowych?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Nie byłam nigdy na takich targach, ale suchy szampon to bardzo praktyczny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry jest ten suchy szampon musze przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, do niektórych stoisk nie dało się dopchać. U Hani z Glam-shopu 'ruch jak w Rzymie' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie byłam na takich targach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że dobrze się bawiłaś, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A great fairs!
    the pressed powder bamboo looks good.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy byłam na róznych tego typu targach i fajnie było :). Puder z ecocery bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I usually go to the Salon Look in Madrid. Regards

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam na takich targach. Suchy szampon rzadko używam ale lubie go miec na sytuacje awaryjne

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie byłam na tego typu targach, więc o swoich doświadczeniach z takich imprez nic powiedzieć nie mogę. W każdym razie, dobrze, że Twój wypad okazał się udany i miło spędziłaś czas. Mam też nadzieję, że zakupione kosmetyki spełnią Twoje oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w ten weekend na dwóch takich imprezach i na obu były tłumy

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nigdy nie byłam 😥
    Co rok sobie obiecuje że "za rok pojadę "
    Idąc tym tokiem; za rok muszę się tam wybrać 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji byc na takich targach, ale ciesze się że były udane :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka matowa bardzo mi się podoba :) Nie byłam jeszcze na takich targach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam jeszcze na żadnych tego typu targach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. MAm nadzieje sie kiedyś wybrać na takie targi urodowe.

    OdpowiedzUsuń

  17. I'm glad you had a good time. There are genial products

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że można było miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te lakiery za tysiaka to pewnie do jakiegoś salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow szaleństwo z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na kilka nowości się skusiłam na targach m.in. na prasowany puder jęczmienny z Ecocera czy gąbeczki Hulu, ale planuję o tym osobny wpis :) Zawrotna cena jak na lakiery do paznokci :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze ze jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę... Musiało być fantastycznie..Może uda mi się następnym razem sie wybrać na taką beauty imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru